1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sonda Lambda pentru audi 80 - 90 ( B3 -B4 ) - discutii diverse

Discuție în 'Modele clasice' creată de dorutzu, 16 Dec 2007.

  1. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    La relanti, scoate firul de la sonda lambda. Daca motorul incepe sa tremure, inseamna ca ii buna sonda. Daca nu ii nici o diferenta cu firul scos, probabil ii dusa.

    Daca zici ca merge mai rau in ture, probabil s-a dus senzorul de detonatie (knock sensor)
     
  2. valiflo 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Sita Buzaului
    Masina:
    Audi 80 1.8S PM - 1991
    Senzorul de detonatie la modelul meu cam pe unde este montat?
     
  3. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    La toate masinile senzorul este intre pistoanele 1 si 2, pe blocul motor.

    Motoarele cu 5+ pistoane in general au 2 senzori. Unul intre pistoanele 1 si 2, si al doilea intre 3 si 4.
    La cele in V, primul este tot intre pistoanele 1 si 2, iar celalalt pe cealalta parte a V-ului.
     
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    valiflo, la modelul tau de motor 1.8 s, nu ai senzor de detonatie pentru ca are injectie monomotronic sau monopunct cum se mai spune. Daca urca greu in ture pot fi alte probleme: pompa benzina obosita, filtru de benzina, filtru de aer, injector care nu pulverizeaza corect, avans dereglat. Verifica avansul cu lampa stroboscopica, sigur o sa constati ca este dereglat, etc.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Mai 2012
  5. valiflo 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Sita Buzaului
    Masina:
    Audi 80 1.8S PM - 1991
    S-ar putea sa fie din avans, de curand am fost cu ea la mecanic pentru schimbul setului de distributie. Mersi de sugestii, o sa ma duc sa o verific mai in amanunt.
    Pompa de benzina este noua, o sa ma uit si la filtre...
     
  6. 14jyn

    14jyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 100 quattro 2226 mc2
    Am probleme cu sonda lambda ? Nu stiu exact cum trebuie sa fie dar sonda nu da semnale fluctuale intre 0.2v si 0.8 doar sta aproape pe 0.5v.
    N-ar fi trebui sa urce si sa coboare intre 0.8v si 0.2v ? Numai la acceleratie arata scadere si urcare de tensiune. Care o fi problema ? Aer fals ? (nu cred deoarece am rezolvat), ECU (ceva eroare stocat ?.. n-as crede). Dati-mi ceva indicatii. Multumesc.

    Am uitat sa precizez ca motorul e MC2 de pe un Audi 100 din '89
     
  7. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Ai masurat cu un aparat de masura obisnuit? Ii normal sa-ti arate 0,5v pentru ca variatiile au lor destul de rapid, si iti indica media. Ca sa vezi intradevar fluctuatiile, ai nevoie de un osciloscop.
     
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    0,45v este valoarea cea mai buna pt un amestec optim de aer benzina,deci e aproape perfect 0,5 v cat iti indica la tine
     
  9. 14jyn

    14jyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 100 quattro 2226 mc2
  10. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Interesat aparat :)

    Parerea mea ii ca nu ai de ce sa-ti faci griji.
     
  11. 14jyn

    14jyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 100 quattro 2226 mc2
    Tensiunea ar trebui sa se modifice si in relantiu foarte mult! oare ar fi ceva problema cu ecu sau cu valva ce regleaza presiunea diferentiala????
     
  12. 14jyn

    14jyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 100 quattro 2226 mc2
    Am rezolvat misterul. Am primit mai multe sonde pentru test si una dintre ele se misca destul de bine. Iar am facut filmulet, am sa-l pun in curand.
     
  13. tony.eu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 80 2.0 benzina aad 1991
    Baieti, va rog putin ajutor. Am un audi 80 2.0 benzina motor cod AAD si as vrea sa stiu daca am sonda Lambda si unde.
    Problema mea e in felul urmator: rulam azi pe soseaua Oltenitei si dintr-o data imi cad caluseii si turatia undeva la 700 ture. La plecarea de pe loc fumam o tigara pana prindea 60 Km/h si in spate la esapament se auzea ca si cum ar merge in 3 pistoane. Ce ar putea avea, o fi de la sonda sau altceva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Feb 2015

Distribuie pagina asta