1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Quattro si sistemul de transfer (Diferential) la A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mishu_, 28 Apr 2014.

  1. faraonul

    faraonul 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2015
    Locație:
    Popești-Leordeni
    Masina:
    Audi A4 b7 1.8T Quattro 2005 / Audi A1 Sportback 1.4 TFSI S-Tronic 2012
    Si a mea face la fel si am constatat ca toate quattro (masinile de la munca) fac la fel in viraj la plecarea de pe loc si automate si manuale. Ce este curios ca atunci cand e rece nu face, dupa ce merg mai mult cu ea peste 25 de km atunci face, probabil se incalzeste uleiul din cutie si diferentiale si atunci se simte altfel, cand e rece uleiul si mai vascos atenueaza zgomotul de la diferentiale cand se autoblocheaza.
     
  2. faraonul

    faraonul 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2015
    Locație:
    Popești-Leordeni
    Masina:
    Audi A4 b7 1.8T Quattro 2005 / Audi A1 Sportback 1.4 TFSI S-Tronic 2012
    Salut,
    Vreau sa schimb si eu uleiul la diferential si cutie la A4-ul din profil si vreau sa va cer si voua parerea. Sa merg pe "original" sau altceva, spre exemplu Ravenol.
    Am vazut ca unii colegi cu acelasi model de diferential au mers pe ulei Liquy Moly.
     
    Ultima editare: 4 Iun 2018
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumperi ulei doar original. Ai codurile scrise pe forum si in acest topic unde trebuia sa citesti nu sa scrii in topic in care nu are nici o legatura cu masina ta. Mesajul acum a fost mutat dar data viitoare va fi sters fara explicatii.
     
    Patzocu apreciază asta.
  4. faraonul

    faraonul 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2015
    Locație:
    Popești-Leordeni
    Masina:
    Audi A4 b7 1.8T Quattro 2005 / Audi A1 Sportback 1.4 TFSI S-Tronic 2012
    Scuze pentru postarea pe topicul nepotrivit. Am vazut codurile, ceream doar o parere despre marca de ulei. Oricum multumesc de sfat, adica se merg pe original.
     
  5. faraonul

    faraonul 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2015
    Locație:
    Popești-Leordeni
    Masina:
    Audi A4 b7 1.8T Quattro 2005 / Audi A1 Sportback 1.4 TFSI S-Tronic 2012
    Salut, am schimbat uleiul in cutie si recomand din toata inima sa nu va luati dupa cei de la reprezentanta care spun "ca nu se schimba", si am ramas uimit sa vad cat de negru era cel vechi
    Ca si ulei am ales sa folosesc RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 pt. cutie intra 3.5 l si RAVENOL VSG SAE 75W-90 pt diferential intra 1.5 l, sunt recomandarile celor de la Ravenol de pe site specifice pt modelul de masina
    La comportament se simte la schimbarea vitezelor o diferenta, de zgomot nu pot sa spun ca nici inainte nu facea zgomot la rulare, doar sezizesz o rulare mai lina a masinii "aluneca" mai usor, poate e doar efectul placebo :)
    Bafta
     
    Ultima editare: 19 Iun 2018
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca sa atasezi poze faci asta direct cu functia Incarca Fiser din josul pagini. Selectezi mediul = locul de unde atasezi poza cu functia Browse si mai departe atasezi poze cu functia Incarca fisier.
     
  7. faraonul

    faraonul 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2015
    Locație:
    Popești-Leordeni
    Masina:
    Audi A4 b7 1.8T Quattro 2005 / Audi A1 Sportback 1.4 TFSI S-Tronic 2012
    Hai mulțam Cristi, nu reușeam de la munca, probabil firewall-ul nu-mi dădea voie. Deci poze cu uleiul vechi și cu cel nou

    IMG_20180618_083221.jpg
    IMG_20180618_095426.jpg
    IMG_20180618_095417.jpg
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @faraonul Vezi ce cod are cutia ta, e posibil sa fi gresit codul uleiului introdus daca ti-au intrat 3.5l.

    upload_2018-6-19_23-4-21.png
     
  9. faraonul

    faraonul 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2015
    Locație:
    Popești-Leordeni
    Masina:
    Audi A4 b7 1.8T Quattro 2005 / Audi A1 Sportback 1.4 TFSI S-Tronic 2012
    Am gasit in carte un cod care nu imi dau seama daca e de cutie sau nu ca nu specifica , doar e pe acolo printre alte multe GJW daca asta e inseamna ca nu corespunde intru totul codul de pe bidon G055538A2 in loc de G055532A2 dar asta recomanda astia de la Ravenol ma gandesc ca nu sunt niste neaveniti cat timp pun uleiuri din astea pe TTRS si pe RS5 si la motor si la cutie.
    Cel pentru diferential nu are nici un cod de la VW pe el si totusi pe acesta il indica pentru masina asta.
    In final masina se comporta bine cu uleiul asta, am sa-l schimb la 5 ani sa stau linistit.
    Multumsc de info
     
    DonDoneL apreciază asta.
  10. NSC 28

    NSC 28 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 3.0 tdi 2006
    Salutare tuturor,
    La masina mea Audi A4 B7 3.0 tdi Quattro an 2006 am o problema care imi da dureri de cap de 4-5 luni: la accelerare am un huruit si o usoara vibratie timp de 2-3 sec pe spate dupa care masina se comporta normal. Daca cineva are sau a avut aceasta problema va rog sa ma ajutati cu un sfat. Multumesc.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posibil vreun rulment de la diferentialul spate. In prima faza, verifica-i nivelul de ulei.
     
  12. NSC 28

    NSC 28 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 3.0 tdi 2006
    Nivelul la ulei e bun, diferentialul e schimbat si cardanul e schimbat.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si ce garantie ai ca sunt ok ? 100% sunt luate din dezmembrari.
     
  14. NSC 28

    NSC 28 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 3.0 tdi 2006
    Masina este momentan la un service audi in Olanda si aici nu sunt Dezmembrari. Masina o am de noua si nu am montat si nici nu se va monta pe ea NIMIC din dezmembrari. Au inceput cu presupunerea ca ar fi cardanul (au pus altul) apoi diferentialul (au pus altul) rulmentii rotii spate (schimbati si ei) iar acum se leaga de planetare. Ar fi cam ultimul lucru care ar putea fi.
     
    lowlife apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verificare nivel ulei diferential fata la Audi A4 B7.
     
  16. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    Salutare. Exista cod separat pentru burduful rulmentului intermediar de pe cardan la Audi B7 2.0 TFSI quattro?
    VIN: WAUDF78E26A121220
    Ori vine cu rulmentul? Ori cu cardanul?
    Mulțumesc mult.
     
  17. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Nu se vinde nimic separat se vinde tot cardanul ce are codul 8E0521101AB si costa 1.650 €uro.

     
  18. Samy123 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a4 b7 3.0 tdi 232ps manual
    Salutare colegi

    Am un audi a4 b7 combi 3.0 tdi bkn automat si am vibratii in diferentialul spate. Am verificat ulei am schimbat uleiul am verificat planetare suporti grup cardan etc si nimic. Cu masina ridicata in elevator si mers cu ea in drive se vedea cum vibra grupul spate de zici ca sarea din suporti.

    As vrea sa incerc altul de la dezm dar nu stiu care cod e bun de pe el daca ma poate ajuta cineva. Thanks
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    1. Citeste si nu mai scrie intrebari care se repeta. Masina ta este avant NU este niciun combi.

    2. Schimba flansa intermediara care nu se gaseste la vanzare pe original ci doar ca piesa AM si verifica echilibrarea cardanului poate au sarit/cazut placutele de echilibrare de pe cardan.

    3. Cardanul nu se demonteaza fara a da semne si nu se monteaza fara sa respecti OBLIGATORIU semnele pentru ca el este echilibrat doar intr-o singura pozitie.

    4. Pe viitor pentru a nu iti fi sterse mesajele cand mai ceri ceva scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese = plansele din ETKA si ELSA sau alte programe pentru piese sau reparatii, se poate face sau afla doar pe ghicite ceea ce doresti.
    Cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.
    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi si/sau aici: https://www.ilcats.ru/audi/?function=getModels&market=RDW&language=en asta pentru ca sa afli singur codul.

    5. Nu se cumpara cardan SH niciodata, doar daca al tau este distrus in urma unui accident.

    6. Vai de mama mecanicului la care ai fost pentru reparatie.
     

Distribuie pagina asta