1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suporti - Tampoane motor la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de BIG, 15 Iun 2009.

  1. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut,

    O întrebare probabil prostească, dar merită încercată.

    A încercat cineva să pună suport de dreapta și pe partea stânga la AFN/1Z/AHH etc?

    Motivul pentru care întreb: la 2.5 tdi am observat că e același suport pe ambele părți, pe când la astea în 4 cilindrii suportul stânga e același benzină-diesel, iar la diesel diferă suportul dreapta.
    Logica mi-ar spune că suportul din dreapta e mai rezistent la diesel, motorul fiind mai greu (mai ales decât 1.6l) și vibrațiile mai pronunțate.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai incearca tu artificii de genul si ai sa te trezesti cu un mare cutremur cand stai in masina la ralanti.
    Uneii sunt mai scurti/lungi, altii mai rigidi/moi.

    Puneti suporti noi si OE. Daca ii tot schimbati cu unii din dezmembrari la masini de aproape 20 ani, normal ca va ganditi la fel si fel de improvizatii.
     
  3. vczmarius

    vczmarius 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, Avant, cutie automata, AJM, 2001
    Salut Audi66, daca te rog ma ajuti si pe mine cu codurile pentru suportii/tampoanele motor pentru masina mea, VIN WAUZZZ8DZ1A107934.
    Multumesc anticipat.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    8D0 199 379 AR - suport motor stanga
    8D0 199 382 AR - suport motor dreapta
     
    George9199 apreciază asta.
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut,

    Am gasit elicea vasco cuplei înfiptă in capitonajul capotei si furtunele de vacuum iesite in zona filtrului de aer.

    O varianta ar fi ca s-a rupt un suport si atunci motorul s-a ridicat, iar elicea a iesit din tragger si s-a agatat in capitonaj.
    Chiar daca se rupe un suport lateral, nu trebuia sa limiteze urcarea prin suportul din tragger ?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu trebuia. Daca ai mers cu masina de s-a intamplat asta scuza-ma dar chiar esti pe langa tare de tot. Tu chiar nu ai simtit nimic inainte sa se intample asta ?
    Eu in viata mea si crede-ma ca am vazut/desfacut/reparat multe masini nu am vazut ce ai descris tu anterior.
     
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Ideea e ca nu am condus pe drumuri proaste sau sarituri incat sa produca miscarea pe verticala a motorului, in principal drumul acasa > lucru si oras.
    Joi dimineata am parcat la lucru si am luat masina ieri dupa masa cand am simtit lipsa de putere si apoi am gasit ce am scris mai sus.
    Stiu ca de fiecare data cand am umblat la suporti, trebuia sa desfac tubulatura ce intra in admisie si sa am grija la cupla vacuumului pentru servo frana; am verificat si sunt in regula.

    In urma cu 3 saptamani am schimbat vasco cupla, iar la o saptamana dupa am umblat la injectoare, iar weekendul trecut am pus lichid pentru parbriz. Totul era la loc.
     
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Nu cred ca au legatura cu suportii de motor. Cel mai probabil a fost montat prost noul vasco si a sarit. Ai schimbat si rulmentul la vasco?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Atunci s-a intamplat ce a spus Stefan. Schimba mcanicul / mecanicii.
     
  10. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am verificat si suportii sunt la locul lor.

    Problema a fost de la vechea vasco cupla si nu din cauza montajului prost ci pentru ca la momentul respectiv am fost nevoit sa iau o piesa disponibila imediat, adica second. Mi-am asumat treaba asta.
    Rulmentul l-am verificat si atunci si acum, este bun.

    Multumesc pentru ajutor!
     
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salutare. Scriu acest mesaj in speranta ca va fi de folos cuiva.

    Pentru cei care aveti A4 B5 cutie manuala daca la mersul inapoi simtiti o vibratie, verificati bucsa din suportul de motor din fata. Aceasta a fost cauza la un A4 B5, al unui amic. In unele cazuri, vibreaza si la mersul inainte.

    Cod lemforder: 27091 01 / OEM: 8D0199339M
     
  12. Torres95 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2015
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi a4 1.8 125cp ADR 1997; audi a3, 1.6 Avu 102 cp 2002,
    Salutare,
    Un prieten detine un A4 B5 1.6 din 1996 cod motor ADP si in loc de suportii originali pentru motor ai masinii are o improvizatie facuta cu ceva suport de opel (GM). Cutia este manuala. Ma puteti ajuta cu niste coduri sau poze cu acei suporti/tampoane. Din cate stiu este unul pe stanga si altul diferit pe dreapta. Multumesc
     
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @Torres95 cu schita nu te pot ajuta (momentan). Vezi pozele atasate si eventual codurile (pe google).

    Suport dreapta: 8D0399151H

    Suport stanga: 8D0399151J
     
    BogdanF apreciază asta.
  14. Ion ionm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    A4 1.9 2000
    Poate sa mă ajute cineva cu modul de reglaj al suportului motor fata de sub radiator la audi a4 b5 diesel?
    Carcasa de aluminiu prinsa pe baia de ulei în care intra tamponul de cauciuc are găuri alungite . Cum se realizează reglajul?
    Am înlocuit toate 4 tampoanele 2 motor și 2 cutie lemforder și cel de sub radiator.
    De atunci îmi vibrează bordul și volanul și farurile la ralanti.
    Poate de la tamponul cu reglaj de sub radiator.
     
  15. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Ce firma sunt tampoanele montate? Daca nu sunt originale asta este problema, cele AM sunt mai tari si in unele cazuri vibreaza mai tare decat cele vechi
     
  16. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Iti vibreaza din cauza tampoanelor noi puse. In 1000km o sa vezi ameliorari in bine,cel putin asa a fost in cazul meu cu masina veche pana si-au intrat in pita tampoanele.
     
  17. Ion ionm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    A4 1.9 2000
    Asa cum am scris tampoanele sunt lemforder.
    Dește reglajul celui de sub radiator știe cineva ceva?
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ala il reglezi sa nu-ti atinga in nicio parte de suport, in pozitia 0 sa zic asa. Eu spre ex. l-am asezat putin mai aproape de partea de sus, atunci cand accelerezi mai brutal motorul are tendinta "sa se ridice" si atunci uzeaza tampoanele laterale. Asa reglat insa, cursa este limitata .
     
  19. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Tampoanele la motor se pun OE, adică Avon England.
     
  20. Ion ionm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    A4 1.9 2000
    Am montat tampoane Lemforder.
    Cel de sub radiator Lemforder din poliuretan mai dur decât cauciucul și reglat cum a scris colegul mai sus.
    Avon nu am găsit. Poate nu am căutat unde trebuie.
    După 1000 km parcurși mașină vibrează pe loc la ralanti. După 1000 turații vibrațiile dispar. O sa mai merg o perioada poate o sa dispară vibrațiile .
     

Distribuie pagina asta