1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Quattro Haldex si sistemul de transfer (Diferential) - schimbare ulei in grup la A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de florin_alkalin, 7 Oct 2012.

  1. florin_alkalin 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2010
    Locație:
    olt
    Masina:
    a4 1,8t 4x4 1996
    salut la una audi a3 2005 2.o tdi BKD vreu sa montez 4x4 am procurat toate piesele mai putin partea electrica nu stiu unde vin firele de la puntea spate ma poate ajuta cineva ? multumesc

    piesele de 4x4 provin de la un audi a3 cupe 2008 2.0tdi bkd
     
  2. 112CIL 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2012
    Locație:
    BuCuReStI
    Masina:
    A3
    si pe mine m-ar interesa conversia de la tractiune fata la quatro pentru un a3 8l... daca stie careva mai multe detalii si ce presupune.. va rog sa ma ajutati...
     
  3. florin_alkalin 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2010
    Locație:
    olt
    Masina:
    a4 1,8t 4x4 1996
    Trebuie sa ai toate piesele: puntea spate, rezervor, etc. Si la puntea fata sunt modificari, trebuie sa ai tot.
     
  4. 112CIL 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2012
    Locație:
    BuCuReStI
    Masina:
    A3
    Salut

    Mersi frumos pentru info ... Daca poti si ai timp/ chef sa imi spui tot ce mi-ar trebui ... Dau o bere
     
  5. Killer2 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 2.0 tdi BPW 140 hp
    Sistemul Quattro - sistemul Haldex - la A3 8P -
    La masina mea un Audi A3 8P motor 1.6 FSI am verificat si dotarile in functie de seria de sasiu si nu mica mi-a fost surprinderea sa aflu ca posed si diferential blocabil pe masina. Cum il activez, unde ar trebui sa fie si daca este posibil sa il am ? (totusi este o masina compacta cu tractiune pe puntea fata). Va multumesc.
     
  6. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Daca e tractiune fata... pe scurt... nu ai diferential blocabil.
    Nu s-a pus de fabrica diferential blocabil, ci doar deschis (cum au toate modelele)
    Diferentialul blocabil se poate pune unul aftermarket (quaife, peloquin, etc) dar cu siguranta nu se poate afla dintr-o serie de sasiu!
     
  7. Cristi.F 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI, Quattro
    zgomot diferential

    Salutare,

    Sper ca nu s-a mai discutat despre asta, dar m-am uitat si nu am gasit nimic.
    Daca da, va rog sa-mi dati un link.

    Cand virez (mai ales) dreapta, la plecarea de pe loc, se aude un huruit. La service nu au gasit nimic, la un service Skoda mi-a zis un mecanic ca este diferentialul si ca este un zgomot normal pt cutia in 6 trepte la motorul 2.0tdi.

    S-a mai intalnit careva cu o astfel de problema?
     
  8. amotida 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 sportback 2.0 TDI Quattro, 170 PS, S-line, 2010, Cod motor CBBB
    Va rog, daca poate cineva sa-mi dea codul original pentru ulei Haldex, masina din semnatura (audi A3, 8P, an 2010, cod motor CBBB), WAUZZZ8P6AA148746
     
  9. amotida 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 sportback 2.0 TDI Quattro, 170 PS, S-line, 2010, Cod motor CBBB
    Nu vreau sa supar pe nimeni cu insistenta, referitor la postarea anterioara a mea, daca exista vreun cunoscator care sa ma ajute si pe mine, trebuie sa fac schimbul de ulei haldex si am probleme cu faptul ca, incercand sa-l achizitionez, mi se dau doua coduri diferite, odata VW G055175A2 (recipient de 1L la vreo 150 lei) si inca odata VW G060175A2 (recipient de 850ml, la peste 200 lei).
    Si astfel, m-au bagat in ceata, caci nu vreau sa fac vreo greseala si sa pun ceva necorespunzator..

    Eu (in lipsa de un raspuns de la cineva cunoaste cum sta treaba) tot stau intr-una si caut pe net informatii. Practic, la mine pare sa fie unul din cele doua coduri date mai sus si tare mi-e mie ca e exact acelasi lichid inauntru, caci am gasit undeva pe un site englezesc (haldexrepairs.com), la descrierea primului cod ulei dat de mine, urmatoarele:
    "VW Audi High Performance Haldex Oil 1 Litre. For All generation 2 and Generation 4
    Haldex 4×4 VW Audi Seat and Skoda branded vehicles" (oare la mine ce generatie o fi?!)
    Plus inca ceva! : G055175A2 (1L) – Same fluid as G060175A2 850ml Silver bottle
    Band New Genuine OEM VW HALDEX OIL
    Adica, din zisele alora practic reiese ca e acelasi ulei, scos sub doua coduri diferite, probabil al doilea cod e scos pt modelele mai noi, habar n-am, cine stie.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Parca traiti in pestera. Chiar nu aveti nici un destept pe la un magazin de piese auto si toti sunt prosti pe acolo pe unde aveti domiciliul ? Ai seria de masina si pe baza serie se comanda piesele si ce mai ai nevoie. Le ridici si daca nu e ce trebuie ii dai cu ele in cap.
    Sa nu imi spui ca iti comanzi piese pe net ca iti sterg direct mesajul. V-am mai spus: terminati cu prostiile si comandati piese fizic de la un magazin care vedeti ce va aduce. la Iasi exista reprezentanta. De ce nu te duci sa iei codurile de acolo daca pana acum nu te-a ajutat nimeni aici ?
     
  11. amotida 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 sportback 2.0 TDI Quattro, 170 PS, S-line, 2010, Cod motor CBBB
    Cristi, de la magazine fizice mi s-au dat respectivele coduri.
    Acum vreo 3 ani il schimbasem odata, la un service din alta localitate ce avea si magazin de piese propriu; tineam minte ca uleiul in sine fusese vreo suta si ceva de lei, precum si ca ambalajul era la vreun litru si mi se spusese ca intra 900ml.
    Ieri, mergand la un magazin (fizic) de piese auto, mi s-a spus codul G060175A2, 850ml la un pret de peste 200. Evident ca la auzul unui pret sensibil mai mare si a faptului ca recipientul e mai mic decat tineam eu minte, am ramas un pic sceptic. La un al doilea magazin (fizic), mi s-a spus din prima codul G055175A2 (ambalaj 1L), pret 139 lei. Sunteti sigur? Da, imi zice. M-am intors iar la service-ul unde facusem programarea, mers la receptie, imi zice G055175A2 (1L), 150 lei. Sigur? Aaaa...face cucoana de la receptie nu pot sa va spun sigur, asta imi da aici furnizorul; ii zic si ei despre nelamurirea si confuzia cu primul cod, imi zice ca mai bine sa ma interesez eu, sa vin eu cu uleiul. Mers la alt magazin piese auto, imi zice (dupa ce vreo 10 minute a stat si s-a butonat in computer) iar codul recipientului de 850 ml (ala la peste 200 lei), declarandu-mi ca sigur ala e. Acum probabil imi poti intelege si mie confuzia.
     
  12. Andrei1194 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2021
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A3, BMM,2006
    Salutare,
    La masina mea un Audi A3 8 P Quattro, de cateva saptamani de cand am schimbat uleiul de la diferential, am observat ca in viteza a 5-a intre 90-100 km si in viteza a 6-a intre 120 si 140, chiar si in viteza a 4-a, imi trepideaza caroseria (se simte foarte putin) dar in rest merge foarte bine. Nu imi dau seama de la ce poate fi.
    Mentionez ca am fost la service si au verificat cam tot inafara de cardan.
    Mecanicul a spus ca este posibil sa fie rulmentul acela care e pe mijlocul cardanului dar eu zic ca daca ar fi acela ar trebui sa se auda si la viteza mica
    A mai spus ca ar pune un cardan de proba sa vada daca face la fel pentru ca in partea din spate pe tot sistemul a verificat si a zis ca e ok
    Poate sa ma ajute cineva cu o parere ? Multumesc.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, din pacate. Trebuie sa te intorci la mecanic si sa iei la verificat tot sistemul Quattro. Poate fi o concidenta aceasta trepidatie si sa nu aiba nicio legatura cu ce ai facut tu la masina adica schimb de ulei la diferential spate si in plus, din experienta mea, nu au nicio legatura trepidatiile cu schimbarea de ulei la diferential spate.
     

Distribuie pagina asta