1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sunet/Zgomot ciudat motor - vibratie/trepidatie - la A4 B5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de LuChIaN0, 2 Feb 2008.

  1. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    @iulian 1976 : ti a raspuns gabi74 in locul meu , foarte corect ; uleiul semisintetic are pelicula mai groasa pe metal decat cel full sintetic , deci in acest caz 5w-40 ( full sintetic ) face ungere / lubrifiere mai buna si nu infunda canalele / conductele de care vorbesti .
     
  2. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    O lectie de mecanica: oricefel de bataie in motor nu se poate rezolua cu un ulei o poate masca dar nu o rezolva, motoarele astea au200000km si peste tre sa mai inlocuiesti una alta pe la ele. Da dak pui un ulei mai gros nu mai bate si urca mai repede in rampa. Dar nu rezolua problema, tacheti uzati poate duce la ax cu came uzat quluasa uzata si alte costuri implicit . Un ulei mai gros duce la uzarea suplimentara a ponpei de ulei. Sunt multe probleme ce pot aparea dak nu respecti specificatile fabribcantului si sa mai schimbi una alta.
     
  3. AlexG

    AlexG 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2014
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 B5/1.6 ADP/ 12.1999
    Am sa schimb vineri cel tarziu iar uleiul sa incerc si cu 10w40 eu am mers pe premiza ca inainte de asta am avut un e36 96' 1.8i 460 de mii km si mergeam cu 5w40 nu se auzea nici cea mai mica bataie ...daia am si bagat 5w40..nu ma asteptam sa am astfel de placeri neplacute
     
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Nu cred ca ati prins ce doream sa va spun,nu am spus ca 5W-40 este mai slab ci din contra.

    Alex nu este vina uleiului 5W-40 ci a depunerilor care le-a facut 10W-40 dealungul timpului si stateau lipite de metal,uleiul 5W fiind mai calitativ cu alte proprietati de lubrifiere le-a pus in miscare in sistem.Problema asta nu este noua,au mai patit-o cativa pe forum,am postat doua solutii acum 4-5 ani.

    Poate va ajuta si alti colegi,pe viitor:
    la schimbarea vascozitatii faceti flush inainte de schimbarea uleiului.
    Succes.
     
  5. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Apropo de asta Iulian ce zici sa incepem un topic legat de Dura lube cine a bagat pareri si opinii eu am folosit si nu prea ma vazut inbunatatiri doar la inceput ceva si am vazut ceva depuneri chair pe la partea de valve .
    Deasemenea ce flush de motor recomanzi si ce probleme pot aparea sau de nu trebuei facut in timpul unui flush .
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultimul tau mesaj nu isi are rostul pentru ca exista deja topic despre aditivi si topic despre schimbul de ulei. In consecinta aceste ultime 2 mesaje sunt OFF Topic si vor fi sterse. Multumesc de intelegere
     
  7. blueice69

    blueice69 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,fab 2000 motor AJM
    Ajutor!!!!

    Sal all!
    Am citit atent acest topic si nu am gasit o soluție la pb mea. Recent, fară să fac modificări, a început să se audă un ,,vuiet,, fix la 90km/h. Nu mai devreme, nu mai tîrziu. Sub sau peste acesta viteză,zgomotul dispare.
    Vuietul este similar celui în care intra aer forțat pe o fanta de dimensiuni mai mari, mai larga,nu e o gaura mica ca un șuierat ci este un vuiet.
    Ce am găsit ca și cauze-am schimbat adică-orificiu bara fata intercooler spart-rezolvat, cauciucuri-schimbate, rulmenti fata-schimbati, scut motor-dat jos,tubulatura evacuare-verificat fara pb. Important:In mers, am lasat cutia pe liber si am oprit motorul, drum drept (verificat si in curba).Zgomotul similar!!! Nu dispare!!
    Idei? Ce să mai verific?
     
  8. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Verifica din nou rulmentii. E posibil sa ai o surpriza neplacuta. Am patit cu rulmenti FAG, dupa o luna erau praf.
     
  9. blueice69

    blueice69 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,fab 2000 motor AJM
    Ms. Ma ocup iar de rulmenti.
     
  10. blueice69

    blueice69 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,fab 2000 motor AJM
    Am verificat. Nu am pb la rulmenți. Ce am scris mai sus au fost ideile a 3 mecanici. Alții nu se pricep. Sa fie pb mea fără rezolvare? Nu mai are nimeni idei?
     
  11. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    La mine am o o vibratie sau murmur cum vreti sa ai spuneti se seimpte dupa 1000 - 1200 cam asa cand se incalzeste motorul se accentueaza si persista pana pe la 2000 rpm ce sa fie , eu as suspecta un intinzator poate ? sua parte de distributie care trebuei schimbata ?
     
  12. blueice69

    blueice69 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,fab 2000 motor AJM
    Am făcut greșeala sa ,,sparg,,-,,decupez,, toate plasticele de la inter-cooler bara stânga fata și acum mașina parca e avion! Cu cit merg mai tare începând cu 120 km/h cu atât e zgomotul mai mare! Enervant ca prietenul meu (auto identic) are o situație similara(plastice decupate) și el nu are acest zgomot. Zgomotul asa cum am mai spus era si înainte doar la viteza de 90km/h. Idei?
     
  13. claude 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2014
    Locație:
    MURES
    Masina:
    AUDI A4-S4 1.9TDI, AJM, 2001
    Sunet ciudat...de langa EGR

    Va salut. Am si eu o "napasta"... am un Audi A4-S4 2001 AJM distributia facuta totul ok dar, care dupa ce se incalzeste motorul (la rece nu am auzit sunetul) de undeva de pe langa EGR se aude (doar cand accelerez, am observat cu capota deschisa dar si inchisa) parca ar fi o "closca" (atasez o inregistrare audio facuta cu tel. in care se aude), de tras trage fara probleme doar sunetul asta ma seaca. Mentionez ca pe tester nu apare nici o eroare legata de EGR sau asa ceva. Daca a mai avut cineva sau daca stie cineva de la ce poate veni sunetul (care seamana cu un sunet de membrana de la o pompa de apa de pe butelia de 5L)...:puke2:
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Sep 2014
  14. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pompa de apa face urat cand este dusa,spun asta din propria experienta
     
  15. claude 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2014
    Locație:
    MURES
    Masina:
    AUDI A4-S4 1.9TDI, AJM, 2001
    Gabi_74 in cazul in care mie imi era adresat... am specificat ca a fost facuta distributia (pompa noua) si suna la fel inainte de a face distributia... pompa de apa e OK. Repet langa EGR suna.
     
    Ultima editare: 1 Oct 2014
  16. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    salutari,

    Cand decelerez, iau piciorul de pe pedala accel. in mers, deobicei viteze mici, masina se zdruncina, motorul merge perfect, se zdruncina in fata, ceva metalic se aude. Ma gandesc tamponul din fata ?

    Nu pot explica exact. Ce sa verific. Sunt sigur ca nu e de la motor fiindca toarce perfect. Doar bujiile sa aiba de a face ca sunt recent schimbate.

    Ceva sa verific, teste si revin cu ce gasesc, as aprecia.

    mersi
     
  17. Daniel RR

    Daniel RR 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 - 2.0 TDI CAHA - 2012
    Va salut stimati pasionati/posesori de Audi,
    De cand am masina am numai probleme si sper ca ma puteti ajuta si cu problema asta: sambata mergeam linistit in 2500 de ture si am intrat intr-o depasire si un "dobitoc" ca mai bine nu ii pot zice s-a bagat si el in fata mea sa depaseasca si el. Am apasat frana umpic sa nu il lovesc dar dupa aia cand am vazut ca s-a dus mai in fata am apasat pedala mai tare sa ies din depasire (vazand ca vine din fata) si cand sa inchei depasirea simt ca se apuca la un moment dat sa imi vibreze toata masina de parca aveam galme la toate rotile.
    Am tras pe dreapta, nu era nimic in neregula cu rotile. Problema se manifesta in sarcina daca accelerez lent se simte o vibratie mica insesizabila daca ai fi un pasager nou venit in masina iar in sarcina se accentueaza tare dupa 2500+ ture. In a 2-a si a 3-a (presupun cand are cuplu foarte mare) se apuca si face tare urat. Ieri dupa amiaza am pornit si surprizaa aveam un nor de fum alb in spate. :(
    Sub capota in zona valvei EGR ulei pulverizat atat pe capacul motor cat si pe sita metalica ce tine capacul de deasupra filtrului de aer. Cand pornesc la rece porneste oscilant (cand il invarte electromotorul) + fum cum am mentionat iar in pedala de abreiaj nu simt bataie de la volanta.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Noi 2014
  18. adrian07ch

    adrian07ch 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    Paris, F
    Masina:
    Audi A6 C6 2009 2.0 Tdi CAGB / Audi A4 B5 1.9 Tdi 1Z
    Buna, A4 pe benzina imi vibreaza ( bordul, volanul, schimbatorul) foarte des, ca si vibratia unui telefon, doar ca nu asa tare, dar face tot timpul cat e motorul pornit ( cand stau pe loc, la ralanti, in turatie, in mers, la viteza). Aveti vreo idee care sa fie cauza? Tampoanele motorului par sa fie in regula si nu sunt demult schimbate.
     
    Ultima editare: 16 Feb 2015
  19. Daniel RR

    Daniel RR 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 - 2.0 TDI CAHA - 2012
    adrian07ch - ai si sunetul asta ? - https://www.youtube.com/watch?v=cUD1cSOjRaw - sunt mai multi factori care pot sa duca la o vibratie incepand de la motor care merge intrerupt , volanta , tampoane motor , tampoane cutie .. etc .. du-te la cineva care are o groapa/rampa .. o urci si te uiti pe dedesupt ce vibreaza , daca tampoanele motor/cutie sunt ok e ceva intern ..
     
  20. adrian07ch

    adrian07ch 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    Paris, F
    Masina:
    Audi A6 C6 2009 2.0 Tdi CAGB / Audi A4 B5 1.9 Tdi 1Z
    Nu, vibreaza foarte slab, ca si cum n-ar fi echilibrate rotile, chiar mai slab de atat, doar ca face asa si cand sta pe loc. O sa ma uit la esapament, ca si motorul parca suna un pic cam tare pt unul pe benzina, poate e ceva spart prin jurul catalizatorului sau racordului.
     
    Ultima editare: 21 Feb 2015

Distribuie pagina asta