1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Quattro si sistemul de transfer (Diferential) - service Quattro la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de PGV, 3 Oct 2008.

  1. PGV 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A6 3.0 TDI 2005
    Unde se poate face schimbul la grupul diferential ? doar la reprezentanta ?
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Iul 2015
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    nu neaparat la reprezentanta, la un service mai rasarit unde mecanicii au mai auzit de audi quattro
     
  3. costinescu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2010
    Locație:
    TM
    Masina:
    A6 2005 3.0quattro
    A6 3.0 TDI quattro ce tip ulei necesita DIFERENTIALUL?

    Daca a schimbat careva in diferentialul de pe spate uleiul si are idee ce tip sa-mi spuna si mie eu am inteles ca 75W140 dar nu stiu sigur deaia astept niste pareri.multumesc
     
  4. dan_cta

    dan_cta 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 4F
    sursa AUTODATA

    Differential oil grade front SAE- 75W/90 Synthetic
    Differential front (AT) - 1,1 L
    Differential oil grade rear SAE - 75W/90
    Differential front - 1,5 L
    Brake fluid -DOT 4
    Power steering fluid - G002000
     
  5. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    schimb ulei grup diferential spate

    vorbesc numai de Audi A6 4f 2005 - 2010. dupa cum ati observat detin acest tip de masina si cum am avut nesansa sa sparg motorul acum daca este bal pai bal sa fie. m-am gindit sa schimb si uleiul la grup diferential spate care face legatura intre cutie de viteze - cardan - grup - planetare spate (propulsie roti spate). astazi am fost la PoRsChE BuCuReStI si am cerut acest ulei sa-l achizitionez. deci m-am uitat pe furis in calculatorul lor, intra exact 0,910 l iar codul de ulei este G052512A2. este special pentru acest grup care seamana cu o mini cutie de viteza. pretul sigur este perfect pentru ei 120 lei/litru. asa ca am sa schimb si acest ulei care tot de la ei stiinta se schimba in jur de 70-75.000 km dupa care doar se completeaza daca este cazul daca nu, nu se mai schimba. eu am sa-l schimb si voi face si poze cu uleiul care il voi da jos sa vedem si noi diferente nu ? aveti rabdare pina voi posta pozele. numai bine domnilor si tinem legatura.:hi:
     
  6. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Eu am tot cautat in ETKA acel cod de ulei care l-ai scris tu si nul gasesc nicaieri Etka i-mi da doar ce se vede mai jos G 052 145 A1 - 500ml si G 052 145 S2 - 1L si pretul e de 25eu litru.
     
    Ultima editare: 10 Feb 2011
  7. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    eu am bidonul in fata mea nu stiu ce ETKA au cei de la reprezentanta dar asa scrie pe el si este special pentru acest grup. este ulei 10.10 fabricatie poate de aceea nu il gasesti. :rolleyes:
     
  8. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Corect, chiar sunt si eu curios sa vad daca sunt semne de "imbatranire" la uleiul scos.
    Acum, dupa ce ai spus ca se schimba la 75.000, ma tot intreb daca a fost schimbat candva si la mine. Masina a plecat din Germania la 170.000. Sper sa fie trecut in istoric, ca oricum, avand in vedere cantitatea, il schimb la reprezentanta, daca e sa fie.
    Nu mai tin minte daca si pe unde ai scris, dar cand pui pozele (poate si cu bidonul de ulei :)), sa (re)amintesti la cati km. faci schimbul.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Dec 2013
  9. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    am facut poze cu uleiul scos din grup si cu uleiul introdus in grup. s-ar putea sa nu aveti o impresie prea buna. cel putin eu nu am (vezi culoarea) dar pozele nu le pot pune acum deoarece nu stiu sa le prepar. o sa revin miine cu ele. a intrat fix 0,940 l.
    Deci nu stiu ce tot cautati voi ca si cod cand eu am luat uleiul de diferential direct de la reprezentanta. sigur ca voi puteti continua cercetarile. uleiul cel negru sau maro sa zicem este cel scos din diferential iar cel in dopul mic care este plin ochi de ulei nou nici nu se vede. acum poze: :readit: nu cred ca mai au rost comentariile.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Dec 2013
  10. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Eu acum m-am uitat si in TecDoc si la fel zice de codul uleiului deci cantitatea este de 0,90 iar codul e acela din ETKA ce se termina cu S2
     
  11. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Dar din primele poze am vazut ca e ulei ax pentru transmisie dar si pentru antrenare. Sunt aratate 2 zone, deci avem de schimbat in doua locuri uleiul ?
    Iar de cantitati ce sa mai zic ? :) De la 0,5 la 1,5 litri.

    (nu am instalat inca ETKA -lipsa spatiu- si se prea poate sa intreb aiurea, dar la prima vedere asta e impresia)
     
  12. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Cantitatea uleiului e in functie de tipul axei posterioare pe care o ai, adica sunt 2 tipuri:
    0AR = 0,90 L
    01R = 1,5 L
    Combinatia asta se face in functie de motor + codul transmisiei.
    Tabelele din ELSA pentru A6 an 2005 in sus.
     
  13. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pai am spus ca tot in reprezentanta ma opresc si eu cand o sa fie. Nu se merita altfel.
    Apropo, la cati km. ai patit toata nebunia asta ? (km masinii)

    ...si da, arata ca un ulei ars,...de parca e din motor... Sunt si acolo frecari si degajari de caldura...
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Dec 2013
  14. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    puteti citi la ''schimb ulei grup diferential spate'' totul :vorbesc numai de Audi A6 4f 2005 - 2010. dupa cum ati observat detin acest tip de masina si cum am avut nesansa sa sparg motorul acum daca este bal pai bal sa fie. m-am gindit sa schimb si uleiul la grup diferential spate care face legatura intre cutie de viteze - cardan - grup - planetare spate (propulsie roti spate). astazi am fost la PoRsChE BuCuReStI si am cerut acest ulei sa-l achizitionez. deci m-am uitat pe furis in calculatorul lor, intra exact 0,910 l iar codul de ulei este G052512A2. este special pentru acest grup care seamana cu o mini cutie de viteza. pretul sigur este perfect pentru ei 120 lei/litru. asa ca am sa schimb si acest ulei care tot de la ei stiinta se schimba in jur de 70-75.000 km dupa care doar se completeaza daca este cazul daca nu, nu se mai schimba. eu am sa-l schimb si voi face si poze cu uleiul care il voi da jos sa vedem si noi diferente nu ? aveti rabdare pina voi posta pozele.
     
    Ultima editare: 12 Feb 2011
  15. costinescu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2010
    Locație:
    TM
    Masina:
    A6 2005 3.0quattro
    e ok pai la pretu asta merita sa il iei de la reprezentanta. oricum pe ce zic astia de la audi nu te poti baza ei zic ca nu se schimba uleiul in cutia de viteze aia da ca sa schimbi cutia cu totu.
     
  16. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Masina are in jur de 200.000 km si nu cred ca primul proprietar la interesat catu-si de putin de acest ulei sau de multe altele, eu sunt al 2-lea proprietar. strainii stiu una si buna 5 ani trebuie sa reziste o masina, dupa, buyback diferenta si alta noua si tot asa si noi restul cumparam ce putem.

    Aveti dreptate cu totii si uleiul la cutie si la diferentialul pe spate este longlife dar, in niciun caz in Romania unde praful este stapanul deplin peste tot ce ne inconjoara si in nici un caz in Romania unde noi rupem aceste bijuteri ca semintele intre dinti pe ''frumoasele'' noastre drumuri fie ele strazi, alei, drum national, autostrazi si cate si mai cate denumiri elevate de acest gen.
    Asa ca fiecare dintre noi considera singur ce este bine si normal pentru masina lui dar, mai tirziu sa nu fie mai rau (vezi chiar eu ce am patit). V-am spus ca nu pot sa divulg sursa (as fi fara obraz fata de acel om care m-a ajutat) lucreaza la Porsche stiu asta sigur nu din auzite care mi-a spus ca este ABSOLUT OBLIGATORIU ca la maxim 60.000 km sa se schimbe uleiul la cutie de viteze, la maxim 75.000 km la diferential si asa mai departe.
    Nu vreau sa aveti impresia ca va oblig sau ca va canalizez spre a face aceste operatii. Precizez ca nu am nimic cu nimeni, nu am service, nu vand ulei, nu am magazin de piese auto si nu ii suport pe cei de la reprezentanta deoarece este o japca oficiala pe fata cu ajutorul multora dintre noi chiar si nu numai. Dar sa nu mai intind vorba, fiecare face ce doreste. In rest numai bine domnilor si succes in tot ce faceti. :salute: :readit:
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Dec 2013
    back2back apreciază asta.
  17. ibizaclub20 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G 3.0 BiTDI 2012
    salut,
    Sti cumva cat ulei intra in diferential ? sunt interesat sa schimb toate uleiurile si nu stiu cat intra.
    Mersi
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Iul 2015
  18. maryodavid 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2013
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3L 2005
    Salut,

    Am si eu o problema la un Audi A6, motor 3L quatro din 2005.
    Problema a aparut de curand si anume o bataie la cardan la iesirea din cutia de viteze. Aprofundand problema am inteles ca acolo se mai afla si un mini diferential sau ceva de genu care si el la randul lui ar putea fi o cauza.
    Am uitat sa specific ca problema asta se manifesta ca o bubuitura in spate si se simte cel mai bine pe banchenta din spate.
    Daca a avut cineva problema asta si ma-ar ajuta as fi recunoscator cumva:arco:
    Va salut....sper sa am vesti bune...
     
  19. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    sfat...verifica daca ai scurgeri si cat ulei ai in diferentialul TORSEN, asa se numeste acea piesa pe care tu o numesti mini diferential. nu mai merge cu masina aiurea pana nu verifici ce problema ai acolo sau posibil la cardan. daca nu a picat torsenul, ceea ce nu-ti doresc caci costa o caciula de bani, posibil sa ai nevoie de rulment, simering si ulei NUMAI pe original. multa bafta!
     
    Ultima editare: 5 Feb 2013
    Bujujel apreciază asta.
  20. maryodavid 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2013
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3L 2005
    Mersi ptr sfat.
    Eu am sa schimb cardanu si atunci vad exact care este vina. ai specificat in mesaj de 'rulment,semering si ulei, acestea sunt de la Torsen?.
    Si am o intrebare, cum verific uleiu in Torsen?.
    O zi buna.
     

Distribuie pagina asta