1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si ASV - Admisie Aer - Shutt Off - motor diesel 1.9 si 2.0 TDI la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bugscata, 2 Aug 2013.

  1. Oros Adrian

    Oros Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2020
    Locație:
    Popeni
    Masina:
    Audi a4 b6
    Geometria de la turbo si supapa EGR trebuie curățate, am acelasi tip de motor si am avut aceeași problema
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multumim pentru raspuns dar userul caruia te-ai adresat nu a mai accesat forumul de peste 4 ani.
     
    ltalexei apreciază asta.
  3. ltalexei

    ltalexei 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2009
    Locație:
    Chisinau - Republica Moldova
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 tdi, 2005 avant multitronic BLB
    Buna .
    Am si eu check engin-ul aprins de vre-o 3 saptamini.
    Am facut si test. P3103 - file attached.
    Aveti careva instructiuni de remediere in pdf ? Links ? Secrete ? Tricks ?
    Merita de mentionat faptul ca imediat dupa scoaterea contactului se auzea un zgomot ( de parca “valve” se straduie sa se inchida si nu poate )
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Diagnoza se face cu VCDS original in limba engleza. Nu mai atasa diagnoze in limba rusa sau romana.
    Cand apare eroare pe EGR sau clapeta de Shut-off se inlocuieste obligatoriu cu piesa noua OE = originala sau in cel mai rau caz cu una Siemens - VDO.
    Nu exista alte solutii.

    Pe viitor pentru ca sa nu iti fie sterse mesajele mentioneaza, obligatoriu in mesajul scris, la ce model de Audi faci referire adica scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat si a nu sta sa ghicim despre ce model de Audi vorbesti. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior.
    In plus, dupa ce demontezi clapeta EGR obigatoriu demontezi galeria admisie si o cureti inlocuind toate garniturile existente pe acolo cu unele noi si obligatoriu originale. Am mai mentionat asta pe forum eu personal de zeci de ori dar nu ai citit, din pacate.
     
  5. ltalexei

    ltalexei 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2009
    Locație:
    Chisinau - Republica Moldova
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 tdi, 2005 avant multitronic BLB
    Merci de raspuns Cristi.
    Chiar te evidentiezi prin cum raspunzi aici la toti membrii, care posibil multi din ei idee nu au despre constructia automobilului si cum functioneaza sistemele la auto.
    Si daca tot te pozitionezi mare expert , spune-mi te rog care sunt consecintele daca nu schimbi EGR ul sau ce mai e scolo pe eroarea P3103, si mergi asa.
    Cum ai cerut :
    A4 , 2005, 2.0 tdi, BLB.
     
    Nitu Petrisor apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Motorul nu mai dezvolta putere si intra in Limp Mode. Pe cale de consecinta sa infunda DPF-ul asta daca ai DPF, motorul merge neregulat, necorespunzator, etc., etc. Nu sunt expert ci doar un pasionat si atat. Data viitoare scrie mesaje fara a lua la misto pe cineva si fara alte aluzii denigratoare, asta daca vrei sa mai stai printre membrii acestui forum. Bafta.
     
    AlexPTB apreciază asta.
  7. Diaconu Constantin sebas

    Diaconu Constantin sebas 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 avânt 2.0 tdi 2007
    Salutare.acum.doua săptămâni mi sa aprins martorul motor și spirala pâlpâia.pe tester a dat clapeta accelerație.am schimbato ai a doua zi sa aprins iar și surpriză aceiași eroare.ma poate ajuta cineva cu un sfat?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este ca nu ai citit nimic din acest topic ? Se inlocuieste si EGR-ul cu unul nou si obligatoriu cand se demonteaza acolo in caz ca apare eroarea aia V157 care este asociata si cu EGR-ul si cu clapeta de Shut Off = Acceleratie. Obligatoriu faci ce am scris anterior in acest topic chiar pe pagina asta si nu numai pe pagina asta:
    Pe viitor nu mai face tu diagnoza si fa obligatoriu diagnoza cu VCDS original in limba engleza nu cu o mizerie de VCDS clona chinezeasca.

    La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
     
  9. Diaconu Constantin sebas

    Diaconu Constantin sebas 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 avânt 2.0 tdi 2007
    Mersi de răspuns.dar sa fie pb că nu am pus vdo ci alta marca aftermarket?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, poate sa fie o problema pentru ca ai montat o alta marca. Montezi doar Siemens - VDO sau OE = original.
     
  11. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    In general ar trebui sa pui Siemens VDO din simplul motiv ca echipamentul acestora s-a integrat pe masina și parametrii sunt recunoscuți.
    Acum dacă ai trântit fleosc acolo, clapeta noua, nu e chiar bine.
    Era bine și corect sa fi desfăcut tot ce tine de admisie, dădeai tot jos. Înspectie și curățenie blana, căci vei găsi mizerie, verificare clapeta EGR, verificare garnituri și înlocuire, curățare obligatorie canale de admisie, remontat cu grija totul înapoi, readaptare clapeta dacă este nevoie, șters erori și verificat dacă este bine.
     
  12. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Salut,
    Vreu sa vin cu o tema pe care nu am gasit-o, daca este scrisa imi cer scuze si vreu sa imi mutati discutia acolo. (Multumesc)
    Vreau sa intreb daca a montat cineva pe motor 2.0 diesel A4 B7 vreun Oil Catch Can ?
    Daca da, poate sa ofere cateva detalii, poze, explicatii ?
    In legatura cu EGR-ul vreu sa intreb daca inchid circuitul (cu o garnitura plina ce se poate gasi pe net pentru anularea EGR-ului) fara sa anulez din soft va afecta motorul ? Va fi observat de calculatoru masinii ?
    Multumesc.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Despre Oil Catch Can s-a mai discutat pe forum (nu gasesc acum topicul) dar se monteaza foarte simplu si usor.
    Am atasat poze de pe alt forum cu mai multe detalii. Este de pe un motor transversal dar metoda de conectare se aplica si la motorul longitudinal asa cum ai tu conform masinii pe care o ai in profil.
    Iar aici gasesti de vanzare si mai multe discutii: https://www.google.com/search?q=oil...IAYAFkgEDMi40mAEAoAEByAEIwAEB&sclient=gws-wiz
    Exista KIT-uri pe piata gata fabricate si doar le conectezi la furtunul gaze epurator al capacului culbutori. Ai toate instructiunile in kit dar nu ai nevoie neaparat daca nu exista aceste instructiuni. Tot ce trebue sa faci este sa fabrici niste adaptoare pentru fixarea recuperatorului de ulei in zona motorului (foarte simplu si asta daca ai un strung si un aparat de sudura pentru a crea un suport din tabla cu grosime de 3-4 mm).
    La Audi A4 B7 (indiferent de codul motorului) nu poti inchide / obtura EGR-ul cu tabla fara sa afectezi performantele motorului (functioneaza cat se poate de prost) si fara sa ai erori permanente. Nu se poate face asta (obturare cu tabla) fara a face resoftare a ECU-ului pentru anulare parametrii de functionare EGR.

    Oil Catch Can 0.jpg

    Oil Catch Can 1.jpg

    Oil Catch Can 2.jpg

    Oil Catch Can 3.jpg
     
    metin86 apreciază asta.
  14. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    :respekt: Mersi frumos pentru raspuns, voi scrie la Mosu :happy: ca am fost cuminte, ca sa-mi aduca un Oil Catch Can si dupa montare voi reveni cu detalii si poze. :racer:
     
  15. Vali Nicolae Banned

    Înscris:
    15 Dec 2021
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 B7, 2000 BPW, 2007
    Salutare
    Detin un Audi A4 B7 motor 2.0, 140 CP, cod motor BPW de o luna de zile si am vrut sa curat tot traseul: clapeta, EGR, admisie. Dupa ce am vazut cat de imbaxit era EGR-ul care cred ca era si blocat ca nu se vedeau urme de functionare a clapetei, am decis sa cumpar altul nou marca Pierburg. Dupa montarea componentelor am vrut sa fac o adaptare a noului EGR din VCDS (200 lei de pe Olx) insa cand apas ON masina se balbaie 3, 4 secunde si apoi ii moare motorul. Tind sa cred ca EGR-ul era anulat din soft insa nu si fizic. Stiti cum pot verifica aceasta informatie ? Va atasez niste poze si asa poate reusiti cu experienta voastra sa imi dati un sfat, o sugestie.

    P.S.:

    Masina are cutie automata iar adaptarea am incercat sa o fac cand masina era in P. In caz ca este necesar si acest aspect. Multumesc.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai mai scris si pe vwforum si vad ca scrii peste tot pe internet. Daca ai fi avut habar ai fi aflat ca la masina ta nu se face nicio adaptare a EGR-ului si a mai fost asta mentionat de catevo ori aici pe forum.

    Lasa joaca cu VCDS-ul clona mizerie chinezeasca. Daca vrei sa folosesti VCDS, cumperi original si intai inveti cativa ani de zile sa il folosesti (bine invatatul folosirii diagnozei nu se termina niciodata pe parcursul unei vieti, dar asta este alta discutie). Ca sa afli daca EGR-ul este anulat trebuie sa stii sa citesti liniile de program ce le foloseste ECU. Daca nu stii asta mergi la un profesionist in rescreri ECU sau chiar un profesionist ce foloseste o diagnoza VCDS sau ODIS de zeci de ani si iti spune exact. Bafta.

    Data viitoare ataseaza poze vizibile decente nu asa cu ai atasat pozele anterioare, asta daca vrei sa se inteleaga ceva.
     
  17. Kogiac 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI, 103 KW, 140 HP, 2006, BLB
    Salut.
    Trebuie sa cumpar o supapa EGR pentru un Audi A4 B7 2.0
    Care ar fi recomandata dintre:
    QWP: 556 LEI
    Hella: 600 LEI

    Sau ar trebui sa ma orientez spre altceva?
    Din ce am vazut in topic, cea de pe masina ar fi VDO? Deci presupun ca ar trebui sa caut aceeasi marca?
     
    Ultima editare: 18 Feb 2022
  18. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Da, comanda ce ai pe masina!
     
  19. Kogiac 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI, 103 KW, 140 HP, 2006, BLB
    Revin cu un update si poate ma ajuta cineva cu o parere.

    Am avut o problema cu masina, care nu mai avea putere. (clasicul limp mode)
    De exemplu, in viteza 6 ajungea la maxim 120 km/h, pedala la podea iar acul se mai ridica cu cate 1 km la 5 secunde...pana pe la maxim 125..130 si acolo ramanea. Aceasi problema si in vitezele inferioare. (in a 5-a nu trecea de 100...110...etc)
    Era ciudat ca atunci cand mi-a aparut problema asta, eram la un drum lung si tot drumul mi-a facut asa: mergea cum trebuie 4...5 minute, apoi 4...5 minute fara putere...si asa a tinut-o pana am ajuns la destinate.

    Am fost cu ea la service, unde a pus tester-ul si au aparut mai multe erori, o eroare de "mass air flow sensor" si cateva erori de EGR. A sters toate erorile, apoi a pornit motorul a accelerat un pic si a aparut doar eroarea de EGR. Mi-a zis ca trebuie schimbata supapa EGR, ceea ce am si facut. Masina si-a revenit, a mers perfect, dar acum dupa ~1000km problema a reaparut. Mi-a aparut pe la jumatatea unui drum de 280 km si pana am ajuns la destinatie nu si-a mai revenit deloc (acum 3 saptamani dupa cum ziceam mai sus mai avea momente cand isi revenea). S-a aprins si martorul de "check engine", dar nu imediat, ci dupa vreo 30...40 km.

    Sa fie oare tot EGR-ul dupa doar 1000km, sau altceva ... debimetrul ? (stiu ca in mod sigur doar testerul poate spune)
    Acum nu prea as vrea sa merg la acelasi service, tinand cont ca mi s-a parut inca de prima data ca a tratat problema destul de superficial.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru problema ta se merge inainte la diagnoza si dupa, la service, pentru inlocuit piese. EGR-ul trebuia cumparat original obligatoriu sau in cel mai rau caz cel de la Siemens/VDO - Continental pentru ca asta ai avut pe masina cel OE. Dupa ce faci diagnoza (la un profesionist care doar asta face adica diagnoza si nu se merge la mecanic pentru ca NU mecanicul face diagnoza) o sa vezi ce ai de schimbat.
    Invatati sa nu mai intrebati pe forum inainte de a face ceva concret (diagnoza, etc., ...) pentru ca NU suntem la ghicitoare si forumurile NU sunt ghicitori.
     

Distribuie pagina asta