1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stopuri aburite si Apa in stopuri la A6 C6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de TARONE, 21 Feb 2008.

  1. hro

    hro 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 quattro, 120 kw model 2006
    sunt curios daca lucreaza
     
  2. ct 98 pin

    ct 98 pin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A6
    Salut, urmaresc de ceva timp ce se antampla aici dar este prima data cand cer parerea pentru o problema la masina mea. Deci am multa apa an faruri spate mai ales an cel din dreapta lam dat jos de cateva ori dupa ce am spalat masina dar ala nu e condens e apa an toata regula. mar interesa cat costa in asemenea far la noi eu momentan fiind cu masina an alta tara unde este foarte scump sa ati duci masina an curtea unui servis. Nu stiu ce s-ar putea antampla daca sar produce un scurt circuit. masina mea A6 2005. AJUTOR.:anbet:
     
  3. DAN.TG-MURES

    DAN.TG-MURES Silver Member

    Înscris:
    1 Iun 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi, 2005
    fi te rog mai explicit. nu inteleg "in faruri spate"
     
  4. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    salut

    nu pot fi faruri spate dar te pot ajuta dialogurile avute intre noi toti cei cu A6. poti spune ori stopuri spate, ori triple stop frina. daca tot nu esti lamurit mai vorbim. pina atunci toate bune si SUCCES. :salute:
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Oct 2012
  5. DAN.TG-MURES

    DAN.TG-MURES Silver Member

    Înscris:
    1 Iun 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi, 2005
    am inteles. desi multa lume zice ca este o problema de fabricatie, eu cred ca ar trebui verificat mai intai ca stopul sa fie etans. cauze pot fi - fisura sau garnitura de cauciuc.
    si eu am avut aceeasi problema, era de vina garnitura.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Apr 2011
  6. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    deci am spalat de peste 20 de ori masina si a plouat de vreo 5-6 ori de cind am etansat stopurile spate. fara probleme. deci apucati-va de treaba. succes.:friends:
     
  7. cosmyin2004 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.7 TDI Multitronic, 2006
    Am o problema cu stopurile pe A6 C6

    Dupa ce ploua acestea se aburesc in zona alba (marsarier).
    Problema este de la plasticul de la accesul la tripla care mi se pare ca nu calca bine. La una din triple am umblat si m-am gandit ca de aceea apare, dar apare si la cealalta care este fixata bine si la care nu s-a umblat.

    Este o problema generala?
     
  8. razvan333

    razvan333 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    Si eu am la fel, se pare ca este o problema intr-adevar.La A4 am rezolvat aceeasi problema cu niste pliculete de silica-gel care absorb umezeala.
    Dar fenomenul se va repeta:banghead:
     
  9. danigotia 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6, 2.0TFSI, 2007, 170CP(BPJ)
    aceasi problema . spate dreapta. stanga perfect. cate becuri sunt pe spate 1 sau 2? eu am daor spate drepta bec pe mers in spate.
     
  10. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    pe spate sunt doua becuri pe marsarier,stanga si dreapta.si la mine se face condens iin zona parti albe si spre extremitatea stopurilor.dar nu in interiorul lampi ci intre geamuri sa spun asa, sunt duble.dubioasa chestia ca anainte sa schimb un bec spate dreapta nu se facea condens la partea stanga nu am umblat dar si acolo am vazut putin care ar fii remediul?sa le schimb,cu altele noii?
     
  11. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    la stopurile cu led pe frana,doar lampa dreapta are bec de mers inapoi.,si ca si o sugestie,dati cu putina vaselina garnitura de cauciuc de pe capacul stopului ,pt a etansa mai bine.
    eu asa am procedat si nu mai am nicio problema cu condensul.
     
    AdrianAudi17 apreciază asta.
  12. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Si eu am aceeasi problema cu stopurile (sunt stopuri cu becurile de frana pe led) . O sa fac ce o zis colegul Rac, sa vedem.
     
  13. sorinA

    sorinA 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A3 8P Hatchback BSE 1.6i 75kw 2007
    solutie sigura pentru "abureala"

    Am trait o adevarata epopee cu aburirea triplelor. La orice spalare a masinii, ajungea apa pe triple . Din cauza formei constructive, apa care ajunge pe triple in loc sa se scurga jos, este directionata in zona superioara de etansare a capacelor, care nu este perfecta (garnitura cu care este prevazuta nu-si mai face treaba, mai ales de la o varsta incolo). Este de ajuns sa patrunda in triple cateva picaturi care sa la abureasca. Am incercat toate variantele, inclusiv cea cu vaselina. Varianta care a functionat si functioneaza foarte bine de circa 6 luni, este urmatoarea: Scoateti triplele, desfaceti capacele, uscati foarte bine triplele in interior cu un uscator de par (sa nu mai ramana nici o picatura de apa), degresati zona de contact intre triple si capace, dupa care dati pe garnitura (fara economie) cu silicon universal Ceresit CS 24 (costa in jur de 15 lei un tub si etanseaza chiar si acvariile). Incercati si va veti convinge. Nu va faceti griji. Siliconul se indeparteaza usor in cazul in care trebuie intervenit ulterior pentru schimbarea becurilor la triple.
     
    Vasile02 apreciază asta.
  14. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    siliconul il punem si asteptam sa se usuce sa se formeze ca o garnitura sau punem silicon si pune capacul la loc ca sa se lipeasca intre ele ?
     
  15. sorinA

    sorinA 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A3 8P Hatchback BSE 1.6i 75kw 2007
    Imediat dupa ce se pune siliconul, se monteaza capacul pentru a se lipi de cele doua parti aflate in contact si sa asigure etanseitatea.
     
    AdrianAudi17 apreciază asta.
  16. razvan333

    razvan333 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    Exact ceea ce ai facut tu, am facut si eu azi, sper sa dea rezultate:)
    Multumiri pentru indicatii, se vedea destul de clar pe langa garnitura locul pe unde se infiltra apa;)
     
  17. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Condensul in triple (stopuri) se face intre geamuri. Sunt duble. Asa sunt la mine. In interior e uscat. Am sa incerc varianta cu silicon si sa vad dupa. Chestia e ca toata iarna nu era condens acum s-a format.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Oct 2012
  18. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    merge foarte bine cu silicon de instalatii sanitare sau de acvarii. dupa cum vedeti eu am aproape 1 an de cand am executat aceasta operatie iar rezultatul este fara apa in triple stop frana. succes in tot ce faceti. aveti grija cand desfaceti capacele din spate la clemele din plastic deoarece se pot rupe foarte usor. :hi::undwech:
     
  19. razvan333

    razvan333 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    Fuck, nu merge, azi am constatat ca s-au aburit iar un pic:(
    Sa mai incerc o data:think:
     
  20. sorinA

    sorinA 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A3 8P Hatchback BSE 1.6i 75kw 2007
    Probabil nu au fost suficient de uscate. S-au aburit dupa ploaie sau dupa ce ai spalat masina? Incearca sa pui in exces silicon in partea superioara a capacelor astfel incat sa nu mai ramana cale de acces a apei in stopuri. Totusi, dupa parerea mea, in situatia ta, a mai ramas ceva apa in interior anterior lipirii. Mai asteapta putin. S-ar putea sa dispara de la sine si sa nu mai patrunda alte picaturi dupa ce le-ai lipit.
     

Distribuie pagina asta