1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Start-Stop la A4 B8 - cum functioneaza - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de dr_dumi, 7 Oct 2012.

  1. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    GunX-"Daca insa motorul porneste si pleci imediat, nu mai sunt sigur ca ai din nou un consum marit fata de celalalt caz. Deci economia exista."
    Nu crezi ca e contradictie intre termeni? Ori nu esti sigur ca ar fi o economie, ori ai tras concluzia ca este, doar din faptul ca nu esti sigur?
    Nici eu nu sunt sigur. Doar mi-am expus punctul de vedere.
     
  2. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    "nu mai sunt sigur" reprezinta bineinteles o forma de stil/exprimare, sunt convins 100% ca un consum marit la relanti se intampla doar...cand stai cu motorul pornit la relanti :) nu stiu cat de mare este economia per total, luand in calcul si fiabilitatea, pretul de achizitie, diferenta de costuri la consumabile....dar in termeni de pura utilizare, trebuie sa fie un avantaj, cel putin imediat. Iti respect punctul de vedere, este foarte posibil sa ai dreptate si pe termen lung ce iei pe mere sa dai pe pere...
     
  3. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    GunX Departe de mine sa provoc flame-uri pe chestii pe care nu le stapanesc 100%. Singurul motiv viabil ar fi poluarea la semafor. Am vazut, de pilda, in orase mari din Europa 2-3 sute de masini in acelasi timp la semafor. Daca jumatate dintre acestea ar fi avut motorul oprit, cu siguranta poluarea in acel volum ar fi fost mai mica. Economie, raman la parerea ca nu exista. Apropos de chestie de marketing.... Daca esti cine cred eu ca esti, sigur ai patit sa-ti spuna cineva ca telefonul lui filmeaza si pozeaza mai bine decat camera ta, doar pt faptul ca are mai multi megapixeli.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Oct 2013
  4. alexgeana 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant 2010, 2.0 TDI 170 CP
    De vreo saptamana nu mai functioneaza sistemul start-stop. In bord cand opresti masina (motorul ramane pornit) apare A-ul taiat. La inceput am crezut ca fiind mai frig afara, motorul rece, asta o fi cauza, dar am mers si mai mult cu masina si tot la fel. Are cineva vreo idee ce ar putea fi?
     
  5. k1dd1n

    k1dd1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2013
    Locație:
    Heidelberg, Germania
    Masina:
    A4 B8 Avant 2010, WAUZZZ8K29A241179
    Ce inseamna mai mult, stiu ca el porneste doar in anumite conditii. Din moment ce nu iti apare pe bord eroare inseamna ca el e functuonal dar anumiti parametri nu sunt realizati:
    The start-stop function only works when …

    •the driver’s door and the bonnet are closed
    •the driver is wearing a seat belt
    •the vehicle has been driven at faster than 4 km/h before stopping
    •the vehicle is not pulling a trailer
    In some cases the engine will not be switched off, for instance when …

    •the engine temperature is still too low
    •the difference between the interior temperature and the temperature selected via the air conditioning system is still too great
    •the outside temperature is very high or very low
    •the windscreen is being de-iced
    •the optional parking aid or the optional park assist is activated
    •the battery charge is too low
    •the steering wheel is at a sharp angle or is being turned
    •reverse gear is engaged
    •the road is steep
    sursa audi.de
     
  6. alexgeana 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant 2010, 2.0 TDI 170 CP
    Da, stiu si eu ca trebuie indeplinite anumite conditii. Eu nu am prins inca iarna cu masina asta, poate cand e frig afara nu functioneaza. Poate ma ajuta cu informatii colegii care au prins o iarna cu sistemul asta.
     
  7. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Atentie ca uneori folosit mai mult timp, dezactiveaza anumite functii, mie de exemplu mi-a bagat in "temporar non-available" sistemul side assist. Initial m-am speriat, apoi am citit pe forumuri ca el este de vina, m-am abtinut sa-l folosesc o perioada si totul a revenit la normal. Efectul a durat mai multe zile, cand puneam contactul ma trezeam cu eroarea, probabil din cauza de baterie descarcata (cuplat si cu frigul recent), iar radarele din bara spate nu pornesc decat de la un anumit nivel de energie in sus. Pana la urma, se pare ca mai multe probleme face, decat desface, incep sa dau dreptate colegilor care il ponegreau :)
     
    Ultima editare: 5 Dec 2013
  8. alexgeana 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant 2010, 2.0 TDI 170 CP
    Da, sunt convins ca nu merita folosit decat in anumite situatii, dar ideea este daca s-a intamplat la mine ceva cu el sau pur si simplu nu merge pe vremea asta?
     
  9. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Eu nu cred ca s-a intamplat nimic, e doar mai frig si asta inseamna ca din cauza de baterie/setari clima/motor mai greu incalzibil, e mai economic sa nu se opreasca. Gandeste-te ca daca nu merge, ca sa-ti bage caldura dorita incinge prin curent electric o rezistenta in care sufla aerul cu un ventilator tot electric, iar la pornire mai ia niste..curent electric.

    Daca vrei sa stai linistit 100%, faci o scanare si daca nu ai nici un cod de eroare legat de el, inseamna ca totul este normal si in parametrii de functionare.
     
  10. xxxxxxx 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    Baia-Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAGA E4+ 2009
    Are cineva habar cum se dezactiveaza total? In meniu nu are o optiune gen on/off. Il am pe un break si e foarte foarte enervant, mai ales ca masina are catre 300.000km si ma tem sa nu apara alte probleme din cauza acestei optiuni.
     
  11. k1dd1n

    k1dd1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2013
    Locație:
    Heidelberg, Germania
    Masina:
    A4 B8 Avant 2010, WAUZZZ8K29A241179
    Citeste prima pagina sau integral.
    Se poate prin VCDS.
     
  12. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    NU se poate dezactiva.
     
  13. piumarius

    piumarius 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2013
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI Quattro S-line | 170 CP | 2011
    Eu am incercat procedura de codare din pagina a 2-a si nu se poate.
    Nu coincide nimic cu VCDS-ul
     
  14. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    cei care aveti start stop... puteti sa-mi spuneti daca atunci cand sunteti in regenerare filtru particule masina se mai opreste la semafor ? ar fi destul de aiurea sa se intample asta si procesul de regenerare sa nu inhibe functia start/stop
     
    Rocky15 apreciază asta.
  15. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    pana la urma, se poate deconecta un fir de alimentare si sistemul nu va mai functiona.

    legat de regenerare - nu cunosc acest aspect - dar oricum, daca se opreste, regenerarea se va relua cand se porneste motorul, daca sunt intruniti toti parametrii.
     
  16. Lucianleo 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b8, 2.0 tdi 88kw, 2010
    Salut. Cand este in regenerare nu se mai opreste. Se observa turatia mai ridicata la relanti si un consum de 1.3 l/h cand stationezi si regenerarea e activa.
     
  17. ewl 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a4,2.0 tdi,2012
    Oare start/stop functioneaza numai dupa ce motorul ajunge la 90 grade?
    Oare ce nu fac bine de se opreste doar uneori fara sa dezactivez functia de start/stop?
     
  18. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    @ewl: Daca ai sa citesti de la inceput acest thread o sa afli toate informatiile pe care le cauti. Start/Stop se activeaza si fara ca motorul sa atinga 90 de grade.Suplimentar te invit sa arunci o privire peste postul 34 pentru a afla cateva din situatile care conditioneaza functionarea sistemului.
     
  19. puiu_A4 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 Allroad, CAH, 125 kw
    Salut
    Mie mi-a dezactivat start-stopul din VCDS. Se activeaza doar cand este centura pusa. Mi-a dezactivat si beep-ul de la centuri.
     
  20. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    01 ENGINE to select
    STG Long Coding -> Function 07
    Byte 5
    Disable bit 6

    In addition, disable switch in the center console:
    09 – Cent. Elect. to select
    Long Coding -> Function 07
    Byte 20
    Disable bit 2
     

Distribuie pagina asta