1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie - motor diesel la Audi Q5

Discuție în 'Audi Q5' creată de psa207, 24 Aug 2016.

  1. psa207 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Petroșani
    Masina:
    q5 2011 2.0 CR 170CP CGLB
    Salut,
    La masina din profil un Audi Q5 an 2011 ce are 102000 km reali, a cedat racitorul EGR. A fost schimbat cu EGR OE marca Valeo si dupa 100 km aceeasi faza. Pompa auxiliara de apa este ok are debit mare, filtrul de particule stiu ca avea cenusa putina, nu vad ce ar putea duce la o defectare atat de rapida. Singurul meu suspect ar fi senzorul de presiune diferentiala, daca ar fi defect ar putea fi incarcat filtrul si sa creeze o presiune suficient de mare incit sa sparga peretele despartitor din racitor. Din cauza lichidului de racire nu cred ca ar fi posibil sa ajunga la presiuni asa mari atita timp cit poate fi eliberata presiunea prin vasul de expansiune si nici nu a fost cazul de supraincalzire. Aveti vreo idee ce mai pot verifica ? EGR-ul are garantie dar mi-e teama ca si al doilea va face la fel si atunci nu s-ar mai pune problema garantiei.
     
  2. biciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5, 2.0TDI CGL, 2011
    Salut,

    Audi Q5, 2.0 TDI, 170CP, CGLB,
    Am urmatoarea eroare, care reapare dupa stergere

    4891 - EGR Valve (N18)
    P0403 00 [096] - Malfunction
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 0
    Reset counter: 0
    Mileage: 0 km
    Date: 2000.00.00
    Time: 00:00:00

    Stie cineva ce reprezinta? E pe duca EGR-ul si trebuie inlocuit ? Se poate verifica cu VCDS functionarea normala a EGR-ului ?

    Merci
     
  3. psa207 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Petroșani
    Masina:
    q5 2011 2.0 CR 170CP CGLB
    Defecțiune supapă, așa apare tot timpul cu 0 de la fault priority în jos?
     
  4. biciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5, 2.0TDI CGL, 2011
    Am verificat doar de 2 ori, si ambele dati apare fix asa cum se vede in log. Niciodata nu e "confirmed", iar restul de informatii sunt cam aiurea. Nu stiu daca e din cauza interfetei mele VCDS sau daca chiar asa e stocata eroarea in memorie
     
  5. psa207 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Petroșani
    Masina:
    q5 2011 2.0 CR 170CP CGLB
    La motorul tău egr ul e destul de accesibil ca și poziție și ai putea verifica de ce agata. Ar fi șanse sa o repari.
     
  6. Cristian Bujac

    Cristian Bujac 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2015
    Locație:
    Sinaia
    Masina:
    Q5 , 2.0 TDI (CGLB), 2012, 170CP
    Buna ziua! As vrea sa curat Egr-ul la masina, dar nu stiu unde se află exact. Ma poate ajuta cineva cu o poza sau cu o schița? Multumesc anticipat, Cristian Bujac
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La tipul tau de motor EGR nu se curata se schimba direct. Este in spatele motorului. Costa in jur de 500 Euro doar piesa.
     
    Cristian Bujac apreciază asta.
  8. Cristian Bujac

    Cristian Bujac 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2015
    Locație:
    Sinaia
    Masina:
    Q5 , 2.0 TDI (CGLB), 2012, 170CP
    Multumesc frumos pentru raspuns. Va atașez poze cu eroarea data, poate imi puteti spune, după parametri, daca este valva EGR.

    20180125_204027.jpg

    20180131_193658.jpg

    Va rog daca se poate o parere specializată. Nu as vrea sa schimb pana nu sunt sigur 100%.
    Multumesc anticipat
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    P0403 = eroare la partea electrica de la egr,se rezolva prin inlocuire ,se pune nou OE
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scump in draci, iar incepe lumea sa faca EGR Off. :))
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca 500 Euro pentru o piesa, sunt bani multi la o masina de 60.000 Euro inseamna ca nu meriti masina si marca asta. Trist dar adevarat.
     
    vegadamo apreciază asta.
  12. Cristian Bujac

    Cristian Bujac 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2015
    Locație:
    Sinaia
    Masina:
    Q5 , 2.0 TDI (CGLB), 2012, 170CP
    Multumesc frumos de raspuns.
    Eu nu am spus că este scump. Nu este nici ieftin, dar masina mea merita. Dar ca oricare am vrut să fiu sigur de "diagnostic". Nu credeti ca este normal?
    Ce se poate intampla daca mai merg cu masina? Pot aparea defecte la alte piese?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, iti distrugi filtrul de particule in scurt timp si nu numai. De ce se intampla asta ar trebui sa scriu un roman si nu am timp pentru asta. Bafta.
     
    vegadamo apreciază asta.
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cand apare eroare, ECU limiteaza motorul ,dupa aproximativ 1000 km se aprinde martorul DPF (din cauza erorii nu isi mai face regenerarea) si asa mai departe.
     
  15. djz

    djz 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Q3 2013 2.0
    Salut. la 2.0 Caha trebuie facuta adaptare dupa curatare clapeta acceleratie?
     
  16. MariusO 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2022
    Locație:
    București
    Masina:
    Q5 quattro 2.0TDI CGLB 2012
    Buna ziua!
    Va rog un sfat in legatura cu inlocuirea EGR (am vazut pe capacul de plastic al EGR ului original ca este Valeo). Pentru inlocuire sa comand Valeo cod 700436 sau OE VW 03L131512DT ? Diferenta de pret dintre cel AM Valeo si cel OE VW este de + 600 lei. Multumesc.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Comanzi OE obligatoriu, conform seriei de sasiu pe care o ai, la un magazin de piese auto. Asta este tot.
     
  18. MariusO 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2022
    Locație:
    București
    Masina:
    Q5 quattro 2.0TDI CGLB 2012

Distribuie pagina asta