1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suporti - Tampoane motor si cutie viteze la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de GELUTZU, 29 Mar 2010.

  1. MariusGrecu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDi, AVB 74 kw 101 CP, 2002
    S-a uitat doar la ei fara sa ii miste si apoi a luat ranga si a miscat de cel de la cutie... am mai observat ca de exemplu, daca sunt pe liber cu 20 km/h si bag in treapta a 2a, daca ridic prea dintr-o data piciorul de pe ambreiaj, se aude o lovitura puternica de parca am lovit ceva + o frana de motor. Cred ca loveste cutia in partea superioara a caroseriei...
     
    paleipalei apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si, erau cursi, aveau vreo urma de lichid pe ei sau erau curati ? S-a uitat sa nu fie partea inferioara rupta la vreunu ?

    Poti incepe prin a schimba tamponul cutiei si cel anti-balans, din fata masinii.
    Aceleasi simptome ti le-ar putea da si bucsele rupte/uzate ale cadrului motor, verifica-le.

    Toate cele de mai sus sigur sunt praf tinand cont ca masina are frumoasa varsta de 16 ani.

    Cere fisierul *.txt generat dupa seria de sasiu in topicul de mai jos sa iti pot da codurile pieselor necesare.

    http://www.clubaudi.ro/threads/vin-decoder-pentru-audi.14660/page-517
     
  3. MariusGrecu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDi, AVB 74 kw 101 CP, 2002
    Tin sa mentionez ca nu prea am vaste cunostinte de mecanica, insa ma captiveaza si retin chestiile rapid. Ma bucur ca acum stiu macar ce trebuie verificat si o sa merg maine la cineva sa vad. Am cerut decodarea VIN-ului si o sa revin cu raspuns. Multumesc frumos!
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lasa ca iau io direct din topicul respectiv si iti las aici codurile pieselor necesare.
     
    MariusGrecu apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @MariusGrecu Ai nevoie asa :

    2 x 8D0 399 419 G (Lemforder 25867 01) - bucsa cadru spre fata
    2 x 8D0 399 415 D (Lemforder 17703 01) - bucsa cadru spre spate
    1 x 8E0 399 105 HB (Lemforder 31105 01) - tampon cutie
    1 x 8E0 199 330 (cumperi OE) - tampon anti-balans

    Toate o sa te coste in jur de 500 ron.

    Daca ai nevoie si de tampoanele motor, le cumperi doar noi si OE.

    8E0 199 382 AG - tampon motor dreapta
    8E0 199 379 BF - tampon motor stanga
     
    MariusGrecu și alanb1 apreciază asta.
  6. MariusGrecu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDi, AVB 74 kw 101 CP, 2002
    multumesc frumos, o merg saptamana asta cineva sa-mi fac o verificare cum trebuie la toate tampoanele si bucsele, o sa revin cat de curand cu feedback.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inlocuieste-le ca iti garantez ca bucsele de la cadru si tamponul antibalans sunt praf daca sunt cele OE. N-ai pentru ce.
     
  8. MariusGrecu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDi, AVB 74 kw 101 CP, 2002
    Am revenit, am mers la un service bun de aici din Sibiu ca sa imi faca unghiurile, dar am cerut si o constatare pentru suporti si bucse. S-a uitat la tampoanele stanga-dreapta, care atunci cand au miscat cauciucul de pe el (au un fel de husa de cauciuc pe ele) a spus ca sunt noi amandoua, dar in schimb in cazul celui de la cutia de viteze a spus ca e slabita bucsa aceea de cauciuc (nu e rupta) fiind foarte elastica. Daca eliberez prea repede ambreiajul, loveste cutia in caroserie... O sa il schimb saptamana ce vine dupa ce duc masina la RAR.
     
  9. denisel10 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2013
    Locație:
    AZUGA
    Masina:
    audi a 3
    Salutare,
    Detin un A4 B6 motor 1.9 din 2004 cu cutie multitronic.Atunci cand plec de pe loc mai nervos sau urc rampe mai abrupte apare un cloncanit si in acelasi timp apar si vibratii usoare.
    Daca accelerez usor la plecarea de pe loc se simt doar vibratiile, smuciturile (cloncanitul) apar doar la acceletare mai puternica. Mentionez ca am schimbat planetarele. Credeti ca daca schimb uleiul ar disparea cloncaniturile acelea sau care credeti ca alta ar fi problema ?
     
    11MBF apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu verifici si suportii motor/cutie ?
     
    bobalex18 apreciază asta.
  11. denisel10 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2013
    Locație:
    AZUGA
    Masina:
    audi a 3
    Am dus masina la service si am ambele tampoane de la motor rupte. I-am zis sa le schimbe pe ambele. Totusi el a zis ca este ceva si din cutie. il sun imediat sa ii spun sa verificr si suportii motor cutie. revin dupa ce scot masina. Mersi frumos
     
  12. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    dacă tot schimbă alea să schimbe toate tampoanele/suporții - ceilalți sunt ieftini (sunt și în față la trager - și pe la cutie).
     
  13. denisel10 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2013
    Locație:
    AZUGA
    Masina:
    audi a 3
    Am schimbat tampoanele de la motor si cutia se prezinta mult mai bine.
     
  14. Benko Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    lugoj
    Masina:
    A4 1.9 2002
    Buna ziua dragi colegi,
    De cateva luni bune ma confrunt cu o problema bizara: am schimbat tampoane motor noi stanga si dreapta, suport cutie nou (tampon si suportul respectiv) tampon anti-balans nou si tot are un joc in maneta schimbatorului si are un ditamai jocul cand las acceleratia si o apas din nou, parca s-ar lasa motorul si cand accelerez se ridica inapoi.
    Inca o chestie de precizat: dupa schimbarea tampoanelor a aparut o vibratie in caroserie si la fel si motorul se aude groaznic de tare in caroserie. Poate fi si din cauza bucselor de la brate sau de la cadrul motor ? Ce suruburi ar trebuii sa verific mai in detaliu ?
    Ma scoate din sarite problema asta, in afara masinii motorul e silentios, cand intru in masina parca ar fi tractor. Adevarat, tampoanele nu sunt OEM dar sa aiba acel joc imens la decelerare si accelerare ? Motorul este un 1.9 tdi AWX. Sfaturile dumneavoastra sunt bine venite. Multumesc anticipat.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand trebuie sa montezi obligatoriu tampoanele de la motor cele originale. In al doilea rand asa cum explici din pacate este greu ca cineva sa-si dea seama din fata tastaturii. Trebuie mers la un bun mecanic si facut teste diverse.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica bucsele de la cadrul motor, 90% sunt sigur ca de acolo este problema ta cu balansul.
    Tampoanele aftermarket de obicei sunt mai rigide decat cele OE si provoaca vibratii, dar jocul schimbatorului nu are legatura cu ele.
     
  17. Benko Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    lugoj
    Masina:
    A4 1.9 2002
    Voi verifica acele bucse, multumesc pentru sfat.
     
  18. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Suportul de cutie se vede la ochi daca e dus? l-as schimba preventiv daca tot schimb tampoanele motor. Problema e ca am suportul 8E0399105HF, care e 500 lei.
    Aftermarket am gasit doar Corteco. E musai sa iau OE?

    Mecanicul meu mi-a recomandat sa pun suporti Febi, desi a recunoscut ca ar fi mai duri. Sa transmita vibratii la 1.8T?
    Febi sunt ~400 lei, originali 900-1000.

    As schimba si bucsele cadru motor - trebuie jugul dat jos, sa fie duse la 1.8T?

    PS cum se pot gasi mai usor codurile Lemforder echivalente unui cod OE?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Un tampon de cutie dus nu inseamna neaparat rupt. Poate fi extrem de moale din cauza varstei, imbatranit, crapat, etc.

    Tampoanele motor pune doar OE.

    Pentru echivalente de piese foloseste TecDoc.
     
    lowlife apreciază asta.
  20. Aditza Aditza

    Aditza Aditza 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    B6 - BFB
    Cum ai rezolvat problema ?

    lowlife

    Ce simptome iti prezenta masina? Ai schimbat suportii motor, ce ai pus?
     

Distribuie pagina asta