1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Quattro si sistemul de transfer (Diferential) - schimbare ulei in grup la A6 Allroad C6

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C6 (2006 - 2011)' creată de Tyguana, 1 Mar 2019.

  1. Tyguana 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 TDI, 2011
    Salut baieti
    Am un Audi A6 Allroad 2011, 3.0 cutie de viteza manuala.
    Din cate am citit pe forum încă nu m-am lamurit: trebuie sa schimb uleiul in cutia de transfer și la diferențial fata /spate ? Menționez că mașina are 250.000 km, nu are probleme și nu am scurgeri de ulei, ar fi o chestie preventivă. Am vorbit la un service autorizat VW și a zis că nu ar fi nevoie deoarece nu este prevăzută că o revizie periodica. Mulțumesc
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E ulei, trebuie schimbat din cand in cand.
     
  3. Tyguana 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 TDI, 2011
    Sunt de aceeași părere, acum trebuie sa sa gasesc pe cineva in sibiu care sa imi schimbe uleiul, deoarece consider că ar trebui cineva care a mai schimbat și știe unde sa umble
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E mai simplu decat schimbul de filtre si ulei la motor. Deci du-te la orice service unde ai incredere.
     
  5. Tyguana 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 TDI, 2011
    Buna ziua
    Am o problemă si va rog sa imi dati niste sfaturi. Am un audi A6 allroad si acum o saptamana mi s-a rupt diferentialul pe spate in timpul mersului pe autostrada la 130 km/h. Am dus masina la service si au zis ca este diferentialu de pe spate rupt. Am schimbat diferentialul cu acelasi cod (din dezmembrari) zgomotele au disparut dar a ramas o vibratie cand se accelereaza peste 2000 de ture. Cei de la service au spus ca alte probleme nu se vad vizual, dar ei banuiesc ca din cauza cardanului ar fi acele vibratii. Azi am trimis sa imi verifice cardanul o firma specializata din Bucuresti. Nu stiu ce sa fac sa repar cardanul sau sa cumpar unul din dezmebrari. Problema este ca inca nu am gasit pana acum acest cod piesa 4F0 521 101E care il am pe cardanul meu. Am gasit cod asemănător dar cu ultima litera diferita(E). Conteaza daca este diferenta litera aceasta?
    Ma puteți ajuta cu niste sfaturi?
    Va multumesc
     
    Ultima editare: 15 Apr 2020
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, conteaza ultima litera.
    Reconditioneaza-l pe al tau.
     
  7. Tyguana 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 TDI, 2011
    Iti multumesc foarte mult, chiar nu gaseam un raspuns in privinta asta la nimeni. Astept sa vad ce vor zice maine cei de la firma Ecardane specializata in cardane.
     
  8. Tyguana 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 TDI, 2011
    Salut,
    Azi am primit urmatorul raspuns de la cei care repara cardane: cardanul are in parte dim mijloc unde sunt articulatiile un joc care ei nu il pot rezolva. Ce pot sa faca ei este doar sa imi schimbe rulmentul din mijloc si sa incerc asa. Doar ca jocul va ramane si ma costa 1000 lei. Consider ca cel mai bine imi caut alt cardan SH. Ce parere aveti, imi puteți da un sfat ?

    Doar ca am tot cautat in Romania in dezmembrari cardanul cu codul 4F0 521 101E si nu il gasesc la nimeni.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cei ce reconditioneaza cardane rezolva si jocul din curcea cardanica.
    Astia vor 1000 ron doar ca sa iti schimbe rulmentul ? Nu sunt sanatosi ...
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Tyguana E greu sa gasesti cardan pentru 3.0 TDI manual, majoritatea au cutie automata (si acolo deja are alt cod cardanul).

    Cauta in dezmembrari un A6 4F 3.0TDI manual, indiferent de anul de fabricatie, caroserie sau cod motor. Acelasi cardan este si pe Allroad-ul tau, important este ca masina donatoare sa fie 3.0 TDI si cutie manuala.
     
  11. Tyguana 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 TDI, 2011
    Salut
    Am reusit sa reconditionez cardanul si sa il echilibrez. Dar surpriza, cand l-am pus pe masina am aceeasi problema vibreaza. Ai cumva idee ce mi-a mai afectat diferentialul ala cand s-a rupt? Cei de la service au zis ca luni vor sa se uite si la diferentialul din fata si cutie. Nu stiu ce sa mai fac, incep sa imi pierd increderea in cei de la service.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa iti verifice daca ai joc in flansa care iese din cutia de transfer si daca ai joc in vreo planetara/tripoda atat pe fata cat si pe spate.
     
    Tyguana apreciază asta.
  13. Tyguana 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 TDI, 2011
    Multumesc
     
  14. Tyguana 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 TDI, 2011
    Salut
    Eu chiar daca am luat dupa cod acel diferential spate poate avea rapoarte diferite ? Sincer nu mai am diferentialul acela vechi ca sa vad al 2 lea cod. Unde in portbagaj il pot gasi ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, daca e acelasi cod are acelasi raport cu ce ai avut montat initial.
     
  16. Tyguana 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 TDI, 2011
    Asa am cumparat. M-am speriat ca eu nu am stiut ca mai exista un cod. Diferentialul cumparat vine de pe un A8 D4, doar ca au acelasi cod.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce cod are diferentialul care l-ai cumparat ?
     
  18. Tyguana 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 TDI, 2011
    01R525053
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai cod motor CDYC ? Cutia ce cod are, JMJ sau KRS ?

    Dupa codul ala trebuia sa fie pansonata o litera, e cumva M ?
     
  20. Tyguana 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 TDI, 2011
    Da asta este codul motor. Nu am nicio litera pe diferentialul vechi
     

Distribuie pagina asta