1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul multilink - tren de rulare (brate - capete de bara) la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de sorin.crisan, 13 Noi 2008.

  1. Radu1971

    Radu1971 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Locație:
    orastie, jud.hunedoara
    Masina:
    a4b5,ajm,2000
    Salut. O intrebare daca se poate.Am un A4 B5 din 2000 1.9 TDI Motor AJM- in urma unei tamponari usoare din lateral dreapta nu am mai reusit sa reglam geometria(trage usor stanga). Am constatat ca este indoit cadrul motor(JUGUL). Acum intrebarea: fiecare motorizare are un anumit cadru motor? sau se poate monta si de pe alte motorizari? Va multumesc anticipat.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cadrul este diferit in functie de cutie (manuala/automata), de motorizare (4 sau 6 cilindri) si de seria de sasiu.
    Pentru AJM cutie manuala imi da nu mai putin de 4 variante.
    Pentru a afla exact codul ai urmatoarele optiuni :
    1. Faci rost de fisierul PDF din topicul Vin Decoder si de acolo iei codul cutiei de viteze
    2. Acelasi ca la punctul 1 doar ca ai nevoie de fisierul *.txt ca sa vezi exact codul oricarei piesa cu care a iesit masina din fabrica
    3. Demontezi si cauti acelasi cod ca pe jugul actual
    4. Faci o poza la stickerul din portbagaj in speranta ca de mai vede codul cutiei scris pe el.
     
  3. Radu1971

    Radu1971 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Locație:
    orastie, jud.hunedoara
    Masina:
    a4b5,ajm,2000
    Multumesc mult. Incep cautarea.
     
  4. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Salutari. Sâmbătă am schimbat brațele de sus. Bineînțeles ca surubul din fuzeta nu a vrut sa iasă nicicum. L-am încălzit cu lampa cu gaz, l-am dat cu wd 40, cu spray de rugina, degeaba. Rezolvarea a fost coca-cola. Demontat fuzeta cu totul si lăsat la ,,înmuiat" in cola. A ieșit după 3 ore aproape singur. Așa ca iubitorilor de cola beți apa. Numai bina.
     
    Alade apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe viitor cumpara-ti un set, dupa 2 lovituri cu ciocan de 5kg, iese de frica. :)
    Evident, cu fuzeta jos.
     
  6. Reidel Martin Raul 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4-B5,1.8I,1996
    Salutare baieti,
    Am ajuns la capatul rabdarilor, sper sa reusiti sa imi dati o idee ceva. Deci am un A4 B5 1.8 cod motor ADR Quattro 92 kw din 1996. Masina a fost cumparata cam in Februarie 2014, am schimbat atunci brate, bucse, bielete, amortizoare si arcuri deci practic cam tot ceea ce s-a putut. Din pacate pentru mine este un troncanit in partea din spate a masini, atat pe stanga cat si pe dreapta care se aude la ceea mai mica denivelare. De atunci au vazut masina o gramada de mecanici insa inutil, toti dau acelasi raspuns, masina este ok dar cu toate astea troncane. Bineinteles ca in timp s-a mai dus cate un brat sau o bucsa etc, insa de fiecare data, la ceea mai mica problema am schimbat tot ceea ce a fost necesar insa inutil. Nimeni nu reuseste sa ma ajute cu acel troncanit enervant care se aude. Am avut mecanici reticenti care nu m-au crezut, au verificat toata masina, au spus ca totul e in regula si atunci i-am rugat sa faca ei o tura cu masina, doar ei fara mine alaturi si sa imi spuna ce parere au. Si ghici ce: toti au venit inapoi nervosi pentru ca nu puteau sa explice cum naiba troncane. :( Va rog daca a avut cineva aceasta problema sa ma anuntati. Am ajuns la capatul puterilor si sincer deja ma gandesc sa vand masina fiindca vad ca nimeni nu ma poate ajuta. Va multumesc frumos.
     
  7. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Si eu vroiam sa o vand pe a mea din aceleasi motive. Ma dispera cu troncanitul si nu mai aveam ce sa schimb pe ea. Era deslipita luneta toata latura de jos si cam pana la jumatatea stalpilor. Nu a intrat apa niciodata, nu dadea de banuit, am impins in ea din interior incercand sa curat praful de pe grilele difuzoarelor si asa am constatat defectiunea care mi-a mancat zilele aproape doi ani.
     
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    @Reidel Martin Raul sincer cum vrei sa te ajutam noi daca nu auzim nimic? Eu aveam un zgomot cand dadeam cu spatele si mecanicul imi zicea ca e de la ambreiaj. Am umblat asa cu masina 1 an jumate pana cand am desfacut eu din nou colierul de la teava de esapament si l-am pus la loc binenteles tragand de teava de esapament sa se imbine cat mai bine si ca sa vezi a disparut zgomotul si sa nu-ti povestesc ca aveam de gand sa schimb ambreiajul. Daca zici ca tot e nou , pune pe cineva sa conduca , si stai putin in portbagaj / bancheta spate si asculta exact cam de unde vine zgomotul.
     
  9. Eduard edu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    audi a b5
    Salut,
    Am o problema la brate. Sa incep cu inceputul: de curand am schimbat burdufurile exterioare, dupa schimbare, in drum spre casa intr-un sens giratoriu am auzit un mic zgomot, o "harjiala" gen fier pe fier, am zis poate e normal, dupa o virare usor la stanga o "harjiala" deranjanta rau. Am oprit am inspectat si ar fi la roata din stanga doar, bratele se ating. Ce pot sa ii fac ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ti se atinge nici un brat, ti se atinge bara stabilizatoare de brat, verifica bielete antiruliu sau tampoanele motorului (din cate stiu si la modelul tau bara stabilizatoare e prinsa de suportul tamponului).
     
  11. Alade 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 1995 1.8T ( AEB ) 150 CP
    Revin dupa 2 ani de la postarea mea cu bratele puse si la 206000 km fata de 169000 km bratele itn cele de jos au cedat bucsile cel putin atat au tinut Se merita sau nu cele 550 de ron la 2 ani si 40000km ? Eu zic ca da
     
  12. doryan23

    doryan23 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 CAHA 2009
    Salut. Poate ma ajuta cineva.Vreau sa schimb kitul de brate si din ce am citit pana acum corect ar fi schimbarea lor cu masina "pe roti". Are cineva cuplurile de strangere la fiecare brat la modelul din profil (A4 B5 1.8 cod motor ADR an 1998). Va multumesc
     
  13. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Lasa stransul cu cheia dinamometrica. Le strangi bine cu masina pe roti si gata . Stiu ca se strag la o anumita forta dar le poti strange si fara dinamometrica
     
  14. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Eduard Edu@ din poza se vede bucsa de la bara stabilizatoare cel putin indoita daca nu chiar rupa.

    doryan23@ in primul rand ai nevoie de o cheie dinamometrica mica mai speciala la are adaugi chei tip furca; gen cum faci cu cheia clicket,tubulara nu incape la brate de jos deci nu va ganditi ca este o cheie dinamometrica normala.Daca ai asa ceva iti trimit cuplurile.
    A 2-a varanta este cam baza prin serviceuri.
     
  15. LuryAudiA4

    LuryAudiA4 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2015
    Locație:
    Roman/Neamt momentan ( Spilamberto Modena it )
    Masina:
    AudiA4 B5,1,8Benzina Gpl,2000
    Dragi prieteni,
    Problema mea este urmatoarea chiar daca pt unii ar fi cam absurda. Am schimbat la masina ( Audi A4 Avant B5 2000 benzina/GPL ) aproape toata partea din fata si cea din spate ex: brate, bucse, bielete, amortizatoare cu tot cu arcuri, rulmenti, discuri frana cu placute cu tot dar problema mea este ca partea din fata e mai sus decat cea din spate.
    Mecanicul mi-a zis ca e normal si ca dupa un timp va fi ca altadata, masina merge ok nu trancane, nu paraie sau altceva de genul asta totusi nu cred ca e normal sa fie asa. Dati-mi un sfat cineva care a a mai facut acest lucru ce pot sa fac sa fie partea din fata mai jos asa cum trebuie.
     
  16. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Uita-te pe strada la orice Audi B5, B6, B7... Toate stau ridicate de fata. Asa ''face toate'' :)
     
  17. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cele 4 bucse din caroserie "calareti" parca le spune in zona cutiei le gasesti pe toate 4,ele dau o senzatie bizara,trebuie sa le schimb si la mine,dpa schimbare se reface paralelismul la roti.
     
  18. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Daca mecanicul a montat tot cum trebuie nu are voie sa stea mai sus de bot. Asta daca ai schimbat si arcurile pe spate. Daca pe spate ai arcurile vechi va sta asa mult si bine daca ai si pe spate arcuri noi mergi la el si dai peste cap ca nu a strans bratele cu masina pe roti si iti vor pica bucsile de la brate. Sau mai este o varianta "sa ii fi pus arcuri de berlina pe spate care sunt mai moi putin"
     
  19. Razvan_nutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a4 1.9tdi,2000
    Salut,
    Am un Audi A4 B5 1.9 tdi,cod motor AJM cu 116 cp si in urma unui accident, mi s-a strambat bratul de la roata stanga din fata. Dupa ce am fost cu masina la mecanic, mi-a spus ca trebuie sa schimb fuzeta, ca e stramba.
    Am gasit sa cumpar fuzeta de la cineva care isi dezmembreaza masina, dar ca din cate am inteles, sunt doua modele de fuzeta pentru tipul meu de masina, cu 27 de "dinti" si cu 33 de "dinti".
    Stie cineva care din cele modele merge pe aceasta masina sau ar trebui sa duc masina la mecanic sa verifice el si sa o las la el pana imi ajunge piesa ? Multumesc
     
  20. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    8D0407257AL sau 8D0407257AC este codul fuzetei stanga.
     

Distribuie pagina asta