1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stand Dyno pentru tractiune fata si / sau Quattro

Discuție în 'Motor' creată de Gorobete, 24 Dec 2008.

  1. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    ... o sa va pun cand e gata un material cu cateva imagini sa se vada de une s-a plecat si unde s-a ajuns...
    Nu vreau sa ne laudam, nu este un sediu frumos, nu oferim cafele fierbinti si nu primim lumea pe covor rosu, vrem doar sa avem un sediu cnstit care sa ne fie util in munca noastra, iar clientul sa-si aduca masina in conditii decente.
     
  2. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    noutati

    :thumbs-up:
    Sunt noutati!
    Ne-am miscat conform graficului stabilit.
    In acest moment standul este mointat pe pozitie ramanad sa fie racordat electric si electronic.
    De luni sunt prezenti reprezntantii producatorului sa ii faca setarile, echilibrarile si sa asigure punerea in functiune conform intelegerii.
    La sediu mai sunt de pus la punct cateva aspecte legate de amenajare, aspecte care nu au putut fi tratate inainte de pjunerea in functiune a standului.
     
    Ultima editare: 30 Iul 2009
  3. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Sunt sanse ca pe 10 sau 11 august sa putem face un test? Voi fi in Buc in acele zile si sper sa putem macar sa incercam... Felicitari pentru ce ati realizat pana acum!
     
  4. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Acum asteptam reprezentantul producatorului sa vina sa puna in functiune sa elibereze certificatele.
    Persoana respectiva vine chiar maine si dureaza cateva zile, dupa care trebuie sa vedem ce mai avem de pus la punct in sediu, pentru ca nu este gata amenajarea.
    Putem vorbi imediat dupa data de 5-6 luna curenta si vedem atunci.
    Intentia noastra de a deschide este coincide cu inceputul lunii viitoare.
     
  5. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    exista un Dyno 4x4 deja, si cred ca se poate testa! AICI
     
  6. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    punere in functiune

    Astazi s-a lucrat la punerea in functiune.
    S-a facut calibrarea iar de maine se incep testarile propriuzise.
    Este un stand profi cu certificat de calitate ce masoare conform standardelor SAE.
     
    Ultima editare: 2 Aug 2009
  7. calintes

    calintes Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI quattro
    Felicitari si cat mai multi clienti.:applaus:Vad ca intradevar faceti o treaba profi.
     
  8. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Din pacate nu am un test cu o masina din gama Audi, dar va pot spune ca un RS4 2,7 biturbo a scos la roti 350cp ceea ce este exceptional pentru o masina cu un simplu soft.
    Nu am resoftat noi masina, asa a venit din Germania.
    Filul evoca un WRX SW la care se releva 219WHP.
    Masina este setata de noi si are doar un soft normal:



    Cam asa arata o fisa...
     
  9. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
  10. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Chiar si pe aceasta vrem testam masini de toate tipurile.
    Cine este curios sa isi cuniasca adevarata putere poate sa primeasca raspunsul la noi.
    Eu recomand testarea si doar pentru un simplu motiv, legat de service.
    Faci testul, obti un grafic cand masina merge bine, cand apar probleme o punem din nou si se vede exact unde apar problemele, e la cat la cat tin si amplitudinea lor.
    Pretul pentru testare este special pentru cei care vin de pe site iar la revenire clar este mult mai mic.
    Daca cineva nu vrea sa apeleze la servicile niastre de chiptuning motor - cutie viteze este binevenit impreuna cu tunerul preferat sa faca modificarea oe stand sau testarea ei, inante si dupa modificare.
    Sunt multi care fac deja asta fiind incantati de faptul ca pot sa certifice ceea ce promiteau sau banuiau.
    In general modificarile tunerilor confirma datele exprimate de acestia.
    Sunt cazuri rare in care nu se respecta ceea ce s-a propus.

    Un filmulet elocvent pentru dirijarea corecta a fluxului de aer pe stand.
    http://www.youtube.com/watch?v=vFq7HTb3lt4
    Urmariti firul respectiv care ne permite sa urmarim directia curentului de aer.

    http://www.youtube.com/watch?v=dWCuTekPksQ
    http://www.youtube.com/watch?v=Db1pkjluowc
    http://www.youtube.com/watch?v=Db1pkjluowc
    http://www.youtube.com/watch?v=bJaGrn8fuNY
    http://www.youtube.com/watch?v=LapdDTb4bf4
    http://www.youtube.com/watch?v=oAm_9VXMqKk
    http://www.youtube.com/watch?v=h1ZNF0SfE8o
    http://www.youtube.com/watch?v=0QlKOQmDjhs
    http://www.youtube.com/watch?v=oAm_9VXMqKk
    http://www.youtube.com/watch?v=lg01fPk9MWs
    http://img89.imageshack.us/i/rdghevo9.jpg/
    http://img94.imageshack.us/i/920g5beforeafter.jpg/
    subaru wrx sti cu interne de serie:
    http://img30.imageshack.us/i/stihksgt2835dynorcmd73.jpg/
    http://img54.imageshack.us/i/mitsu5i.jpg/
    http://img257.imageshack.us/i/outlander20didgraph.jpg/
    http://img213.imageshack.us/i/evoxretuned.jpg/
    http://img34.imageshack.us/i/evodyno.jpg/
    http://img101.imageshack.us/i/graphz.jpg/

    Toate aceste grafice sunt obtinute pe standul nostru.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Ian 2012
  11. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Am avut ocazia sa observ foarte multe aspecte interesante foosind dyno.
    Ma refer la testarea masinilor nemodificate dar si modificate, la cele din urma aparand mari surprize in cateva cazuri.

    In majoritatea cazurilor autovehiculele de serie au permis relevarea unor valori pentru putere si cuplu in zona declarata de fabricant, existand diferente minore.
    Au fost rare extrem de rare situatile in care masinile nemodificate obtineau puteri sub cele declarate.
    Sunt si situatii fericite unde valorile sunt sub peste cele declarate de producator, in unele cazuri chiar si cu aproape 10cp mai mult.

    Aproape lafel sta situatia si cand vorbim de tuneri, in mare proportie previziunile lor sunt atinse sau cu putin sub aceste valori.
    Dar din nefericire am testat si masini care doar cu soft, sau soft+ evacuare+admisie obtineau mai putin ca de serie.
     
    Ultima editare: 22 Feb 2010
  12. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    Drivetrain Loss - Audi S3 8L

    am si eu o intrebare...sper ca ma poti ajuta..ce ,,drivetrain loss'' are un audi s3 8l? multumesc.
     
  13. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Pentru a cunoaste adevaratul raspuns la aceasta intrebare ai nevoie de mai multe tipuri de dyno, altfel discutam povesti.
    Trebuie pusa masina dyno care masoara corect puterea la roti.
    Trebuie pus motorul pe dyno de motor.
    Avand cele doua valori poti sa faci diferenta altfel se poate aproxima dupa cca 25%.
     
  14. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    eu m-am jucat cu aplicatia Dynolicious (depe iPhone) si un drivetrain loss d 25% mi-au rezultat 255 CP, pt un S3 remapat, dar asfaltul era umed si e posibil sa fi pierdut mai mult la start.
    dar astea sunt niste date mai mult sau mai putin "utile" pt ca nu am avut conditii bune.

    si eu caut valoarea cea mai buna pt drivetrain loss :)
    pe net se vehiculeaza ca ar avea intre 25% si 30% maxim.
     
  15. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Pierderea in transmisie este mai corect spus.
    drivetrain loss este pierderea la trenul de rulare adica la bucul rotii.
    Nu exista la nici o masina din lume valoare fixa pentru aceasta marime.
    Pierderea in transmisie este masurabila pe stand specializat sau dacand proportia dintre puterea la roti si cea la motor.
    Pentru a afla cele doua valori trebuie odata masina pe dyno pt whp si alta motorul dat jos si pus pe dyno de motor cu obligativitatea de a citi standardizat in ambele cazuri de preferinta SAE.
    Toate amanuntele pot creea diferente procentuale de pierdere:
    - vascozitatea uleiului,
    - uzura pieselor
    - calitatea anvelopelor
    - ...
    si cum nici o masina nu este identica cu alta procentul difera de la caz la caz.
    In general la acest tip de motor pt varianta de serie procentul ar putea fi sun 25%, ajungand in zona de 25 dupa cateva interventii de tuning, apoi cu cat puterea creste progresile ce pot genera pierderi fac sa creasca chiar procentul lor. Deci si 30% ar putea fi real la o masina de peste 550cp.
     
    80LUD apreciază asta.
  16. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Vreti sa spuneti ca diferenta de putere de la volanta si cea de la roata e undeva la 25%? La quattro poate fii si mai mare?:uhm: Sebastian,pe la mijlocul saptamanii viitoare voi fi la Bucuresti,se poate o programare pentru un test dyno?:hi:
     
  17. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Cam asa suna, dar noi nu spunem decat ceea ce masuram, restul sunt aproximari, speculatii daca nu poti masura asa cum se face in mod profesionist.
     
  18. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Gorobete, pana la urma ai mai facut testul dyno si unde?
     
  19. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Eu l-am facut acum un an si jumatate, la sebastian, dar asa am descoperit ca imi crapase blow-off-valve-ul si de fapt motorul imi mergea fara turbo :)
    La vremea respectiva, nu am scos decat 162cp la roata ceea ce se traducea in vreo 200cp la motor :) Dupa ce am schimbat piesa si am pus varianta de blow-off reviziuita (din metal si nu din caucciuc cum era cea veche) masina a devenit de nerecunoscut insa nu am mai apucat sa ajung pe la dyno. Probabil in feruarie-martie voi trece din nou si va voi spune ce am obtinut.;)
     
  20. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Toate posturile sunt foarte vechi.
    Ma intereseaza un dyno 4x4 in partea de vest a tarii. Eu sunt de la Deva insa oriunde in apropiere este ok.

    Timisoara-Cluj-Sibiu-Oradea-Arad ?
     
    golo.mihai apreciază asta.

Distribuie pagina asta