1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si ASV - Admisie Aer - Shutt Off - motor diesel 1.9 si 2.0 TDI la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bugscata, 2 Aug 2013.

  1. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Salut baieti,
    Operatiunea de curatare a EGR-ului la cati km ar trebui sa o fac? Mentionez ca am 2.0 TDI BPW cu 77 000km.
     
    Diaconu Constantin sebas și mariano apreciază asta.
  2. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    20-30 de mii asta daca mergi si tu turat. daca mergi subturat, poti sa cureti la fiecare schimb de consumabile, sau macar sa o aspectezi, sa vezi daca este curata.
     
    Dizzy1304 apreciază asta.
  3. luckystar

    luckystar 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2014
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 2005, B7, BKE
    Supapa / Clapeta EGR motor diesel la A4 B7

    Va salut!

    Am luat acum o luna un audi a4 1.9 TDI, BKE. Masina merge si trage bine o singura problema am avut cand am facut un drum mai lung (120 km). In mers nu se mai tura motorul, nu mai trecea de 3000 rpm iar viteza maxima era de 130 km/h. Am ajuns acasa, am sunat fostul proprietar care a zis ca si lui i s-a intamplat dar nu foarte des si ca nu i-a dat mare importanta (in plus remedierea problemei era scoaterea cheii din contact si pornirea din nou a motorului).

    Astazi am fost de am pus un tester pe ea si a dar eroare la EGR. Mecanicul a zis ca trebuie schimbata supapa EGR.

    A mai avut cineva problema asemanatoare? Intreb deoarece nu vreau sa cumpar si sa schimb EGR degeaba si dupa aia sa-mi dau seama ca a fost alta problema.

    Multumesc!
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    luckystar ce eroare ai exact la diagnoza ?

    Daca scrie ceva cu Intake Manifold Runner este clapeta Shut Off nu EGR-ul de vina.

    Daca esti sigur ca a dat eroare la EGR trebuie schimbat. EGR-ul la tipul tau de motor este electric si nu se poate reparara. Cand schimbi ERG-ul obligatoriu curata galeria de admisie si supapele de pe galerie pentru ca au depuneri de calamina/funingine nearsa. Dupa ce cureti, tot obligatoriu schimbi toate garniturile (de la EGR, dintre galerie si chiulasa, dintre EGR si clapeta de shut-off/clapeta de acceleratie etc., ...)
    Eu am avut o problema si cu EGR-ul (l-am schimbat pentru ca nu se poate curata) si cu clapeta Shut Off/Acceleratie (am schimbat-o pentru ca, la fel, nu se poate curata).
    In interior EGR-ul are niste rotite de plastic care, din cauza depunerii de ulei la un moment dat, acele rotite vor ceda/se vor rupe. Despre asta s-a mai discutat pe forum de nenumarate ori.
     
    Ultima editare: 17 Mar 2014
  5. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    A revenit problema cu Check engine si scuturat motor la oprire si la mine ...
    Daca in trecut asta aparea cand si colo (iar check engine il puneam pe seama faptului ca mergeam pe rezerva), de 3 zile aceste simptome persista.

    Acum nu mult timp am fost cu masina la munca si un coleg mi-a pus testerul pe ea, just for fun. Nu mica a fost surpriza ca fara martor aprins, aveam 2 erori la Intake manifold flap: una cu malfunction iar cea de-a doua cu open or short to ground. Din duty cycle nu reiesea nimic in VCDS la vremea respectiva.

    masina tragea si trage si acum in orice plaja si cam orice viteza cu care am posibilitatea sa merg. acum spre deosebire de atunci, motorul scutura la oprire (responsabila valva ASV).

    Se poate remedia altfel decat prin inlocuirea supapei? Imi este clar ca daca sunt rotitele un singur lucru am de facut..

    Imi puteti da un sfat?
    Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 14 Iul 2014
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Am nevoie de un antishudder valve de 2.0 tdi stricat, sa mi-l dea cineva gratis :D Nu mai știu dacă la 2.0 PD e separat de egr sau la 2.0 CR. Mie îmi trebuie ala separat.
     
  7. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Revin cu codurile de eroare:
    Motor for Intake Manifold Flap (V157) Malfunction
    Motor for Intake Manifold Flap (V157) Open or Short to Ground


    Ma poate ajuta cineva cu codurile garniturilor pt inlocuire?
     
    Ultima editare: 14 Iul 2014
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu ce fel de EGR ai la tipul tau de motor si cum arata Clapeta de Acceleratie pentru ca difera EGR si clapeta la motorul de 2.0 TDI fata de 1.9 TDI. Sunt altfel pozitionate si au alta constructie.

    Cand cumperi clapeta ASV (AntiShudder Valve / acceleratie) in program apar si codurile garniturilor:

    dintre EGR si clapeta ASV

    dintre clapeta si furtunul de la turbo,

    dintre galeria de admisie si EGR, etc etc

    Acum depinde de piesa care ai nevoie EGR sau ASV si in functie de ce cumperi gasesti si codul de la garnituri.

    Iti recomand cu insistenta sa cumperi obligatoriu garnituri originale / OE indiferent de pretul lor. Am avut probleme, la diverse motoare Audi, cand am montat garnituri Aftermarket care nu etansau cum trebuie. Bafta.
     
    roxan apreciază asta.
  9. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Cristi, am cautat pe net si dintr-un filmulet cu a4 1.9tdi am luat snapshotul atasat.

    Teama mea mare e sa nu fie amandoua cu probleme. ASV sa genereze tremuratul la oprire iar EGR (probabil asociata cu erorile) sa fie responsabila de Check engine-ul din bord...

    O sa optez pt garnituri oem cand voi lua piesa, dupa ce imi dau seama care din ele.
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Tremuratul la oprire e de la ASV, sigur. Am anulat eu EGR cu tot cu ASV si tremura un pic cand opresc.

    Desfa si tu egr si asv si curata-le. Poate ai calamina pe clapeta si nu se misca cum trebuie.
     
    Roby89 apreciază asta.
  11. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    deci "ASV si EGR in acelasi corp" nu se aplica la BKE (sunt conectate una de alta dar nu la modul "contopite" :) ).
    Imi dau seama din raspunsuri ca nu depinde actionarea uneia de cealalta, nu?

    Legat de partea a doua, pentru ca s-a mai intamplat in trecut, sa tremure cand si colo, ma gandesc ca e posibil si sper sa fie doar calamina de vina.

    Multumesc amandurora de raspunsuri!
     
    radu liviu apreciază asta.
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Razvan la tipul tau de motor EGR-ul si ASV sunt complet diferite fata de 2.0 TDI. Daca sunt electrice nu are ce sa curete. Remix daca tremura trebuie schimbata pentru ca in afara de oprire mai are si rolul de a regla cantitatea de aer in mers. ASV si EGR sunt diferite si nu sunt in acelasi corp la motorul de 2.0 TDI. La tipul tau de motor cred ca sunt amandoua in corp comun. Bafta.
     
    Ultima editare: 14 Iul 2014
  13. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    O sa verific cum ajung acasa, ii dau capacul jos si ma uit.
    Desi pe site-urile de piese dupa selectarea motorizarii, vad atat clapeta de admisie cat si supapa EGR ca produse diferite.

    Ma conving in jumatate de ora si postez rezultatul :)
     
    Danitataru apreciază asta.
  14. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Update:
    s-a curatat EGR si ASV (clapeta de admisie, aceasta din urma avea ulei la mecanismul cu rotite, motiv pentru care aparea eroarea cu short to ground).

    La EGR... alta poveste, nu avea saraca gura sa strige :)

    Am atasat poza.

    Multumesc pentru ajutor!

    Ca si concluzie (sper sa nu deranjeze multitudinea de posturi :) :
    exista speranta pentru curatare si daca piesele (EGR, ASV) sunt actionate electronic si de vina sa fie ori ulei (care poate cauza scurtcircuit - mesaj: "Open or short to ground"), ori depuneri de calamina care sa blocheze miscarea.

    Se merita incercat mai ales ca (la 1.9TDI BKE cel putin), EGR si ASV sunt in corpuri separate si costa extrem de mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Iul 2014
    blondu79 apreciază asta.
  15. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    LE: nu se merita curatata clapeta admisie, problema reapare si trebuie inlocuita piesa.
     
  16. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    pana la urma ai inlocuit EGR-ul?
     
  17. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Indraznesc sa intreb ceva tot legat de EGR. Sambata am avut 2 reprize in tr3 in jurul la 3500-spre 4000 rpm, cantitatea de fum negru a fost de nedescris (aveam si inaninte ceva fum in depasiri sau plecari mai bruste). Ieri dupa ce am mers cu masina, la una din reporniri mi-a ramas aprins Check Engin-ul. Masina merge la fel de bine ca si inainte, doar ca acum nu imi mai intrerupe intre 1800-2000 RPM (aveam ca un dat in nas). e posibil sa fie dus EGR-ul?astazi o pun pe tester sa vad ce imi zice.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Oct 2014
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fara diagnoza pe tester greu de presupus care sunt motivele defectiunii. Bafta.
     
    Ultima editare: 21 Oct 2014
  19. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    va salut,
    EGR-ul a ramas cel vechi, a fost doar curatat.
    Clapeta de admisie (care vine separat), am schimbat-o cu una noua.
    pana acum se prezinta bine. :)

    Numai bine.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Deci la 1.9 se poate curata si la 2.0 necesita inlocuire ? Sau depinde de codul motor ?
     
    Tudor Cristian Sorin apreciază asta.

Distribuie pagina asta