1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Quattro si sistemul de transfer (Diferential) la Audi A5 (B8) - montare Quattro ulterior

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de bogdan1492, 30 Dec 2015.

  1. bogdan1492

    bogdan1492 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 sportback, 2.0TDI quattro, 2012
    Salutare,

    Detin un Audi A5 Sportback din 2012, beneficiez de tractiune integrala si am auzit de la un prieten ca odata la 60000km trebuie schimbat uleiul din diferentialul de pe spate. Am dubii cu privire la acest lucru pentru ca un mecanic mi-a spus ca acel ulei nu trebuie schimbat niciodata.

    Aveti cunostinte despre acest lucru?

    Va multumesc!
     
  2. Dobritan sorin

    Dobritan sorin Bronze Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A 5, 3.0 quatro, 2011
    Bună seara.
    Ieri am luat un A5. De la 30 km/ ora începe un zuruit de înnebunesc. Cu cat merg mai tare, suna mai tare. În mașină ai impresia ca e sunetul la roata stânga fata. De afara se aude de undeva din mijlocul mașini, pentru ca mi-a ridicat masina un mecanic pe elevator, i-am dat drumul și am accelerat.
    Mecanicul a zis ca e cutia de transfer. Habar nu am care și ce este. Mi-a explicat mecanicul dar na, nu e domeniul meu. Cunoaște cineva alte cazuri asemanatoare ? Ați avut alte probleme cu acea cutie? A făcut cineva ceva reparații și aveți idee de ceva preturi pentru reparații? Va rog aștept niște păreri. În rest mașină e superba. Sunt înnebunit de ea dar și foarte dezamăgit de acest zgomot.
    Țin sa precizez, ca am garanție de la cine am cumpărat-o un an de zile, deși nu prea știu ce include acea garanție. Miercuri am cerut un diagnostic la reprezentanta audi și după care vreau sa ma duc cu el la garajul respectiv sa rezolv cumva. Dar va rog, încă o data, dacă aveți ceva idei de probleme asemanatoare dați-mi niște sfaturi.
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Majoritatea garantiilor cuprind motorul si cutia. Nu ai de ce sa iti faci griji. Cand ai fost sa vezi masina, nu ai probat-o?
    Sfatul meu este sa mergi direct unde ai cumparat masina, nu are rost sa cheltui bani la altii. Daca sunt probleme, le rezolva pe garantie.
     
  4. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Pneurile sunt toate la fel? Verifica bine bine dimensiunile lor sa vezi daca sunt aceleasi.
     
  5. Dobritan sorin

    Dobritan sorin Bronze Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A 5, 3.0 quatro, 2011
    Ca dimensiuni sunt la fel, m-am uitat dimineața, difera firma intre ele, pe spate 2 Dunlop și pe fata 2 made în Olanda. O sa văd miercuri ce diagnostic primesc de la reprezentanta Audi. Oricum după rezolvare am sa postez aici sau poate pe alt topic ce problema a fost, poate o sa prindă bine și altora informațiile despre acel uruit
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Diagnosticheaza-o cat mai repede si, in caz ca "garantia" nu acopera acel zgomot, incearca s-o dai inapoi.. majoritatea accepta.
     
  7. Dobritan sorin

    Dobritan sorin Bronze Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A 5, 3.0 quatro, 2011
    Salutare. Am fost miercuri la diagnostic și sa dovedit a fi altceva - rulmentul stanga fata si mai are inca o problema. Oricum eu scap ieftin, intra pe garantia garajului de unde am cumparato.Diferențialul sau sistemul quatro nu are absolut nimic :) urmează pozele și prezentarea :) (ma scuzați ca am fost inafara subiectului acestui topic, problema mea dovedindu-se a fi alta)
     
    Pascariu Mihai apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai un mecanic foarte ok daca nu si-a dat seama ca e rulmentul. :) Taie-l de pe lista.
    Asta trebuia sa banuiasca din start in momentul in care i-ai zis ca sunetul creste odata cu viteza.
     
    maste15 apreciază asta.
  9. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Sistemul quattro la a5 este haldex sau torsen ?
     
  10. snipe 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 Sportback 3.0 TFSI CREC 2015
    A5/A4 B8 au torsen, cu o distributie in conditii normale de 40:60 (fata:spate).
     
  11. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Salutare, a schimbat cineva uleiul din diferentialul spate? Urmeaza sa fac un schimb de ulei motor si nu cred ca a fost schimbat vreodata cel din diferential. Din ce am gasit pe net ar trebui 75w90 cu normal G 052 145 A2 (sau S2).
    Imi poate confirma cineva? Merci.
     
  12. snipe 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 Sportback 3.0 TFSI CREC 2015
    Pentru diferentialul spate e G 052 145 S2 - 0.9 litri si cutia de transfer (plus cutia mecanica la S-tronic, adica partea de pinioane... fara cea de ambreiaje si mecatronic) G 052 513 A2 - 5 litri. Oricum eu as merge pe OE nu pe echivalent de producator, e un schimb care il faci rar si consider ca e mai sigur si merita.
     
    Poleuca și 0218cristian apreciază asta.
  13. Florea Mădălin

    Florea Mădălin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A5 3.0 quattro
    Salut,
    Azi am avut surpriza neplăcuta într-un sen giratoriu cand s-a aprins senzorul diferențial cel cu galben in Bord. Dupa ce am oprit-o /repornit-o s-a stins. Care ar fi cauza. Tin sa Menționez ca este quattro 3.0
     
  14. Florea Mădălin

    Florea Mădălin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A5 3.0 quattro
    Salut .Detin un a 5 quattro 3.0 Diesel si se aprinde senzorul diferențial cu galben in bord ce este cu el ?
     
  15. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Salut, din ce vad pe forumuri prin afara poate fi ori unul din cei 4 senzori, mai precis cel de presiune, ori o problema pentru ca ai dat cu el in ceva.
    Daca ai noroc de doar senzorul, daca trebuie sa schimbi diff, nu este de bine.

    Citeste si tu pe aici ca sunt mai multe info:

    http://www.a5oc.com/forums/rs5-general-q/80282-sports-diff-warning-light.html

    http://www.audizine.com/forum/showthread.php/503183-Sports-Differential-System-Fault
    http://www.audizine.com/forum/showt...Differential-Issue-Not-covered-under-warranty
    https://www.audiworld.com/forums/s4...134/sports-differential-system-fault-2833418/
     
  16. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Pe A5 2.0 tdi 177 cp cutie manuala sistemul Quattro este mecanic ? Adica are ceva calculator de control sau mai stiu eu ce minune electronica care il gestioneaza ?
     
  17. Valentin Lazarescu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A5 2.7 . 2011
    Are cineva idee daca se poate modifica un A5 din 2011 motor 2.7 cu tractiune fata, in quattro? Care ar fi costurile? Multumesc.
     
  18. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    @Dobritan sorin Stiu ca postarea e veche, dar mecanicul ala care a dat vina pe cutia de transfer trebuie premiat pentru prostie.
    Cum sa spui asa tampenie, A5 nu are cutie de transfer (reductor), am ras copios la faza asta ! :banghead:
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Valentin Lazarescu Da, se poate dar nu merita. Numai cutia, ambreiaj, volanta, cardan, diferential si planetare te vor costa in jur de 2500€.
    La care mai adaugi manopera, rezervor, lichide (cele OE ajung si la 500 ron/litrul) etc. , fa tu socoteala.
     
  20. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @Valentin Lazarescu in completare la ce spune colegul @audi66 pot sa adaug ca va fi dificil sa o omologhezi ca fiind tracțiune integrala. Este un coleg pe forum cu un A4 B7 pe care l-a transformat din fwd in quattro și încă nu a finalizat operațiunea de omologare.
     

Distribuie pagina asta