1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Shutt Off - / Acceleratie / ASV - motor 2.0 diesel la A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de anghelstefan, 25 Apr 2016.

  1. anghelstefan 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2015
    Locație:
    Tohanul Nou
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi 2005 BKD
    Salut, am facut o diagnoza deoarece am martorul de la motor aprins si mi a iesit ca ar fii o problema la EGR, ce ar fi de facut ? Multumesc !!
    Ps. Audi A3 2.0 TDi 2005.
     
  2. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    EGR-ul se inlocuieste, nu se repara. E boala lor la aceste motoare, ba boraste ulei, ba se rupe membrana aia din el, s.a.m.d.
    Sfatul meu este sa cumperi altul nou, costa in jur de 350 lei. Il poti desface si pe cel vechi, foarte probabil sa fie plin de cenusa, insa eu cred ca ai o problema cu membrana. Bafta.

    L.E: 290 lei costa unul nou Pierburg OEM. :)
     
  3. Madalin56 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    Audi a3 8p 2.0tdi 2004
    Bună seara!
    Dețin și eu un Audi a3 8p, an 2004,2.0tdi cod BKD 140 cp.
    E vreo problema dacă pun egr de 1.9 tdi cu tot cu clapeta, fata de 2.0tdi ?
    Țin sa mențin ca am avut clapeta, dar băiatul zise ca este și egr.. ca asa se vedea pe tester..
    Simptome: mașina când o opream trepida și se auzea foarte urat. ( țin sa metin ca volanta și ambreiajul l-am schimbat acum o luna)
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da este o problema. Cumpara piesa noua (ASV si EGR) exact pentru motorul tau. Lasa improvizatiile
     
  5. Madalin56 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    Audi a3 8p 2.0tdi 2004
    Ce este ASV?

    Țin sa mențin ca am pus pe masina egr'ul și mașina trage bine, și nu am nicio eroare.. poate duce la ceva rău? Sa i dau bani pe egr de 1.9tdi sau sa caut unul de 2.0tdi ? Deoarece nou este cam scump

    Ce probleme ar cauza, dacă este unul de 1.9 , ci nu unul de 2.0 tdi? Zgomot ceva sau?
     
  6. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Unul de 2.0 costa undeva la 300 lei nou, echipare oem.
    Clapeta aia ASV se prinde de EGR (fac un corp comun), iar ea ajuta la oprirea lina a motorului, fara trepidatii si zgomote nasoale. Daca te scutura la oprire, mai mult ca sigur clapeta e de vina.
     
  7. Madalin56 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    Audi a3 8p 2.0tdi 2004
    O întrebare as avea.. am schimbat clapeta cu una de 1.9 bkc, e vreo problema ca am pus asa în loc de 2.0 bkd? Țin sa metin ca nu face nicio bătaie la oprire cu aceasta.. fata de a mea. Egr este al meu de 2.0bkd
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, atat BKC cat si BKD au clapeta de acceleratie cu acelasi cod, respectiv 038 128 063 L.
     
  9. Bogdan1987 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Audi 2.0 2008
    Salut,
    Am un audi A3 8P 2008 motor 2.0 tdi acum cateva zile am avut o problema cu EGR o bagam pe tester imi dadea un cod de eroare p0404 EGR blocat pe deschis dar el de fapt era inchis.
    Am luat un aparat de masura si am verificat mufa de la EGR. Undeva pe mufa scrie in colturi 2 este minus 6 este plusul si nu venea tensiune deloc nici cu contactul pus nici cu el scos.
    Am luat firul de plus la purificat si undeva l-am gasit intrerupt, l-am cositorit, l-am izolat foarte bine am montat EGR-ul la loc si merge impecabil masina ca inainte. Singura problema este ca am cumparat EGR nou degeaba sper sa-l pot da inapoi.
    Ca si coduri de eroare am avut p0403 si apoi p0404. Sper sa ajut pe cineva care are probleme cu codurile de mai sus. Nu sunt un pictor foarte bun dar va atasez si o poza:

    14773288146801150073122.jpg

    Ca un sfat de la un patit: verificati mufa de la EGR inainte sa cumparati unul nou. Valorile de tensiune plus cu minus 12V daca poate completa altcineva care se pricepe mai bine restul de valori il rog sa o faca. Stima.
     
    nucugheri apreciază asta.
  10. SilviuAndrei

    SilviuAndrei 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a3 8pA, 2.0tdi cr 170cp quattro cfgb, 2012
    Egr dus? ce ar trebui sa schimb? egr cu tot cu racitor? am inteles ca ajung undeva la 1700 lei. o alta varianta?
     
  11. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Uita-te mai sus un post, ca si colegul @Bogdan1987 a avut aceeasi eroare. La el s-a reparat prin refacerea unui fir. Arunca un ochi si la tine, poate e aceeasi chestie si scapi rapid. Masoara tensiunea in ambele fire, vezi ce valori ai.
     
  12. SilviuAndrei

    SilviuAndrei 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a3 8pA, 2.0tdi cr 170cp quattro cfgb, 2012
    Da posibil sa fie si asta . Imi pare ca al lui e PD. La Cr ar fi problema cu egr. Acu am sa incerc sa verific cele spuse de el. Multumesc
     
  13. meercha 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 TDI, CFFB, 2010
    Salutare! Destul de recent mi s-a aprins si la mine martorul de Check Engine si in urma unei scanari, am gasit erorile de mai jos:

    2010 Audi A3 8P 2.0 TDI
    Cod motor: CFFB

    4 Faults Found:

    9120 - EGR Sensor 1
    P046C 00 [096] - Implausible Signal
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

    4891 - EGR Valve (N18)
    P0403 00 [096] - Malfunction
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

    4892 - EGR Valve (N18)
    P0403 00 [096] - Malfunction
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

    5286 - Throttle Position Sensor (G69)
    P0121 00 [237] - Implausible Signal
    MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 11
    Mileage: 160607 km
    Date: 2017.10.24
    Time: 23:05:05

    Cel mai mult ma intereseaza rezolvarea problemelor la EGR, eroarea de la senzor nu e asa urgenta. Din ce am mai citit pe aici si pe alte forum-uri pentru motorul meu, cam majoritatea parerilor sunt ca ar trebui inlocuit complet tot EGR-ul si ca o demontare urmata de o curatare ar fi cam inutila.

    Orice parere este binevenita, mersi!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se demonteza tot pe acolo adica si galeria care obligatoriu se curata si se monteza garnituri noi si se schimba EGR-ul. Dupa aia vezi daca mai ai erori.
     
  15. meercha 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 TDI, CFFB, 2010
    Mersi de raspuns Cristi! La partea cu schimbatul EGR-ului, te referi practic la toata componenta cu tot cu racitor? Unii spun ca nu s-ar putea demonta pentru curatare ca ar fi turnat, desi am mai gasit clipuri pe YouTube cu unele desfacute.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai model din ala nou de EGR se schimba cu tot cu racitor si te costa in jur de 2.000 lei doar piesa care trebuie obligatoriu sa o cumperi originala si nu o cumpara sub nici o forma ca piesa AM chiar daca este mai ieftina.
     
  17. cristivoinicu

    cristivoinicu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2017
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    A3 Sportback , 2.0 TDI, 8P, CBA, An 2009
    Buna ziua,
    Am si eu urmatoarea eroare pe care mi-o afiseaza programul VCDS, in bord nu am nici o eroare afisata,
    La data la care apare eroarea 2017.12.16, sotia, care conduce masina de obice mi-a spus ca a scazut brusc puterea masinii. si s-a aprins martorul "Bujii/Avertizare preincalzire diesel" (Era un trafic de varf la acea ora si se mergea bara la bara ...) , dupa ce a ajuns la destinatie s-a stins martorul, apoi pana in prezent nu a mai aparut problema.)
    Nu reusesc sa sterg eroarea, cred ca este o problema mai complicata. :(
    Multumesc anticipat pentru orice sfat sau indrumare.


    AUDI An 2010
    A3 Sportback (8PA)
    Hatchback, Diesel
    Cilindree: 1,968 cmc
    Putere: 136 CP
    Cod motor: CBA
    WAUZZZ8PXAB002182

    1 Fault Found:
    001027 - EGR Valve (N18)
    P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 120428 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.12.16
    Time: 14:19:04

    Freeze Frame:
    RPM: 897 /min
    Speed: 13.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Load: 17.3 %
    Lambda: 42.6 %
    Mass Air / Rev.: 250.0 mg/str
    Temperature: 56.7°C

    Readiness: 0 0 0 0 0
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si ? Eroarea iti da mura in gura unde este problema.
     
    cristivoinicu apreciază asta.
  19. cristivoinicu

    cristivoinicu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2017
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    A3 Sportback , 2.0 TDI, 8P, CBA, An 2009
    :)
    Trebuie sa schimb urgent valva adica?
    Pot sa mai circul asa ...
    Multumesc frumos pentru raspuns.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca vrei sa circuli in Limp-Mode, nu ai decat.
     

Distribuie pagina asta