1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie motor diesel la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de marcel1995, 25 Iul 2015.

  1. Claudiu Rusu

    Claudiu Rusu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Frankfurt am Main
    Masina:
    Audi A6 C7 4g / 2.0 UltraTDI S-Tronic 140Kw/ 05.2015
    Buna ziua,
    Poate sa îmi spune cineva va rog unde este poziționată clapeta de accelerație la masina mea Audi A6 C7 2.0 tdi Ultra 2015 Facelift ?
    As vrea sa o demontez sa o curat. Se poate cumpăra garniturile separat ?
    Va mulțumesc.

    20200629_180453.jpg 20200629_180404.jpg
     
  2. wackylau

    wackylau 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 4G7, CDUC, 2011
    Salutare,
    Pentru cei cu eroare la EGR nu va repeziti sa schimbati EGR-ul.
    Acum 1 saptamana am avut o eroarea la EGR. Am facut Suceava-Bucuresti in limp mode. :)
    Mecanicii recomandau schimbarea lui, insa mi-am dat seama ca problema a fost de la capacul valvei EGR. E un senzor magnetic. Acel senzor transmite ECU pozitia valvei Egr si o vedea tot timpul la 99% . 4 saibe mici, monitorizare in timp real a procentajului si am "adaptat" senzorul. Cost 0. Ma rog ... timpul meu.
    Vreau sa subliniez ca e nevoie de mecanici buni sa interpreteze erorile si sa faca masuratori, e nevoie de cunostinte si pe partea electrica. Verificare cablaje, masuratori etc.
     
    Alex 77, Jiu Eusebiu și Cristivan apreciază asta.
  3. Daniel99 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI, 177CP, 2011, CGLC, WAUZZZ4G4CN047996
    salut,
    Si eu am probleme cu EGR-ul, la 102.000 km, Audi A6 C7 2.0tdi 177cp, pe cel de pe masina scrie Valeo.
    Am vazut ca ai schimbat egr-ul cu Valeo, o intrebare, ai comandat OE si scrie Valeo pe el sau ai comandat direct Valeo?
    Pare o intrebare tampita, dar se gasesc ambele variante si este o diferenta de 1000 de lei intre ele.

    Mersi
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Logic ca ala inscriptionat VW-Audi = OE este mai scump. Demontezi de pe masina, vezi ce scrie pe el si comanzi la fel aceeasi marca ca cel de pe masina. Asta este tot ce trebuie sa faci daca NU il vrei pe cel OE si il vrei pe ala mai ieftin. In plus, la tipul tau de motor trebuie cumparat DOAR cel original NU AM chiar daca sunt aceeasi firma. S-a mai mentionat asta pe forum de zeci de ori pana acum. Bafta.
     
  5. Daniel99 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI, 177CP, 2011, CGLC, WAUZZZ4G4CN047996
    Multumesc pentru raspuns. Am citit threadul si am retinut partea cu original.
    Dar OE nu inseamna facut de Audi, si de asta intreb. De scris, scrie VALEO pe cel de pe masina.
    Nu am inteles ce ai vrut sa spui in partea cu "NU AM chiar daca sunt aceeasi firma."
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    AM = AfterMarket. OE = Original Equipment inseamna facut pentru fabrica si este inscriptionat ca atare cu sigla Audi-VW.

    NU monta EGR After Market la masina ta ci doar Original = OE indiferent cat costa.
     
  7. Daniel99 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI, 177CP, 2011, CGLC, WAUZZZ4G4CN047996
    Multumesc pt. raspuns, am priceput acum.
     

Distribuie pagina asta