1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Quattro si sistemul de transfer (Diferential) - schimbare ulei in grup la A3 8L - diverse p

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de cocosun84, 18 Noi 2007.

  1. cocosun84

    cocosun84 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a3 1.8tq 180ps
    sal as vrea sa mi schimb si eu uleiul din cutie si din diferntial si am inteles ca ar trebui o pompa speciala pt asa ceva. stie cineva unde as putea face acest lucru ? a mai facut cineva la q ? ce ulei ar trebui?

    va multumesc astept pareri:crying:
     
  2. sva1979 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 B4 v6 2.8E quattro
    uleiul este 75W90 sintetic. si trebuiesc 2,6 litri pt cutie si 1 litru pt diferential.
     
  3. A3quattro1.8t

    A3quattro1.8t 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2007
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A3 1.8 T Quattro /A4 2.0 TDI 143 CP
    Schimbare ulei - diferential / grup - la masinile Quattro

    Oameni buni dati-mi si mie o mana de ajutor. As vrea sa ma informez la cat timp se schimba exact uleiul la quattro (haldex) pentru ca la mine in cartea tehnica scrie ca la 30tk (vezi attach). Dar nu am gasit nicaieri specificatia uleiului care se foloseste si cati litri trebuie:think:. Si nu imi dau seama de aici nici la cati km se schimba distributia. :think:
     
  4. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Conform cartii tale uleiul la Haldex se schimba la 30.000 de km. De care ulei si cat, intreaba la reprezentanta (s-ar putea sa ai totusi datele la rubrica "Date tehnice" in manualul masinii nu in caietul de service).

    Din cate vad eu in cartea ta, daca ai motorul de 4 cilindri si 5 valve de 1.8, distributia se schimba la 180.000 de km.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Dec 2013
  5. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    La grup,cand am schimbat ,a intrat cam 1,8L!
     
  6. A3quattro1.8t

    A3quattro1.8t 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2007
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A3 1.8 T Quattro /A4 2.0 TDI 143 CP
    Poti te rog sa fi mai explicit. 1,8L lichid haldex sau ulei? Unde ai facut schimbul? Cit a costat? Ce inseamna "la grup"?
     
  7. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    TUTORIAL - Schimb ulei si filtru HALDEX pt TT si A3/S3

    am sa pun decat 2 link-uri in care se poate vedea in detaliu operatiunea

    http://amp82.co.uk/tt/haldex/

    http://www.audiworld.com/tech/misc35.shtml



    de altfel va pot indica ce trebuie schimbat si cand.

    Ulei Haldex la fiecare 32.000 Km (Cod EOM G052175A1) [eu personal folosesc MOTUL Gear 300 Competition cutie + diff]
    Filtru Haldex la fiecare 64.000 Km (Cod OEM 02D525558A)
    Surub de scurgere si garnitura (02D525655), este indicata macar schimbarea garniturii de la surubul de scurgre.

    Ca sa puteti desface filtrul o sa aveti nevoie de o cheie speciala (Cod OEM T10066) - costa ceva unealta asta asa ca mai bine cautati s-o imprumutati :)
     
    Ultima editare: 28 Mai 2010
    Grok apreciază asta.
  8. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    ulei diferential

    In primul rand la quattro difera mult sistemul HALDEX de cel TORSEN . Daca ai motor longitudinal ai TORSEN ...daca ai motor transversal ai HALDEX . La A3 este haldex si difera uleiul de cel de la torsen. Este ulei special pentru diferentialul pe spate . Uleiul de cutie difera de uleiul din diferential .
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Iul 2015
  9. BV19MAX Guest

    Stiu ca postul este vechi, dar poate mai cauta cineva.
    In Haldex generatia 1 (Audi A3 8L intra 275ml de ulei. Vine sub forma unui flacon, asemanator cu cel de silicon).
    Pe mine m-a costat 91RON si are codul G 052 175 A1
    Mai exista si cu A2 la sfarsit, dar am impresia ca este pentru haldexul mai nou.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cel cu A2 la sfarsit reprezinta doar cantitate diferita. A1 = 0,5 L si A2 = 1 L
    La tine nefiind nevoie decat de cat ai spus, ai luat cantitatea minima adica 0,5 L si implicit G 052 175 A1. Bafta
     
  11. gabin

    gabin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    '00 Audi S3 8L 1.8T (APY)
    Poate cineva sa-mi imprumute si mie acea cheie speciala despre care vorbea adi bose in primul post?

    Danke!
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cheia cu acel cod nu o gasesti decat la reprezentanta. Exista chei produse de alti fabricanti de scule dar iti spun eu ca cine o are nu ti-a va imprumuta pentru ca ea costa foarte mult.
    Sculele nu se impumuta niciodata. Te duci si ti-o cumperi daca ai nevoie neaparat pentru ca o gasesti la diversi producatori de scule performante (Hazet, Facom, Elora, Gedore, Beta, Draper)

    De ce ai nevoie de acea cheie tu personal ? De ce nu te duci la un garaj care are toate sculele necesare schimbului de ulei si filtru pentru Haldex ?

    Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.
     
  13. gabin

    gabin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    '00 Audi S3 8L 1.8T (APY)
    Ai dreptate Cristi. Vroiam sa-mi fac revizia in regim propriu la un service stiut de mine, doar ca nu aveau cheia necesara.

    M-a sfatuit un alt proprietar de S3 si pana la urma o sa merg la Porsche pt a face acolo revizia, am inteles ca e ok pretul.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu trebuie sa mergi la nici o reprezentanta. Mai sunt service-uri in Bucuresti care au toate sculele necesare pentru efectuarea operatiunilor de intretinere /reparatie la grupul VAG.
    Iti spun eu unde sa mergi si sa inlocuiesti filtrul si uleiul la grup (uleiul vezi ca trebuie sa-l cumperi numai/exclusiv original si vine la flacon/tub identic/asemanator ca cel de silicon). Vorbim prin PM. Bafta
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Referitor la schimbare ulei in grupul spate (cheia respectiva, tipul uleiului si procedura pentru inlocuire) urmariti acest clip de la minutul 29:45 chiar daca este pentru alt model de Audi se aplica si la voi:

    https://www.youtube.com/watch?v=J3r2ohDh8ac
     
  16. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    la tractiunea quattro torsen este cu LSD (limited slippery system) ? ma refer la quattro vechi din 2001 fara ESP
     
  17. IFxxBAD

    IFxxBAD 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 , 1.8 , 1997
    Salut
    As vrea sa fac conversia de la sistem de tractiune fata la sistem de tractiune integral (Quattro).
    Sunt curios daca a mai facut cineva conversia aceasta si ce include (piese) si daca este necesara schimbarea cutiei de viteze ?
    Vroiam sa va mai intreb care sunt avantaje/dezavantaje la trecerea de la FWD la AWD si daca se poate monta si punte cu totul de la A4 B7sau de la 8P ?

    P.S.:

    Sunt nou pe forum, primul audi detinut si nu prea am habar. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta