1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si ASV - Admisie Aer - Shutt Off - motor diesel 1.9 si 2.0 TDI la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bugscata, 2 Aug 2013.

  1. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    salutare! eu am scapat de intreruperi prin inlocuirea supapei de vacuum de pe galeria de admisie care era sparta
     
    George ionut Oseaca și letkuteb apreciază asta.
  2. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Salutare, de curand mi s-a stricat ASV, am desfacut-o, era plina de ulei iar rotitele dintate sunt praf, acum am cod de eroare p0401 egr insufficient flow. Urmeaza sa desfac egr sa vad daca este murdar. Sper sa rezolv. Am si eu unele intreruperi atunci cand incerc sa merg la viteza constanta, se cam gatuie sa zic asa.

    Sent from my HTC Desire 828 using Tapatalk
     
  3. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Pregateste-te sa le schimbi pe ambele.:(
     
    letkuteb apreciază asta.
  4. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Cam asa se prezenta EGR-ul, poze inainte si dupa. Sper sa nu am probleme cu el, sper sa inlocuiesc doar ASV-ul [emoji2]

    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
  5. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Ce am facut si eu azi.... in poza am zis ca desfac degeaba vazand ca este curat pe dinafara egr-ul, dar am zis totusi...... motor 2.0tdi cod bpw, deci pt cine are timp si un pic de ambitie cred ca este foarte bine venita o simpla curatare a egr-ului.
     
    Glemeanu apreciază asta.
  6. George ionut Oseaca 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B7 - 2.0 TDI ( BPW ) 2006 140 CP
    Salut Daniel,
    Îmi poți spune care sunt pașii pentru demontare/montare a Egr-ului?.
    Necesită vreo garnitură?, dacă da ai cumva codul pe original?
    Dacă nu curațăm si galeria de admisie, nu se încarcă la loc în câțiva kilometri?.Doresc sa-l curaț și eu mâine. Mersi.
     
    Ultima editare: 1 Dec 2017
  7. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Se da capacul de deasupra motor jos, se desface(scoate) tubulatura ce duce din grila fata in carcasa filtrului de aer, apoi se desface furtunul cel gros de intra in cutia filtrului de aer, se desface si carcasa filtrului de aer pt a putea scoate supapa egr, se scoate in lateral stanga cu miscari usoare de rotire, eu am scos si tevusca acea mica ce pleaca gazele din egr (imbus de 6mm). Se scoate prima data mufa ce intra in egr. Apoi egr se desface cu imbus de 5mm, doar ca trebuie cu un prelungitor, are 3 suruburi,(pt cel de jos trebuie) o sa se misce cam greu prima data, dar incet incet sia facut un pic de joc. Eu am folosit 1l benzina 1 spray curatat frane(f bun) si o surubelnita dreapta. Sper sa iti fie de ajutor.
     
  8. George ionut Oseaca 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B7 - 2.0 TDI ( BPW ) 2006 140 CP
    I-am scos mufa la Egr cu motorul pornit si vad ca nu mai intrerupe (da in nas, sta in loc etc) intre 1600-2000 rot/min, cat am avut mufa scoasa de la egr s-a aprins in bord (clipea) martorul pentru bujii incadescente .

    Banuiesc ca egr-ul meu este praf si necesita unul nou si original. Ce rost are sa il mai curat ... cumpar unul nou, binenteles am sa ma duc si la service sa o pun pe tester si sa imi confirme mecanicul acest lucru.

    MISHU te rog imi poti face o poza cu supapa de vaccum dupa galeria de admisie?, nu reusesc sa o localizez.
     
    Ultima editare: 2 Dec 2017
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Ati omis lucrul cel mai important la curatarea egr-ului si anume verificarea etansietatii .
     
    George ionut Oseaca apreciază asta.
  10. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Salutare! am o problema cu egr-ul insa nu-i dau de cap. am inlocuit piesa cu una noua si la fel face. cand îi dau Basic Setting masina face ca toate cele dupa care se opreste. Valoarea la relanti este 84-87%, cam mare cred. Aveti idee ce cauze pot fi??
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    S-a umblat la turbina ?
     
  12. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    nu. turbina e singura care nu a fost dusa la verificat. posibil de la ea ?
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Vezi daca geometria face toata cursa fara sa agate
     
  14. RazvanCiccio17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2018
    Locație:
    Graz
    Masina:
    Audi A4 B7
    Supapa EGR la audi b7 2.0 TDI trebuie adaptata dupa montare??
    Mi-a schimbat supapa si tot da rateuri sub 2000 de turații ....
    Un sfat ceva...
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se face nici o adaptare. Nu stiu de unde tot veniti cu ideea asta. Masina ta trebuie investigata de un profesionist care tu nu l-ai nimerit. Nu suntem la ghicitoare si din pacate pot fi zeci de cauze pentru problema ta. Citeste toate topicurile existente pe forum (in aria asta, aria A6 C6 si aria Motoare si transmisii) despre motoarele 2.0 TDI. Ai toate explicatiile posibile despre problema ta.
     
  16. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Salutare baieti,
    In urma informatiilor de pe acest topic as vrea sa dau jos si sa curat si eu valva egr, asv-ul si galeria de admisie....
    Intrebarea e... cand demontez galeria e nevoie sa mai demontez ceva de pe la turbina, sau e ceva de pe langa turbina ( sincer nu as vrea sa umblu pe acolo si sa mi fac de lucru mai rau)
    Si cum ar fi cel mai corect sa (procedez) sa indepartez acea cenusa care ramane pe langa supapae sau in interior acolo in motor....
    Am achizitionat si garnituri egr, asv,cooler egr, si galerie admisie noi pe original....
    Mentionez ca masina e A4/B7 2005 1.9 tdi BKE,195000 mii de km ultimii 50 de mii km sunt facuti de mine....
    Multumesc anticipat!
     
  17. blondu79 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2018
    Locație:
    salaj
    Masina:
    audi a4 2.0 TDI,an 2007,motor BRE,cutie multitronic
    salut ,va intreb daca pot sa montez o clapeta BLB PE UN MOTOR BRE...?MS
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Of, Of, Of. Chiar nu cititi nimic. In al doilea rand cand mai scrii un mesaj scrie-l in asa fel incat sa nu fie ambiguu si sa ghicim noi ce vrei tu sa spui. Eu nu am inteles din mesajul tau anterior la care clapeta te referi. Banuiesc ca te referi la EGR.
    Montezi exact ce ai pe masina ca si marca. Nu se monteaza clapeta EGR SH sub nici o forma pentru ca EGR-ul este electronic si odata aparuta eroare pe el nu se mai poate repara iar cel SH poate ceda in orice moment.
    Cumperi nou marca Siemens-VDO (indiferent cat costa) care este exact ce ai tu pe masina. S-a mai mentionat asta pe forum de zeci de ori pana acum.
     
  19. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Bună ziua Domnilor
    După un an de la ultima curățare de EGR l-am desfăcut să văd cum se prezintă, în această perioadă am făcut 15.000 de km din care cam 9.000 in regim de autostrada si restul in condiții de trafic "rural" adica fără cozi la semafoare si trafic tipic oraselor noastre, poate 1000 km si prin Cluj si Timisoara. Grafica nu este chiar excelenta dar așa pentru informare.

    IMG-20180924-WA0007.jpg
     
  20. Rosu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2017
    Locație:
    Videle
    Masina:
    A4,1.9(BKE),2005
    Va salut,
    Urmeaza sa curat si eu EGR preventiv dupa 6 luni de la curatare si sa inlocuiesc clapeta ASV / Shutt Off. Dupa inlocuirea clapetei ASV / Shutt Off se mai fac ceva adaptari cu VCDS ?
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Feb 2019
    Lampyx apreciază asta.

Distribuie pagina asta