1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stropitori parbriz si faruri - stergatoare si brate - vas lichid parbriz la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de RALLYMAN, 16 Noi 2009.

  1. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Eu l-am taiat cu un drimmel...
    Trebuia sa iti iei brat de Q5, mult mai ok si la acelasi pret.
     
  2. luchiano 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI BPW 2006 - 140CP
    Salut,

    Stergatorul spate imi face figuri, adica nu mai pleaca cum trebuie si daca il ajut eu face doar o cursa dupa care se blocheaza.Vreau sa curat motorasul care se afla in haion. Ma poate ajuta cineva cu un tuturial sau ceva sfaturi de desfacere a platiscelor sa pot ajunga la motoras.Modelul este avant bineinteles :)
    Multumesc.
     
  3. Daniel Olaru

    Daniel Olaru 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2020
    Locație:
    Dr.Tr.Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 S-line 2.0 TDI 170 CP
    Buna ziua,
    La masina din profil, Audi A4 B7 cu spalatoare la faruri, am schimbat pompa din bazin dar nu imi vine curent in mufa.
    Am pus pompa pe direct de pe bornele bateriei si lucreaza foarte bine, se deschid clapetele si imprastie lichid dar cand o mufez in pompa nu am curent pe mufa.
    Am verificat sigurantele din bord si sunt ok. Ma poate ajuta careva cu un sfat ? Va multumesc.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu e logic ca trebuie sa verifici traseul = cablul conform schemei din ELSA ? Trebuie gasit celalalt capat pentru alimentare din mufa si "sunat" cu un aparat de masura. Te sfatuiesc sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici.
    Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
    Lasa asta momentan si remediezi dupa ce trece aceasta perioada pentru ca nu ai nici o problema si nici erori in bord daca nu functioneaza spalatoarele pentru faruri. Bafta
     
  5. Daniel Olaru

    Daniel Olaru 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2020
    Locație:
    Dr.Tr.Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 S-line 2.0 TDI 170 CP
    Multumesc frumos pentru ajutor
     
  6. Cata09 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2005
    Salutare,
    Am tot citit pe aici si nu am gasit nici un răspuns la problema mea. Am inlocuit motorasul stergatorului hayon. Toate bune si frumoase, functioneaza. Cand am pus acel capac care maschează piulita stergatorului am observat ca orificiile pt lichid sunt sub stergator. Mie mi se opreste stergatorul pe partea stângă. Am văzut la alta masina identică cu a mea ca stergatorul este poziționat pe partea dreaptă cand este oprit. Ce am gresit la montaj? Audi A4 B7 Avant.
     
  7. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Motorașul are o bielă. Monteaz-o întoarsă cu 180 de grade. Se schimbă poziția de parcare așa cum dorești.
    Mai pe-nțeles, o vei găsi poziționată la ora 12.
    Scoate-o și monteaz-o la ora 6.
     
  8. Cata09 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2005
    Exact asta am făcut acum 5 minute. Dar cand il pun in functiune acea rotita care acționează biela face 1 tură si jumatate si se opreste in aceiasi pozitie, adică pe partea stângă.
     
  9. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Nu nimerești poziția de repaus la contactul camei. Acționează motorul tinându-l în mână. Când și-a terminat cursa, aceea este poziția de parcare a ștergătorului. Bine-ar fi să te mai ajute cineva, să observe sensul de rotație al axului. De la încetarea alimentării prin maneta de acționare, cursa fixă până la poziția de repaus este asigurată de un contact de camă.
     
  10. Cata09 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2005
    Am facut exact cum ai zis si degeaba. Multumesc.
     
  11. Yo81 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2020
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b7, 2.0 ALT 131 HP , 2007
    Salut,
    Deoarece am schimbat bara fata cu una ce are loc pentru spalator faruri, mi-am luat kitul de spalator faruri. Daca furtunul cu acele cuple de prindere (practic este un furtun complet doar clipsat pe piese) este de A4 B8 are idee cineva daca este cam la fel cu cel de A4 B7 ? Cuplele sunt la fel si pompa de spalator far.
     
  12. Alexandru B 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    A4 2.0 TDI 2005
    Salut
    La masina din profil un Audi A4 B7 stergătoarele au început sa funcționeze tot mai greu (la o viteza redusa) iar la un moment dat s-au blocat la mijlocul geamului.
    Am desfacut mecanismul și într-adevăr era "înțepenit". L-am curățat, uns cu vaselina si a început sa funcționeze normal, mergea ușor. Am montat mecanismul și am probatat, dar aici a apărut problema. Ștergătoarele pornesc, merg ușor, pe toată suprafață geamului paralel în treptele 2 și 3, dar de oprit se opresc la jumătatea geamului. Ce sa fac ? Merci.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai probabil este un montaj necorespunzator si acel punct de oprire este "punctul mort".

    Ai incercat in momentul in care se opresc, sa desfaci stergatoarele de la mijlocul parbrizului si sa le pui in pozitia standard ?
     
  14. Alexandru B 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    A4 2.0 TDI 2005
    Da am făcut treaba asta. Ele pornesc de la mijlocul geamului în jos apoi fac cursa normala. Și dacă dau ștergătoarele jos tot asa merg. Intre timp am rezolvat.
    În cap la motoraș este un șurub carea s-a slăbit probabil din cauza ca s-a înțepenit mecanismul și asa s-a modificat poziția ștergătoarelor.
     

Distribuie pagina asta