Salut, Problema mea e ca A3-ul pe care il detin da in nas cand accelereza si decelerez. Am facut log in mers si nu cred ca e relationat cu motorul/turbina/egr-ul si cred ca sunt suportii de motor deoarece acesta se misca foarte tare la pornire si oprire. Imi puteti spune care ar trebui sa fie simptomele unor suporti "dusi"?
Se vad cu VCDS-ul daca sunt terminati de tot. Daca doar a curs lichid din ei mai merg ceva timp. Daca ai suspiciuni ii poti inlocui obligatoriu pe amandoi doar cu unii originali.
Cristi, zi-mi si mie te rog unde se verifica in VCDS despre ei. Si eu am exact aceleasi simptome ca si Sergiu, si un mecanic nu stiu cat de priceput, mi i-a verificat proptind roata intr-o bordura si accelerand usor. Se vedea clar cum se misca motorul, dar vreau sa vad si din VCDS cum spui tu.
Nu are nici o relevanta verificarea cu VCDS (Output Test pe Engine parca), pur si simplu cand sunt dusi de tot dau eroare la scanare.
Eu am avut astatzi o supriza. Dupa ce am observat aceleasi simptomre ca la tine si anume socuri la decelerare in treapta 1, sub masina am gasit surubul ce fixa tamponul in cutie retezat si inca nu am reusit sa il scot.A mai trecut cineva prin asa ceva ?
Salutare, am adus mașina de la mecanic si a zis ca am un suport rupt...dar rupt de pe motor...mi-a aratat ceva poze si intr-adevar așa este...cat de gravă este situația? Mă gândesc că rezolv problema doar dacă schimb blocul motor ? Ceva păreri? Cod motor BMM an 2006
Salutare ! Se potriveste tampon motor de pe 1.9 pe 2.0 ? Cel dinspre cutia de viteze (la prindere ma intereseaza). Motivul este inlocuirea cutiei de viteze ce necesita se pare un alt tip de prindere decat cea de pe masina. Multumesc !