Audi A2 e-tron Se pare ca urmeaza un succesor pentru Audi A2, dar de data asta vorbim de un vehicul propulsat electric. Nouati in 2011.
2010 - Audi A8 hybrid - Geneva Showcar Audi prezinta A8 hybrid ca un concept tehnologic la Geneva. Masina este "near production" adica urmeaza in productie de serie in cel mai scurt timp. Cele doua motoare (2.0 TFSI + motor electric) dezvolta o putere combinata de 245 CP si un cuplu combinat de 480 Nm, cifre similare cu ale unui motor V6 pe benzina, combinand avantajele cilindreei reduse cu puterea electrica, consumul mediu se situeaza in zona 6.2 l/100Km cu emisii de 144 g/Km. Motorul termic = 2.0 TFSI 211 CP, 350NM. Motorul electric = 45 CP, 211 NM este pozitionat intre motorul termic si cutia de viteze Tiptronic 8. Bateriile Li-Ion sunt pozitionate in zona portbagajului insa fara a-l sacrifica (400L) si asigura o autonomie de 2 Km cu o viteza de 65 km/h, adica suficient pentru traficul urban stop & go. Bateriile se incarca in timpul mersului utilizand energia recuperata pe franare. Performate: acceleratie 0-100 km/h in 7.6 secunde, viteza maxima 235 km/h. Vopseaua exterioara este “Prism Silver” cu accente “Spectra Flair” – un efect curcubeu ce accentueaza reflexiile de lumina.
2010 - Audi A1 e-tron - Geneva Showcar Cum spuneam intr-un post anterior, numele "e-tron" a devenit un simbol asemenea numelui "quattro", iar la AUDI asta inseamna vehicule electrice. Sub titlul "Audi A1 e-tron – zero-emissions in the city" Audi prezinta la Geneva conceptul unui vehicul "full electric". Audi isi extinde pas cu pas familia de modele "e-tron". A1 e-tron este prezentat ca un MCV (Mega City Vehicle). Similar fratilor sportivi prezentati deja, are un sistem de propulsie complet electric. Autonomia este de 50 km in trafic urban, puterea maxima atinge 102 CP, deci este si "fun to drive". Spre deosebire de alte concepte de acest fel, A1 este echipat cu un micro-motor Wankel ce poate incarca bateriile daca ramai in pana de curent... Performante: acceleratie 0-100 Km/h in 10,2 secunde, viteza maxima 130 Km/h/ Bateriile sun Li-Ion si sunt pozitionate in podea in fata axei spate, au puterea de 360 Volti si inmagazineaza energie echivalentul a 12 Kwatt/h. Motorul Wankel - monocilindru, 254 cmc, functioneaza la turatia constanta de 5.000 rpm, este extrem de compact, usor si silentios. Rezervorul de combustibil are volumul de 12 litri si poate extinde autonomia masinii cu 200 Km. Prin utilizarea motorului termic consumul devine 1,9 l/100Km, cu emisii de 45 g/km.
2010 - Audi quattro Concept - Paris Showcar Pentru a celebra a 30-a aniversare de la debutul "quattro" AUDI prezinta la Paris un showcar futuristic inspirat din primul quattro al anilor 1980. Conceptul ne dezvaluie o masina de curse in "pielea" unei masini de strada, motorul este o noua versiune a celui de pe TT RS, 2.5 TFSI cu 408 CP, caroserie ultrausoara si ultima generatie a sistemului de tractiune integrala quattro. Conceptul a fost realizat plecand de la sasiul Audi RS 5, scurtat, caroseria modificata masiv atat ca forma cat si ca structura (multe elemente din aluminiu si carbon), greutatea finala ajungand la 1.300 Kg, exact ca si cea a conceptului din 1980. Atasat imagini cu designul si comunicatul de presa.
2010 - Audi e-tron Spyder Study - Paris Showcar Audi prezinta in acesta toamna, in cadrul celui mai mare salon auto mondial, Audi e-tron Spyder, un studiu al unei masini sport "deschisa". Masina este un hibrid "plug-in", doua locuri, cu dimensiunile 4.06 m lungime, 1.81 m latime si doar 1.11 inaltime. Motizarea este compusa dintr-un motor V6 TDI twin-turbo de 300 CP pozitionat pe axa spate si doua motoare electrice producand in total 88 CP la axa fata. date tehnice: 1,450 kg (distributia greutatii 50:50, Audi Space Frame) 0-100 km/h in 4,4 secunde 250 Km/h viteza maxima consum mediu 2,2 litri/100 Km emisii CO2 59 g/km autonomie 1.000 Km deplasare electrica: autonomie 50 Km viteza maxima 60 km/h motor V6 TDI twin-turbo 300 CP 650 NM 2 x motor electric 44 CP 176 NM Atasat design si comunicat de presa.
2010 - Audi e-tron Spyder Study - Paris Showcar More pictures & video http://www.youtube.com/watch?v=ujq82zcU4aw
2010 - Audi quattro Concept Cum dracu sa nu le placa o masina din elita europeana la ce rapciugi produc ei... ma mir ca nu au comentat de cutia manuala...
Poate cineva sa-mi spuna daca exista concept Q8, sau chiar masina Q8, pt ca multi spun ca exista dar eu nu am vazut nici macar poze.
Audi urban concept ne dezvaluie cum arata o masina de doua locuri in viziunea marcii din Ingolstadt Audi a prezentat primele informatii despre urban concept, un vehicul-studiu care anticipeaza intentiile marcii premium din Ingolstadt de a lansa un autovehicul electric de doua locuri, pasind astfel pe urmele deja lasate de Renault, cu al sau Twizy, si de Nissan, cu Land Glider. Acest vehicul este destinat aglomerarilor urbane si combina elemente de la masinile de curse, de la vehiculele recreationale si de la masinile de oras, spune constructorul. Audi urban concept nu se bazeaza pe o alta masina si este construit de la zero avand in minte ideea de a reduce la maximum greutatea si de a asigura o experienta sportiva la volan. Rotile de 21 inch sunt independente de caroserie si fiecare beneficiaza de cate o protectie. In interior este loc pentru sofer si un pasager. Pedalele si volanul pot fi ajustate in functie de inaltimea si preferintele celui de la volan. Habitaclul este confectionat din fibra de carbon (CFRP), fiind usor si rezistent. Propulsia este asigurata de doua motoare electrice (denumite e-tron de catre Audi), alimentate de la o baterie litiu-ion. Alte specificatii, cum ar fi autonomia, acceleratia sau viteza maxima nu au fost dezvaluite. Debutul fizic al acestui studiu este asteptat la Salonul Auto de la Frankfurt (13-25 septembrie), chiar daca Audi nu a anuntat nimic in acest sens. Fotografii si video spion cu acest concept, aici: http://www.clubaudi.ro/stiri-audi/21099-stiri-scurt-10.html#post333060
Audi Urban Concept - teaser video http://www.youtube.com/watch?v=rOEcqNh7VSE&feature=player_embedded#at=29
Audi va prezenta la salonul de la Geneva si o varianta cabrio a studiului de design Urban Concept, vehicul de doua locuri destinat condusului in oras. Audi spune ca acest concept electric este cat de usor se poate si este strict orientat catre eficienta in spatii cu trafic aglomerat. Marci precum Renault si Nissan au prezentat mici vehicule de oras, iar segmentul promite sa aduca pe viitor vanzari importante. Versiunea Spyder a Urban Concept are carosierie din fibra de carbon si dispune de doua locuri, pasagerul stand in spatele soferului. Audi spune ca a redus la maxim greutatea vehiculului si a renuntat la lucrurile care nu erau necesare si ingreunau inutil masina. Vehiculul este destinat aglomerarilor urbane si combina elemente de la masinile de curse, de la vehiculele recreationale si de la masinile de oras, spune constructorul. In interior este loc pentru sofer si un pasager. Pedalele si volanul pot fi ajustate in functie de inaltimea si preferintele celui de la volan. Habitaclul este confectionat din fibra de carbon (CFRP), fiind usor si rezistent. Propulsia este asigurata de doua motoare electrice (denumite e-tron de catre Audi), alimentate de la o baterie litiu-ion. Germanii vor aduce la jumatatea lui septembrie la Frankfurt atat versiunea hardtop a conceptului, cat si cea Spyder.