la fel cum nu ii vad rostul A7(ma refer la locurile din spate) daca ai 1.90 pe locurile din spate NU ai loc plus ca stai cu gitul strimb din cauza plafonului(la fel ca in X6) vad ca se poarta genul asta de masini......care de fapt poti sa le socotesti COUPE chiar daca au 4 usi locurile din spate sunt probabil pt copii Referitor la ce a prezentat colegul mai sus,greu de inteles de ce Audi copiaza BMW & MB
ti sse pare ca A7'le seamna cu acel mercedes?,unde vezi asemenarile,sau A7 trebuia sa fie ca un Camion ca sa fie diferit,oare nu sunt din aceiasi clasa?
Nu trebuie sa fie camion(off topic) si nici nu vreau sa facem un vs totusi mi se pare o copie a Cls-ului....parerea mea....de interior nu are rost sa mai vorbim Ce zici de asemanarea Q6 cu X6,,,,,sau nici asta NU seamna!!
are trasaturi ca si CLS,logic ,doar de aia sunt intr-o clasa,dar nu seamana,intr-adevar X6 seamana cu Q6,dar acel Q6 e un concept,inca nu a iesit si daca va iesi nu va iesi asa in mod clar va fi diferit,si oricum nu isi au rostul nici una ,nici Q6 nici X6 care e deja pe piata
Prototip Audi A5 e-tron quattro. Modelul 2.0 TFSI este testat in versiune hibrida, cu 314 CP si 0-100 km in 5,9 secunde informatii complete aici: http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/266035/audi_a5_etron_quattro_prototype.html
Cel mai nou spot Audi este filmat într-o serie de sate din Brazilia și este total diferit de reclamele cu care ne obișnuise producătorul german de automobile. Un Audi R8 Spyder V10 ajunge în mijlocul unor oameni de la țară, după ce parcurge un drum plin de gropi și noroi, care te duce cu gândul la drumurile pe care le mai vezi și prin România și ajunge într-o spălătorie auto improvizată, unde este spălat cu un furtun și fotografiat cu telefonul, alături de un camion de transport marfă vechi. http://www.youtube.com/watch?v=PMOqgaQbH2I&feature=player_embedded
nu e greu de loc daca gandesti putin Audi este o afacere iar asta inseamna ca trebuie sa scoata un profit cat mai mare. Cand vezi ca competitorii tai se imbogatesc de pe o anumita nisa trebuie sa fii prost sa nu te bagi si tu sa profiti de acei clienti dornici sa sparga bani pe astfel de modele. It's all about the benjamins.
autoexpress si fourtitude confirma, prin surse din interiorul Audi, intentia producerii unui Q6 autoexpress vorbeste chiar despre posibilitatea prezentarii conceptului Q6 la Shanghai Motor Show, luna viitoare - urmand sa ajunga la dealeri spre sfarsitul anului 2012. Q6 urmareste vanzari mari pe piata chineza (la fel ca si concurentul sau, bmw x6), insa o prezentare a conceptului luna viitoare, ca sa nu mai zic de punerea la vanzare din 2012, mie imi pare greu de crezut. http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/266077/audi_sets_sights_on_bmw_x6.html
Da asa este ai dreptate.masini pe banda rulanta Nu conteaza ca sunt inspirate/copiate de la concurenta,,,bani sa iasa Un mic exemplu A7 se vinde in "draci" este inexistent pe strazi!!(UK este o piata importanta pt AUDI) cine ar da atitia bani pe o masina cu 4 usi in care incap decit 2 persoane,cu un portbagaj ciudat.....Intotdeuna sunt cu un pas in urma Asta este adevarul,asta se va intimpla si cu Q6 daca va fi scos pe piata cu siguranta va lua toti potentiali cumparatori de BMW & MB Cum spunea colegul mai sus,vor avea probabil MARE SUCCES in CHINA
Pentru cine are 5000-7000 $ si e pasionat de biciclete, Audi si Renovo Hardwood Bicycles pregatesc o surpriza: http://www.audi-collection.com/duo http://www.fourtitude.com/news/publish/Audi_News/article_6716.shtml
Jason Statham (Transporter 2, 3 etc) a renuntat la S8 D3 in favoarea unui A8 D4. Jason Statham ... Audi ... hm, cine ar fi crezut, asta da surpriza.
După ce acum două luni au adus la Geneva conceptul viitorului A3, germanii de la Audi se folosesc de Salonul de la Shanghai, care şi-a deschis porţile astăzi pentru jurnalişti, pentru a lansa noul A3 e-tron Concept, o pontenţială versiune hibridă plug-in a viitoarei generaţii a modelului de segment compact de la Ingolstadt. Conceptul prezentat în China nu iese în evidenţă doar prin soluţia legată de sistemul de propulsie, ci şi prin cea legată de design şi de sistemele tehnologice disponibile la bord. În primul rând, la capitolul creaţie vorbim de aceleaşi linii care au evidenţiat versiunea non-electrică a conceptului, cu unele elemente caracteristice gamei conceptelor electrice e-tron. Sub capotă, vorbim de două motoare, unul electric şi unul clasic, pe benzină. Puterea conceptului vine în principal de la unitatea TFSI de 1.4 litri care dezvoltă 211 CP, aceasta fiind acompaniată de un motor electric de 27 de cai putere. Atunci când cele două motoare funcţionează în tandem, acceleraţia 0-100 km/h este realizată în 6.8 secunde, iar viteză maximă atinsă de modelul german este de 231 de km/h. Deşi motorul electric are o putere mică, el poate duce de unul singur conceptul A3 e-tron pe o distanţă de maximum 54 de kilometri. Bateriile care alimentează acest motor se încarcă fie ca în cazul lui Prius (prin captarea şi reutilizarea energiei utilizate la frânare), fie prin alimentarea clasică, de la priză. Transmisia este asigurată de o cutie S tronic cu şapte rapoarte şi două ambreiaje. Foarte interesantă soluţia găsită de inginerii Audi pentru şasiul lui A3 e-tron Concept. Este vorba de un şasiu sportiv derivat direct din cel al actualului RS3 Sportback. text: automarket.ro
A3 e-tron Concept: 4,44 m lungime, 1,84 m latime, 1.39 m inaltime - 1.720 kg greutate 175 kW/238 CP (motor 2.0 TFSI 155 kW/211 CP plus motor electric 20 kW/27 CP) Consum mediu: 2,2 l/100 km http://www.youtube.com/watch?v=CPzb-IC3KO0
A1, cel mai accesibil Audi, este un model care se mişcă frumos. Mai puţin în statisticile de vânzări ale mărcii premium preferate de români în 2011. Dacă pe pieţele auto mature din vestul Europei se constată o reorientare a clientelei premium către modele compacte, în România, o maşină din segmentul de lux trebuie să fie în continuare cât mai impozantă pentru a stârni interesul celor care trec pragul showroom-urilor. Edificatoare pentru această situaţie este performanţa SUVului BMW X5, care rămâne şi în primul trimestru al anului cel mai solicitat model premium în ţara noastră – cu 75 de unităţi comercializate, potrivit statisticii Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). Audi, peste BMW Audi a vândut 361 de autoturisme în România, în primul trimestru al acestui an, performanţă cu care a preluat fotoliul de lider al segmentului premium de la BMW (315 maşini comercializate în aceeaşi perioadă), indică APIA. A1, cel mai mic şi în acelaşi timp cel mai accesibil autoturism Audi, nu a convins decât 37 de clienţi. Două paradoxuri oferite de piaţa locală de automobile noi: la general, Audi surclasează o mulţime de mărci de volum – Fiat, Chevrolet, Seat sau Citroen –, în timp ce în interiorul gamei, toate modelele tradiţionale – A3, A4, A6 (mai puţin A8) – depăşesc cu lejeritate în volum A1. Dimensiunea contează De altfel, toate autoturismele de mici dimensiuni propuse de mărcile premium suferă din pricina lipsei de clienţi. Mini a comercializat numai 26 de maşini în primul trimestru al anului. 10 aparţin gamei SUV Countryman. Dintr-un total de 301 maşini vândute de Mercedes-Benz anul acesta în România, numai 58 vin din Clasele A şi B, cu preţurile cele mai accesibile. Seria 1 – cel mai mic BMW – a convins 14 clienţi în trei luni.
Primul trimestru 2011 - cel mai bun pentru Audi in ceea ce priveste vanzarile si profitul. - profit trimestrial de 1,115 miliarde euro (2010: 478 milioane euro) - 312.600 vehicule livrate in primele 3 luni (2010: 264.017 masini) - Audi vinde cu 18,4 % mai multe unitati ca in aceeasi perioada a anului precedent - venituri in crestere cu 27,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut, 10,514 miliarde euro (2010: 8,260 miliarde) - target pentru 2011 de 1,2 milioane vehicule vandute Comentariu personal: cu asemenea vanzari record, cei dezamagiti de faptul ca "toate audi seamana intre ele" (inclusiv eu) nu vor vedea prea curand schimbari majore de design.
De unde ai luat datele astea?(sursa) Unde au vandut atitea Audi in China,India... Fac citeva mi/mile pe saptamina in UK.....unde draq sunt toate aceste Audi ca pe drum NU prea se vad,in special cele noi(RS5,A1,A7,) sau au devenit masini de colectie si le scot 1 data pe an