1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stropitori parbriz si faruri - stergatoare si brate - vas lichid parbriz la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Ursu, 18 Mar 2009.

  1. Ursu

    Ursu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8T 2008
    Am un A4 B8 din 2008.;)
    Am probleme cu duzele si clapetele de la spalatoarele de faruri. Initial imi ramanea deschisa dupa ce spalam farurile doar clapeta din dreapta. Acum imi raman amblele clapete deschise si tijele cu duzele de spalare raman scoase la maxim. Tipul de la service mi-a spus ca a fost lovita in fata dar cred ca bate campii pentru ca nu se vede nimik.

    Poate cineva sa-mi dea vreun sfat??!![/SIZE]
     
  2. TDK

    TDK 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    prin zona!
    Masina:
    audi A4
    am patit si eu asa la masina,ramanea doar una afara,pe jumate.Am mers la un service si a dat pe acolo cu spray sau cu un ulei ceva.De atunci nu am mai avut probleme.
     
  3. Vio4

    Vio4 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 DTM ,2.0 tfsi,cod motor BUL,06.2007
    duzele ies datorita presiunii create de catre pompa si se retrag actionate de un arc aflat in interiorul capsulei . Mai mult ca sigur ,asa cum a spus si colegul ,sunt gripate pistonasele si arcul nu mai are suficienta forta sa le readuca in pozitie. Cred ca un spray degripant (WD40) ar trebui sa rezolve problema. Bafta !
     
  4. Ursu

    Ursu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8T 2008
    Multam mult

    Super tare!!
    Ma gandeam eu ca nu e lovita.

    Voi cumpara un spray de genul acesta (WD40) - banuiesc ca il gasesc pe net sau prin benzinarii.

    Imi poti spune cum se aplica.:)

    Multumesc
     
  5. mario.popescu

    mario.popescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI
    Ai grija si rezolva problema repede pt ca altfel se va strica motorasul de reglare a farurilor. Am patit si eu ceva de genul asta, si nu m-am indurat inca sa cumpar motorasul.
     
  6. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Ce legatura are motorasul de reglare al farurilor (care se gaseste IN FAR) cu sistemul de spalare al acestora?:huh: Mai degraba a fost o coincidenta cu defectul, dar nu mai spuneti chestii din astea pt ca multa lume citeste si chiar crede. Nu are de ce sa se strice motorasul de reglaj al farului datorita nefunctionarii sau functionarii defectuoase a spalatoarelor de far
     
  7. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Corect, nu au nici o legatura una cu alta.

    La service au dat si bara jos sau doar au aruncat o privire de "expert"?
     
  8. Ursu

    Ursu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8T 2008
    japcarii de la service

    Au ridicat capota si tot incercau sa ma convinga, ca suruburile care tin bara sunt sub presiune:uhm:, ca a fost lovita fara sa-mi dau seama - in parcare. Ideea e ca era ridicata pe rampa la nivelul ochilor si se vedea clar ca nu are nici o lovitura, doar mici puncte care le faci datorita pitricelelor de pe drumurile patriei care iti lasa masina de zici ca are varsat de vant.

    Concluzia cred ca pe criza asta mai vor sa mai aibe si ei macar la service activitate.

    Poate imi spune si mie cineva cum se aplica spray -ul ala wd 40 ??!!
     
  9. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Eu nu am folosit, dar sunt convins ca sunt trecute instructiuni de folosire pe tub (inclusiv in romana). De obicei, la astfel de spray-uri, se sterge bine suprafata astfel incat sa nu fie uda, plina de praf/mizerie, se pulverizeaza si se lasa cateva secunde sa actioneze...dupa care se misca elementele pentru a face mai usoara lunecarea si pentru ca lichidul sa actioneze mai bine.
     
  10. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    Probabil se aplica lubrifiantul cand capacele duzelor de spalare sunt extinse la maximum. Nu stiu daca poti trage de ele sa iasa, cred ca cel mai bine speli farurile si cand au ramas blocate stergi cat poti de bine si apoi dai cu spray. Din experienta mea daca au ramas blocate e suficient doar sa le atingi putin si intra imediat la loc. Si apropo de miscat putin fata-spate sa se lubrifieze mai bine, poti face asta fara sa faci praf ceva?
     
  11. serbanfirca 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2008
    Locație:
    Buc
    Masina:
    Audi A4
    si eu am aceeasi prob...mi-a inceput cu unu si acu raman din cand in cand ambele...o sa-mi iau si eu un spray de ala sa vedem daca scap de prob:)
    momentan cand e noapte si vreau sa-mi spal parbrizu, la stop inchid luminile si dau p parbriz si dupa le aprind din nou:Psa nu se mai spele si farurile
     
  12. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Cel mai bine este sa faci asta ajutat de cineva. Rogi un prieten sa actioneze spalatorul si tu stai in fata masinii (atent sa nu te stropesti). Cand se ridica spalatoarele, le prinzi pur si simplu cu degetele si le tii ridicate la maxim (se poate trage de ele sa iasa complet). Se da cu spray dupa ce s-a sters bine cu o carpa pe acolo si se face de cateva ori miscarea de apasat/tras de ele. Dupa aceea, se lasa libere si ar trebui sa se retraga. Se repeta operatia si pentru celalat stropitor.

    Atentie cand se prinde duza, nu tineti sau trageti de capacul care intra in bara ci chiar de tija acesteia. Capacul acela in culoarea caroseriei este prins in 2 tumburusi de plastic care se pot rupe sau deforma in caz ca se trage tare de el.
     
  13. mario.popescu

    mario.popescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI
    Duze far

    Din moment ce am avut problema asta si tu ma contrazici e cel putin aiurea sa ma corectezi ca si cum n-as avea idee despre ce vorbesc.

    Rapier says:
    "Ce legatura are motorasul de reglare al farurilor (care se gaseste IN FAR) cu sistemul de spalare al acestora?"

    Nimic mai fals, mai mult, motorasul de reglare a farurilor NU se afla nici pe departe IN far, ci se afla lateral (in interiorul aripei stanga fata)in partea stanga SUB recipientul de lichid de parbriz.

    Eu am avut un furtunas care a prins o gaura(nu stiu cum dracu din moment ce materialul este fantastic de dur). Am mers asa nesesizand problema, cu aceleasi simptome ca nu mai ieseau cum trebuie(din cauza presiunii care probabil avea fluctuatii - gaura crescand).
    Apoi nu au mai iesit deloc duzele, moment in care si lichidul de parbriz mi se termina prea repede, deci am verificat. Am inlocuit furtunasul(in jur de 100RON) apoi mi s-a spus ca cel mai probabil motorasul a lucrat in suprasarcina si acum e in scurt).

    Eu nu am incercat decat sa ajut pe cineva care ar putea avea aceeasi problema pe care am intampinat-o si eu.
     
  14. Ursu

    Ursu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8T 2008
    Pentru lubrifiere e clar ca asa voi proceda. Deseara voi sterge farurile, duzele vor ramane blocate in afara (sper sa nu se sperie ca vreau sa le "parfumez" si sa se ascunda:)), dupa care voi aplica sray-ul de care am facut rost. Pentru inceput nu voi glisa nimik (de frica). Daca nu se rezolva mai vedem.

    Cat despre :

    "Din experienta mea daca au ramas blocate e suficient doar sa le atingi putin si intra imediat la loc."

    la mine trebuie sa le imping ca sa isi revina.

    :respekt:
     
  15. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Repet...sunt sigur ca confunzi motorasele. La Xenon si BI-Xenon cel putin (si cred ca si la halogen), pentru A4 B6 (si din ce stiu si la celelalte modele) motorasul de reglaj al farului sus/jos se gaseste IN FAR. Este situat inspre exteriorul farului si actioneaza un surub melcat pe care calca o rotita. Prin invartirea acelei rotite, oglinda farului se ridica sau coboara.

    Din descrierea pe care ai facut-o ala nu este nici un "motoras de reglare" a farului (care apropo nu are cum sa fie doar unul singur in aripa stanga...pentru farul din dreapta unde e motorasul de reglare?). Tu te referi la pompa de presiune care se gaseste in aripa stanga sub rezervorul de lichid. Aia poate semana pentru cineva care nu stie ce-i aia, cu un motoras (de fapt si este...doar e o pompa electrica), dar rolul ei este sa pompeze lichidul in instalatia de spalare a farurilor si nu "regleaza" nimic

    Te rog pe viitor sa te documentezi mai atent si sa nu mai contrazici lumea. Am desfacut farul si instalatia aia de zeci de ori incat il stiu pe dinafara. Cred ca nu stii ce inseamna motoras de reglare al farului daca il confunzi cu pompa. Care ar fi rolul acelui motoras? Ce anume "regleaza" el? Daca mecanicul ti-a spus asta...transmite-i din partea mea ca ar fi cazul sa puna mana pe carte pt ca bate campii si da si explicatii de toata jena clientilor, care mai apoi ajung sa creada (mai este posibil si ca mecanicul sa fi explicat cum trebuie dar sa fi inteles tu gresit...)

    Iar problema colegului nu este similara cu a ta. Tu aveai o gaura intr-unul din furtunele de presiune si instalatia nu mai tinea presiunea pt ca duzele sa se ridice...si evident avand pierderi de lichid, pompa mergea in gol (nu in suprasarcina) lucru care o putea intr-adevar afecta. La el, duzele se ridica (semn ca exista presiune destula in instalatie), dar nu mai intra cum trebuie la loc...tu ai spus clar ca la tine nu se mai ridicau...este deci o cu totul alta problema si cauza.

    Intentia ta de a ajuta este laudabila, dar nu te mai contrazice pe chestiile pe care nu le stii decat din ce a spus un mecanic sau altul. Nu am zis ca "nu ai idee despre ce vorbesti"...ai idee, numai ca este destul de vaga si gresita.

     
    Ultima editare: 19 Mar 2009
  16. Ursu

    Ursu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8T 2008
    Nu A Mers

    :mad::mad::mad::mad::mad::mad:

    Am degresat aseara cu spray-ul WD40 si nu ma avut nici un rezultat.
    Nu cred ca are nici arc pentru ca trebuie efectiv sa impingi ca sa intre tija cu duze la loc. Si cand zic sa impingi ma refer la un mic efort.

    Partea cu, culisatul iar nu e valabila pentru ca nu poti trage tijele catre exterior.

    Daca mai aveti si alte idei astept.
    Daca nu ma duc sa ma cert cu cei de la service sa mi le repare in garantie.:nunu::nunu::nunu::nunu::nunu:
     
  17. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Vino azi daca poti la intalnirea saptamanala din Bucuresti (21:00 in parcarea de la Junior) sa ne uitam la ele.
     
  18. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    si eu am avut o problema asemanatoare, in sensul ca imi ramaneau clapetele deschise dupa ce spalam farurile.In ultimul timp imi ramaneau si stropitoarele "agatate" in clapete afara. La fel cum au spus si colegii mai sus am folosit un spray lubrifiant "WURTH" in cazul meu si acum totul merge perfect. La mine se retrageau duzele singure inapoi daca nu ramaneau agatate...din cate inteleg la tine nu raman agatate ci pur si simplu nu mai intra la loc. Sigur e o problema de lubrifiere undeva. Eu am tras usor de clapeta pana am deschis-o fara sa o fortez foarte tare apoi am dat cu lubrifiant din abundenta pe partea cu arcul. Nu ai cum sa il cureti de praf sau noroi sau cel putin eu nu am vazut cum....parerea mea este sa dai cu cat mai mult lubrifiant si pe arcurile clapetei si pe pistonase in momentul in care raman afara. Este posibil ca aceste pistonase sa se fi blocat ca o consecinta a faptului ca ai mers mult timp cu clapetele deschise si a patruns mizerie.
     
  19. mario.popescu

    mario.popescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI
    Ma simt dator sa imi fac mea culpa.
    Am inteles acum ca Rapier chiar poate oferi o parere mult mai profesionala decat mine, deci imi pare rau daca am indus pe cineva in eroare.

    Totusi, chiar am avut crezut ca stiu ce vorbesc, dar da, mecanicii de la Bosch Service(langa Camera de Comert) mi-au spus ca asta ar fi problema. Mai mult, si cei de la Augsburg mi-au cautat un "motoras de reglare faruri xenon" care s-ar afla in pozitia mentionata de mine.

    Mult succes in rezolvarea problemei.

    Totodata, Rapier vin cu intrebarea: eu ce mama naibii trebuie sa imi cumpar pana la urma? Motoras de reglare faruri sau o pompa?

     
  20. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    :):):)Nu-i problema, de asta suntem aici sa ne ajutam...evident, nimeni nu le stie pe toate, dar macar invatam din greseli si de la altii care au facut mai multe (eu invat in fiecare zi aproape ceva nou). Nu zic neeaparat ca cei de la Augsburg sau Bosch Car Service (despre care am auzit de bine), nu s-ar pricepe...dar mai au si ei zile proaste sau baieti mai noi care nu au invatat chiar totul

    Revenind la intrebarea ta, daca e vorba de componenta pe care mi-ai descris-o, este vorba de pompa de presiune pentru lichidul de spalare faruri. Este cumva lipita de rezervorul de lichid (cel de jos) si are un stutz ce intra in acesta si in partea cealalta are un alt stutz in care intra un furtun rigid in forma aproximativa de U (captusit cu o izolatie gen burete). Mie mi-a rupt un destept odata stutul exterior si cum nu se prea poate repara, am luat una noua...stiu ca era 100 RON sau ceva de genul asta (sper ca mai tin bine minte, a fost acum 2 ani).

    Uite, am cautat si am gasit schema instalatiei (atasata). 31 este acel furtun rigid in U de care spuneam (cel care cred ca ziceai ca ti s-a spart tie. Pompa de jos este cea marcata in poza cu 8 (vezi ca sunt doua, cea de sus si cea de langa acel furtun 31)

    Oricum, ar trebui sa mergi la un service si sa se uite acolo...demontarea este usoara, am asistat si eu atunci cand s-a facut la mine...

    1. Se da roata jos
    2. Se desface aparatoarea de noroi de la roata (chestia aia mochetata)...nu se scoate complet ci se desfac doar suruburile de jos ce prind deflectorul de aer de la roata si se trage astfel incat sa ai acces la rezervorul inferior de lichid
    3. Se scoate furtunul ce leaga rezervorul de sus cu cel de jos
    4. Se scoate (prin culisare) rezervorul de jos. Are o siguranta/clema ce se apasa ca sa se deblocheze si dupa aia iese ca pe sina
    5. Odata scos, se observa pompa care este prinsa de el in partea din fata a lui (vezi in desen)
    6. Se scoate pompa si se inlocuieste
    7. Se monteaza la loc in ordine inversa.
     
    andycom1975 și DoruB apreciază asta.

Distribuie pagina asta