1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stiri pe scurt

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 10 Dec 2010.

  1. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Pe langa lansarea modelelor noi, uneori apar si alte stiri interesante despre Audi, care insa nu merita deschiderea unui topic separat pentru fiecare dintre ele.

    De aceea m-am gandit sa le grupam pe toate intr-un topic propriu.
     
  2. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Audi se va ocupa de dezvoltarea TUTUROR SUV-urilor grupului VAG.

    La nivelul conducerii grupului VW s-a decis ca Audi va avea "Entwicklungs Hoheit" (autoritatea in a dezvolta) toate SUV-urile mari ale grupului: Porsche Cayenne, Porsche Cajun (viitorul nou SUV Porsche numit si "baby Cayenne") VW Touareg, Q7, Q5 etc

    Aceasta decizie s-a luat pentru reducerea costurilor cu 20% si a timpului necesar dezvoltarii unui nou model cu 30%

    Audi va continua dezvoltarea platformei “modular longitudinal matrix” de pe A4/A5/Q5 iar VW va dezvolta platforma “modular transverse matrix” (urmatorul A3, Golf 7 etc)

    Audi pare sa iasa invins din reorganizarea grupului, pentru ca s-a decis ca Porsche se va ocupa de dezvoltarea platformelor grupului pentru masinile sport si limuzinele de lux ("luxury sedans")

    Din acest motiv vor fi retrase resurse de la alte marci, inclusiv Audi, pentru deschiderea unui nou centru de dezvoltare al Porsche in Weissach, langa Stuttgart, cu un tunel aerodinamic, centru de design, centru de integrare a electronicii, 100 noi ingineri angajati etc.

    (surse: Automotive news, Motor Authority, audidriven etc)
     
    Ultima editare: 10 Dec 2010
  3. flavius a4

    flavius a4 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2009
    Locație:
    brad
    Masina:
    Audi A4 berlină, 2.0 TDI CAGA, 2008 & Audi A4 avânt, 1.9 TDI ATJ Quattro, 2000
    Cu ocazia acestor schimbari se vor modifica si preturile viitoarelor modele?
     
  4. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    De obicei cand marile corporatii reduc costurile se urmareste marirea profitului propriu si nu neaparat scaderea preturilor pentru clienti.

    Ideea e ca in 5 ani viitorul Porsche Cayenne va fi de fapt un Audi, viitorul A6/A7/A8 va fi un Porsche, viitorul A3 un Golf etc

    VW isi va dezvolta propriile platforme pentru modelele "de volum", Audi ramane cu dezvoltarea A4/A5/Q5 si ce derivate or mai aparea, iar modelele din varful gamei, de la VW Phaeton la A6/A7/A8, precum si toate modelele sport ale VAG, vor fi dezvoltate de fapt de Porsche

    Ar fi destul de trist ca in cativa ani Audi sa fie practic doar un producator de SUVuri si de masini de volum ca A4, iar la masini sport si de lux sa concureze cu Kia sau Renault (sper ca ironia mea nu e prea subtila)

    Partea buna ar putea fi ca vor exista diferentieri mai mari intre clase, ca si asa se plange toata lumea ca A8 e un A4 mai mare.
     
  5. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd, G30
    pai lucrurile sunt aproximativ la fel si acum:
    q7 este la baza acelasi lucru cu touareg si cayenne
    a3 este acelsi lucru cu golf

    nu inteleg ce vrei sa spui ca la masini sport si de lux vor concura cu kia sau renault, atat timp cat segmentul asta din grup va fi dezvoltat de porsche.
     
  6. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Motorul de pe S4 - pe lista castigatorilor Ward's Award

    3.0L TFSI Supercharged DOHC V-6 (Audi S4) este unul din castigatorii Ward's 10 Best Engines 2011.

    Pentru a 9-a oara in 11 ani Audi se afla cu un motor pe lista castigatorilor.

    Premiul se va decerna in ianuarie la Detroit Motor Show.

    Lista completa a castigatorilor:

    * 3.0L TFSI Supercharged DOHC V-6 (Audi S4)

    * 3.0L N55 Turbocharged DOHC I-6 (BMW 335i)

    * 1.6L Turbocharged DOHC I-4 (Mini Cooper S)

    * 3.6L Pentastar DOHC V-6 (Dodge Avenger)

    * 5.0L DOHC V-8 (Ford Mustang GT)

    * 1.4L DOHC I-4/111kW Drive Motor (Chevrolet Volt)

    * 5.0L Tau DOHC V-8 (Hyundai Genesis)

    * 80kW AC Synchronous Electric Motor (Nissan Leaf)

    * 2.0L DOHC I-4 Turbodiesel (Volkswagen Jetta TDI)

    * 3.0L Turbocharged DOHC I-6 (Volvo S60)
     
  7. HESTILO

    HESTILO 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2008
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    Alta marca
    faza cu "vor concura cu kia sau renault " era ironia ! nu ? :)
     
  8. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Mi se pare cam aiurea sa te declari producator de masini de lux, in conditiile in care le dezvolta altul si tu doar iti pui emblema pe ele.

    "cei trei mari" vor deveni Mercedes, BMW si Porsche, nu vad ce pretentii ar mai putea avea Audi

    Dacia by Renault sau Audi by Porsche, same sh*t.
     
  9. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    A fost prezentat oficial Audi R18, inlocuitorul lui R15 (2009/2010, castigator al Le Mans in 2010)

    R18 are rolul de a castiga cursa de 24 de ore de la Le Mans 2011.

    motorizare 3,7 l V6 TDI
     
  10. Audi-Quattro

    Audi-Quattro 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    Audi A6 1.8T 150 CP
    super!!!, este interesan, cu ce poate raspunde concurenta... :)
     
  11. 911turbo

    911turbo 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    2007 A6 2.7TDi BPP Quattro Tiptronic, 2003 A6 2.5TDI BFC multitronic, 2003 A6 2.5TDI AKE tiptronic
    E benefic ca Porsche se va ocupa de modelele sport ale grupului. In schimb, sa se ocupe de limuzinele de lux mi se pare ciudat(ei au doar una singura, Panamera), pe cand Audi e brandul de lux al grupului, care face in principal limuzine(inca de la inceputuri, Audi era producator de limuzine de lux), si nu suv-uri.
    Sa speram ca A6, A7, A8 vor ramane tipice Audi si vor pastra calitatile traditionale Audi.
     
    Ultima editare: 11 Dec 2010
  12. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Vanzarile de A1 - sub asteptari

    Desi initial se parea ca A1 va fi un mare succes, existand mai multe precomenzi decat la orice alt nou model Audi, vanzarile au inceput sa scada.

    Audi preconizase 30.000 unitati vandute in Europa pana la sfarsitul anului.
    In acest moment au atins 20.000, din cele 45.000 produse deja.
    Spre comparatie, Mini a vandut 42.000 unitati

    Motivul pentru vanzarile slabe pare a fi pretul prea mare pentru versiunea de baza, avand in vedere publicul tinta al A1.
    Referitor la publicul tinta, s-a remarcat ca media de varsta a cumparatorilor A1 este "clar mai mare" decat cea preconizata de Audi.

    Pentru atragerea unor noi clienti se mizeaza pe varianta 1.4 TFSI 185 CP (deja prezentata), pe viitoarea versiune in 5 usi si pe intrarea pe noi piete (de ex. China din 2011)

    Sursa: Automobil Woche
     
  13. hungimahar

    hungimahar 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Avant 2003 2.5 TDI v6
    Pai d'uh!

    Audi a mizat pe tineret cu A1. Problema e ca tineretul nu prea are bani, mai ales in situatia economica actuala. Singurii tineri care au bani de A1 sunt cei din familii instarite carora le cumpara parintii masina. Cei care muncesc pt banii de masina si se orienteaza pe clasa mini, nu prea ii arunca pe marci premium.
     
  14. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  15. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd, G30
    pai crezi ca rs3 va fi mai rapid decat 8:12? asta e musai sa fie mai rapid si nu tt-rs.
    era si anormal pt tt-rs sa fie mai lent decat m1.
     
  16. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  17. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  18. hungimahar

    hungimahar 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Avant 2003 2.5 TDI v6
  19. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Autobild face un review al noutatilor Audi asteptate pentru anul 2011:

    Audi Q3 - la dealeri din Septembrie/Octombrie, bazat pe platforma lui VW Tiguan, deci numai motorizari in 4 cilindri (de la 140-200 CP). Un minus fata de concurentul BMW X1, care ofera si motoare in 6 cilindri. Quattro va fi disponibil pe motorizarile de top (benzina 200 CP si motorina 170 CP)
    Un hibrid e asteptat pentru 2014.

    Audi A6 - dupa cum stim deja, la dealeri din Martie. Un hibrid va fi oferit numai pe varianta 4 cilindri si 200 CP, plus motorul electric de 45 CP. Consum de 6,9 l la un pret de 55.000 euro
    Varianta Avant o veti gasi la dealeri din August, si va costa cu 2300 euro mai mult decat varianta sedan similara.

    Audi A5 - pentru Noiembrie e prevazut un update in special in motorizari (desi alte surse anunta ca 2011 va fi anul faceliftului pentru A5 si A4)

    Audi R8 GT - pentru cei cu 193.000 euro, anul 2011 e cel in care vor putea cumpara varianta GT a lui R8, 560 Cp, V10, 320 km/h

    Audi A3 - pe principiul "save the best for the last", in 2011 ajunge la dealeri RS3, 340 Cp pentru 49.000 euro

    Audi A8 - din Martie, A8 W12, cu o lungime de 5,27 m, motor de 6,3 l si 500 CP


    http://www.autobild.de/artikel/alle-neuen-autos-2011-teil-1-1326041.html
     
  20. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Urmatoarea generatie MMI Touch va debuta pe next-gen A3

    La CES 2011 Audi a prezentat MMI cu functia Touch incorporata direct in butonul central ("scroll wheel"), motiv pentru care dimensiunea acestuia a crescut pentru a permite scrisul de mana, paning, zooming etc (in stilul Iphone/Ipad)

    Noul MMI va fi integrat in gama odata cu lansarea urmatorului A3 - preconizat ca MY 2013
     

Distribuie pagina asta