1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si ASV - Admisie Aer - Shutt Off - motor diesel 1.9 si 2.0 TDI la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bugscata, 2 Aug 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca mecanicul ii facea un log in mers cand i-a zis sa inlocuiasca EGR-ul, probabil o rezolva de atunci.

    Si totusi nu a zis ce EGR a montat, acum ceva timp vad ca vorbea despre QWP (care de altfel sunt de o calitate scazuta).
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca si cu parca se plimbau in barca. :) Daca monta EGR nou original dupa ce la diagnoza ii rezulta asta, era bine pentru ca elimina o problema. Acum cu problema pe care o are o ia de la capat pentru ca atunci cand te uiti la o marca precum QWP care este o mizerie chinezeasca ce nici macar la fier vechi nu este de dat si/sau cauti cele mai ieftine piese mizerii chinezesti asta patesti. In plus, cand NU stii sa iti alegi mecanicul pentru reparatie si tehnicianul pentru diagnoza suporti consecintele.
     
  3. VladBDR

    VladBDR 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI BPW
    Salutare,
    S-a mai intalnit cineva cu eroarea "Throttle pedal position sensor" (G79) (G185) la Audi A4 B7 an 2007 2.0 tdi cod motor BPW. Cand apas progresiv, imi arata exact in procente cat este apasata pedala. Este vreo sansa sa fie altceva in afara de senzorul de pe acceleratie ? Vreun cablaj sau ceva ? Daca repornesc motorul, dispar senzorii si nu mai are nici o problema, pana cand apare din nou, evident. Eroarea apare dupa un numar de km efectuati, aprinzandu-se spirala si ESP-ul. Cod-ul pedalei este: 8E1 721 523G. Merge si alt cod montat sau doar acesta ?
     
  4. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
  5. VladBDR

    VladBDR 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI BPW
    Multumesc. Deci doar codul pe care-l am se poate monta.
     
  6. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
  7. VladBDR

    VladBDR 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI BPW
    Pot fi alte cauze care sa rezulte aceasta eroare, in afara de pedala de acceleratie?

    Am vazut ca este un senzor pe ea, m-am referit la pedala in sensul ca vine cu tot cu senzor si nu separat :). Am mai primit opinii cum ca ar putea fi si clapeta de acceleratie.. Este vreo sansa sau sa ma axez mai mult pe senzorul de pe pedala?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu pedala in sine este de vina, ai un senzor pe ea, el e problema. O sa il vezi cand o demontezi.

    Schimba omule senzorul sau pedala integral. Se poate inlocui doar senzorul, are 4 suruburi. Lasa opiniile de pe Facebook.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru Audi A4 B7 cu motor TDI cod BRE atasez niste coduri pentru EGR si clapeta acceleratie = Shut-Off:

    EGR cod OE 03G 131 501 R sau VDO 408-275-002-001Z.
    Clapeta de acceleratie cod OE 03G 128 063 J sau VDO A2C59511698.

    Dupa montaj piesa noua functioneaza direct dupa montare, pur si simplu. Pentru cei "mai catolici" se poate face adaptare cu VCDS pe N18/G212.
     
  10. Chira.vasi

    Chira.vasi 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 b7 2.0 bpw 2005
    Salut.
    La masina din profil un A4 B7, 2.0 cod motor BPW cu Egr off, DPF off (fizic+soft). După un an s-a aprins în bord spirala și ceck engine. Pus diagnoza și apare P3103 V157 - Motor Intake Manifold Flap. Curățat galerie și schimbat clapeta ASV și plecat la drum. La oprire motorul scutura ca și cu clapeta defecta doar ca nu apare nici o eroare în bord. Pun diagnoza si aici apare din nou P3103 V157. O șterg și nu mai apare decât la următoarea oprire, iar o șterg și tot asa.. La test output cu motorul pornit se oprește imediat. La output test doar cu contactul pus, se aude cum lucrează clapeta. Trebuie calibrata ? Senzor presiune defect? Sau ce ar trebuie verificat ? Mașina se comporta normal, nu întrerupe, nu oscilează ralanti-ul, trage normal și rareori motorul se oprește "liniștit". Un sfat va rog frumos.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce clapeta ai pus ? Noua sau SH (da stiu, testata si functionala de pe o masina ok).
    Daca ai pus noua, ce brand ?
     
  12. Chira.vasi

    Chira.vasi 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 b7 2.0 bpw 2005
    Noua! Brand: ERA.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai montat o mizerie chiar daca este noua. Clapeta Shutt-Off se cumpara obligatoriu doar originala sau Siemens-VDO. Se monteaza direct si nu se face nicio adaptare. In plus se schimba si toate garniturile cu unele noi si originale de cate ori se schimba clapeta sau EGR-ul si NU se cumpara si se monteaza garnituri AfterMarket. Daca in continuare ai erori se merge la electrician auto care are VCDS. In plus atat timp cat tu ai DPF anulat EGR anulat si alte tampenii facute pe la ECU nimeni nu stie de la ce ai probleme la motor. Masina trebuie sa ramana asa cum este ea facuta din fabrica fara interventii software asupra ECU deoarece atunci cand apar probleme tu nu stii de unde sunt de fapt acele probleme avand modificari facute asupra ECU. Dupa ce faci ce ti-am spus eu revii pe forum si spui cum ai rezolvat pentru ca altfel mesajul tau este scris degeaba si va fi sters.
     
    vladliviu85 și Chira.vasi apreciază asta.
  14. Chira.vasi

    Chira.vasi 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 b7 2.0 bpw 2005
    În cazul meu problema s-a rezolvat prin înlocuirea clapetei cu una Originala. Funcționează impecabil.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  15. Ionut B 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, BRD 2.0 TDI ,2007
    Bună seara,

    După mulți ani in care BRD-ul meu a funcționat corespunzător, revin aici având acum 285k km
    De câteva zile mi se aprinde spirala intermitent (Limp mode) desi nu imi taie turbina, iar motorul imi zguduie la oprire.
    Am citit in doua zile tot acest topic plus multe altele din forum, si concluzia e destul de clară... Clapeta ASV (Anti Shudder Valve) trebuie înlocuită (plus toate garniturile noi). Ideal și curățat galerie admisie și EGR.
    Am sa fac si un VCDS pt siguranță, dar sunt sigur ca asta este.
    In concluzie am doar doua întrebări, si sper ca postul meu sa îi ajute si pe alții.
    1. Codul O.E. al supapei ASV pentru mașina mea (A4, B7, 8ED, 2.0 TDI, BRD), este 03G128061A, 03G128063C sau 03G128063J ?
    Personal am ajuns la concluzia ca toate cele 3 coduri menționate sunt echivalente...adica se referă la aceeași piesă. Corect?
    (Respectiv cod VDO A2C59511698, cum a si menționat Audi66 mai sus)


    2. Dupa schimbarea ASV-ului trebuie actualizat ECU/Software din ce am citit pe Site-urile de aici din Germania. Știe cineva exact cum se face această actualizare?

    Mulțumesc si o seară plăcută!

    P.s. Mulțumesc Cristi încă odată pentru Axul modificat al pompei de ulei acum muuulti ani, mașina inca rulează cu el fără probleme bineînțeles.
     
  16. Chira.vasi

    Chira.vasi 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 b7 2.0 bpw 2005
    Nu trebuie nici o actualizare. O schimbi și ecu o va recunoaște automat. Cumpăra OE sau VDO sa nu pățești ca mine. Bafta!
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  17. Ionut B 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, BRD 2.0 TDI ,2007
    Mulțumesc pentru răspuns!
    Am sa aștept totuși si o a doua parere pentru siguranță, plus răspuns la prima mea întrebare. Dar probabil că ai dreptate.
    Ciudat este că specifică actualizarea ECU chiar si pe Epiesa.ro la descrierea ASV-ului, nu doar pe site-urile nemțești.
     
  18. VladBDR

    VladBDR 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI BPW
    Salutare,
    La masina din profil un Audi A4 B7 2.0 TDI cod motor BPW am schimbat pedala de acceleratie (noua), insa dupa doua saptamani, apare aceeasi eroare P0226 Throttle pedal position sensor. Mi se aprinde ESP + spirala. Cablajul de la pedala la ECU a fost verificat si este ok. Ce alte variante as mai avea ? Multumesc.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Faci ceva gresit sau cine a facut diagnoza NU stie sa si iti remedieze problema sau macar sa iti spuna ce problema ai daca problema respectiva nu tine de electrica si tine de mecanica. In al doilea rand problema ta NU are nicio legatura cu acest topic.

    Ai pe internet explicatiile (cauzele si remedierile) conform codului de eroare. Fa diagnoza cu VCDS original sau ODIS si NU cu interfete mizerii clone chinezesti sau alte interfete pentru diagnoza in afara de cele dedicate grupului VAG (VCDS, Vas-PC, ODIS).
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  20. VladBDR

    VladBDR 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI BPW
    Revin cu aceeasi problema “P0226- Throttle pedal position sensors (G79) (G185)”. S-a schimbat efectiv tot specificat pe ross tech conform codului de eroare:Pedala acceleratie, Sonda lambda, ecu, verificat cablaj, verificat voltaje, curatat/inspectati conectorii de sub ecu de coroziune. In speranta ca se va schimba ceva, am schimbat si senzorul MAP. Din pacate fara niciun rezultat. Daca exista colegi care au intampinat astfel de probleme, mi-ar fi de mare ajutor un sfat. Diagnoza folosita a fost VCDS… Multumesc
     

Distribuie pagina asta