1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Quattro si sistemul de transfer (Diferential) - schimbare ulei in grup la Audi Q7

Discuție în 'Audi Q7' creată de IonutQ7Visiniu, 29 Iul 2018.

  1. IonutQ7Visiniu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2018
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi Q7 3.0 V6 TDI 239 CP
    Salut,
    Stie careva de ce cand virez la 30 - 40 - 50 km/h si accelerez in acelasi timp simt vibratie la puntea spate ? Poate fi de la diferential ? Se schimba uleiul la diferential ? masina este cea din profil. Multumesc.
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Uleiul se schimba, dar daca face asa cauzele pot fi mai multe. Trebuie sa faci niste cercetari mai amanuntite. Poti avea uzura in cutia de transfer, in diferentialul din spate, etc.
     
  3. IonutQ7Visiniu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2018
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi Q7 3.0 V6 TDI 239 CP
    Multumesc.
     
  4. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Fix asa am patit eu la xDrive. Cand acceleram mai puternic cu volanul bracat, se simtea o vibratie puternica.
    Initial mi-au schimbat uleiul din cutia de transfer, simptomele s-au imbunatatit considerabil insa nu m-am lasat pana nu mi s-a inlocuit cutia transfer pe garantie.
     
  5. DjCota 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi Q7 2007 3.0 BUG
    Buna ziua,
    Vreau sa demontez cardanul la un Audi Q7. Mai precis la cardanul mare cel care incepe de la cutia de transfer fata la diferential spate are un suport cu un rulment și cauciuc care ii preia din bataie. După 80 km/h începea sa vibreze masina.
    Am băgat-o pe canal și am vazut ca bucsa aia de cauciuc este foarte imbratranita și aproape rupta. Vreau sa demontez cardanul mare, sa ii schimb aceel suport cu bucsa de cauciuc și rulment. Am demontat șuruburile din cutia de transfer și a ieșit cardanul lejer.
    În spate am demontat șuruburile și nu vrea sa iasă. L-am si ciocănit cu lemne și leviere, i-am dat și cu spray penetrant și tot nu vrea sa iasă.
    A mai demontat cineva cardanul - partea din spate ? Dați-mi o ideea va rog ca nu știu ce sa-i mai fac sa îl scot = demontez de pe pozitie. Mulțumesc si o zi buna.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand nciodata sa nu mai deschizi topicuri noi aici pe forum ianinte de a citit aria masinii pe care o ai.
    Acum am facut o exceptie si ti-am mutat mesajul unde trebuia sa scrii = intrebi.

    In al doilea rand daca ai Audi Q7 de ce in profil la tine este trecut un alt model de Audi ?
    Te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
    Intotdeauna cand scrii un mesaj mentioneza obligatoriu in mesaj (NU in alta parte) despre ce masina vorbesti.

    In al treilea rand cand mai ceri ceva scrie obligatoriu modelul de Audi, seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese = plansele din ETKA si ELSA sau alte programe pentru piese sau reparatii, se poate face sau afla doar pe ghicite ceea ce doresti.
    Pana iti raspunde cineva, care are acces la ELSA si ETKA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.
    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi si/sau aici: https://www.ilcats.ru/audi/?function=getModels&market=RDW&language=en asta pentru ca sa afli singur schema piesei respective si modul de atasare = prindere in spate la diferential la tipul tau de masina.

    Si nu in ultimul rand mecanicul la care te-ai dus e praf. Iti spun asta pentru ca trebuia sa stie sa demonteze un cardan. Vezi ca in spate are o garnitura de pluta si s-ar putea sa fie nevoie de demontarea diferentialului complet de pe masina adica sa scoti planetarele spate si restul de fixari ce sustin diferentialul spate. Nu mai stiu acum la tipul tau de masina cum se demonteaza = scoate cardanul din spate dar un bun mecanic (care chiar daca nu a mai facut asta) vede imediat cum se demonteaza.
     

Distribuie pagina asta