1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stergatoare si brate - in fata si la hayon - stropitori parbriz si faruri la A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de raulmd, 8 Sep 2008.

  1. iRubik

    iRubik 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A3, 2.0 TD, 2004
  2. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Da, dar vezi ca la info produs apar 3 poze diferite. Eu am exact ca in prima poza de pe site, dar am vazut pe 8P si modelul cu bratul lung, ca in pozele 2 si 3.
    In concluzie, oricare ar fi poza produsului, se potriveste bratul pe A3.
     
  3. aiciandrei

    aiciandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2014
    Locație:
    Piteşti
    Masina:
    A3 8p coupe, 1.6, 2003
    @cobra1bv : asa sta si al meu, ca solutie eu am gasit in urmatorul fel:
    -am desfacut surubul stergatorului (desfaci acea protectie neagra de la stergator si gasesti un surub)
    -pui stergatorul putin mai sus decat ar fi normal
    -strangi ferm si cand acesta va cobora putin din joc nu va mai atinge (in timp imi mai coboara si mie dar il desfac si il strang iara la 5 luni cam asa)
    * ai grija dupa modificarea asta sa actionezi 1 data stergatorul de test (pui pe cineva sa il actioneze din masina si tu urmaresti din exterior) sa nu atinga in partea opusa in caroserie.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
    cobra1bv apreciază asta.
  4. iRubik

    iRubik 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A3, 2.0 TD, 2004
  5. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Eu am trecut la stropitori perdea si nici nu se compara.
    Iarna asta am zis sa trec inapoi la cele stock oem, fiind si incalzite, insa stropeau atat de prost inca nu mi-a pasat ca sunt incalzite sau nu. Le-am montat inapoi pe astea perdea si asa am ramas cu ele. Nici ca le mai dau jos :D

     
  6. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
    Am rugamintea catre cineva cu spalatoare faruri sa verifice daca diuzele spalatoare au doar cate un singur sprituitor si un loc gol, ca in poza atasata (cum zice vanzatorul) sau trebuie doua, cum cred eu.
    Multumesc

    IMG-20170616-WA0014.jpg
     
  7. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Poti vedea in poza de mai jos cum sunt originalele cu doua duze.

    [​IMG][​IMG]
     
  8. Sebi Cioată

    Sebi Cioată 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3 8P, 2.0 diesel, 2003, BKD
    Salut!
    Am o problemă cu ștergătorul spate, îmi curge apă, după ce dau apă pe lunetă. Am pus silicon pe unde ieșea apă, dar acum îmi începe în timpul mersului din senin să se învârtă ștergătorul. Încă nu știu de la ce.
     
  9. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Desfa motorasul si inauntru o sa gasesti o mare de rugina,vaselina si alte conglomerate. Curata-l temeinic, inlocuieste teava aia subtire cu o teava de la un fas-fas din ala de geamuri, si e ca nou. Exista tutoriale si poze despre operatiune. Pune niste poze si aici cand il desfaci si te mai indrum pe parcurs.
    Bafta!
     
    Sebi Cioată apreciază asta.
  10. Sebi Cioată

    Sebi Cioată 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3 8P, 2.0 diesel, 2003, BKD
    Am desfăcut, era plin de vaselină, am curațat dar nu am înlocuit țeava aia. Totuși dacă am pus silicon tot pe acolo, de ce ar mai ieși apă? O să-l mai desfac 1 dată în weekend dacă e să văd de pot rezolva ceva. Merci mult de informații!
     
  11. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Acolo e o presetupa care nu mai etanseaza corespunzator. Foarte tampit gandit de nemti motorasul asta de la stergator, toata gama VAG a avut probleme cu el. La tine teava era in regula ? Se invartea in locasul ei sau era blocata ?

    Uite ce am gasit eu in al meu cand am luat masina ... :ermm:

    post-61447-0-65482300-1443532588.jpg
     
  12. Sebi Cioată

    Sebi Cioată 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3 8P, 2.0 diesel, 2003, BKD
    Ceva de genul era și la mine, dar nu am făcut altceva decât să curaț ce era pe acolo și să pun silicon pe la îmbinări și pe afară, dar tot țâșnește apă. Acum în mers a început să se mai învartă singur ștergătorul uneleori ori. De la ce ar putea fi?
     
  13. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Ai desfacut si placa electronica sa vezi sa nu fie oxidata?
    E sub motoras din cate imi aduc aminte. La mine era toata oxidata.
     
  14. Sebi Cioată

    Sebi Cioată 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3 8P, 2.0 diesel, 2003, BKD
    Nu, nu am desfăcut-o. Și ce fac cu ea dacă o găsesc oxidată?
     
  15. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    AndreyPH și Sebi Cioată apreciază asta.
  16. Sebi Cioată

    Sebi Cioată 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3 8P, 2.0 diesel, 2003, BKD
    Am reușit să rezolv și problema cu apa care curgea din motoraș, am desfăcut iar tot, am curațat. Aparent era un fel de șaibă ruptă acolo unde intra mufa aia care ducea apa la ștergător, și pe acolo scăpa apă. Am pus altă șaibă sau garnitură nu știu exact cum se cheamă plus silicon la îmbinarea aia.
     
    Ultima editare: 2 Iul 2017
  17. Crap 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8p/vW MK5
    Am si eu o problema, daca am joc in la imbinarea bratului de pe hayon trebuie schimbat cu totul sau exista remediere?
    Vezi zona incercuita.

    Multumesc
     
  18. daddu87

    daddu87 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2011
    Locație:
    Câmpulung
    Masina:
    A3 S-line 2.0 TDI BMN 170 CP 2007
    Salut! Ajutati.ma si pe mine cu niste sfaturi despre cum sa demontez carena aia de plastic care vine in prelungirea parbrizului sub stergatoare. Nu reusesc deloc sa o scot de acolo. Vreau sa schimb ansamblul cu motorasul de stergatoare. Mc!
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si e asa de greu sa te uiti pe youtube sau tu nu ai timp si avem noi ?
    Se scot bratele cu stergatoare. Daca nu ies iti trebuie o presa speciala de scos bratele, nu te apuca sa tragi ca disperatul sa sa incepi sa le bati ca poate strici nuca aia ce are multe caneluri.
    Se scot chederele laterale ale parbrizului, daca este cazul si vin asezate peste acel plastic de la baza geamului.
    Dupa asta, vezi ca ai trei sigurante plate sub acel plastic situate in partile laterale ale acelui plastic si la mijloc care trebuie scoase si indepartate. Daca nu le mai ai inseamna ca s-a umblat acolo si cine sau cei care, au umblat, nu le-au mai montat la loc.
    Dupa, incepi si tragi usor de marginea acelui plastic cu mare grija pentru ca are un miez moale care se rupe imediat miez care este asezat in cantul inferior al geamului / parbrizului.
    Cand montezi acel plastic inapoi cureti bine acel cant din geam / parbriz sa ramana fara mizerie si stropesti acolo cu o solutie de apa cu sapun sau cu spray de ceara ca sa intre perfect si usor acel plastic.
    Cu placere.
     
  20. Dadu Mihaela 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A 3 2013
    Buna la toata lumea ! Imi poate explica cineva cum pot monta capacul+ spalatorul de far? Si incepe cam asa: am luat zilele trecute un caine si mi-a pocnit partea dreapta inclusiv capacul de la spalatorul de far . Ideea e ca am dat comanda de capac pentru ca spalatorul in sine functioneaza dar de la service mi- a zis ca am nevoie de kitul complet ca sa poata prinda capacul . Vreun cunoscator ? Multumesc mult .atasez si o poza.

    IMAG0845.jpg
     

Distribuie pagina asta