1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suporti - Tampoane motor si cutie viteze la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de GELUTZU, 29 Mar 2010.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ĺuciank apreciază asta.
  2. Ĺuciank

    Ĺuciank 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2019
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 Tdi AVF 131 cp, 2004
    @AlexPTB, multumesc pentru pont !
    Sa inteleg ca se poate schimba doar partea cu cauciuc fara suportul cu brat in care intra aceasta ?
    Intr-adevar, cautand on-line rezultatele pot crea confuzie, se pare ca aceasta piesa se potriveste pe mai multe tipuri de cutii manuale sau automate.
     
    CVasi23 apreciază asta.
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Bineinteles ca poti inlocui doar tamponul acesta, fara suport. Trebuie sa ridici putin cutia, desfaci surubul cu grija si il inlocuiesti.
     
    Ĺuciank apreciază asta.
  4. Ĺuciank

    Ĺuciank 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2019
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 Tdi AVF 131 cp, 2004
    Am schimbat azi, tamponul de la cutie, in service. A fost 197 lei (Lemforder) + manopera 40 lei = 237 lei.
    Multumesc din nou @AlexPTB, informatia oferita m-a scutit de o cheltuiala inutila de aproximativ 700 lei. :) Cei de la service gaseau in programul lor doar tamponul cu tot cu suportul metalic, pe original, pe la 900 lei iar in magazinele on-line informatiile sunt confuze. Nu am gasit nici unul care sa spuna clar ca se potriveste la masina mea.

    suport defect.jpg
     
  5. Nepotu66

    Nepotu66 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2011
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    A4 B6, 2.0 ALT
    Salut baieti,
    Scurt istoric: am dat cu "burta" de calea ferata, in care am rupt tamponul si o ureche la carcasa cutiei de viteze. Pe repede inainte la un service am schimbat tamponul cutiei (marca no name QWP). A fost oarecum ok dar acum...

    Simptome: Intra usor in viteze, insa daca iau piciorul mai brusc de pe ambreiaj sau plec mai tare de pe loc, se aude ca o lovitura in caroserie, iar atunci cand bag in marsarier daca nu o tin din ambreiaj, ai impresia ca se rupe schimbatorul in doua.

    Masina e trasa pe dreapta acum, iar conform informatiilor ce le-am gasit pe forum mi-am facut o lista:
    bucsa cadru spre fata
    bucsa cadru spre spate
    tampon cutie
    tampon anti-balans
    Suport motor (au fost schimbati amandoi in 2011, masina nu vibreaza, insa vor fi verificati, iar daca trebuie schimbati pun doar OE)
    Mai trebuie cumparat ceva tampoane in afara de cele mentionate de mine anterior ce poate avea legatura cu problema actuala ? Multumesc.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, e de ajuns.
    Pentru bucse foloseste doar Lemforder/TRW , iar pentru suporti/tampoane pune doar OE si/sau Lemforder (daca se fabrica pentru masina ta).
     
  7. UnderX

    UnderX 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T BFB
    Salutare,
    Ma puteti ajuta va rog sa identific suportul acesta ? Daca ati avea si un cod de piesa pentru partea cu bucsa, ar fi minunat.

    Multumesc!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Chiar scriem degeaba aici pe forum si voi chiar nu cititi nimic. Cateodata chiar va meritati soarta.
    Este suportul cu bucsa antibalans a motorului. Pentru acel suport metalic in care intra bucsa codul este scris chiar pe el iar codul acelei bucse antibalans fabricata din poliuretan care intra in suportul de metal este 8E0199339. Suportul ala nu se schimba decat daca un prost il rupe sau rupe locul unde intra suruburile alea imbus. Se cumpara doar bucsa obligatoriu originala pentru ca te va costa 45-50 lei la reprezentanta Audi.
     
    Ultima editare: 18 Iul 2021
  9. UnderX

    UnderX 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T BFB
    Totul clar, multumesc!
     
  10. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Se pare ca, cu cat trece timpul si se invecheste masina nu se mai gasesc piese originale. Are cineva un cod pt suportii motor pe original ? Eu nu am gasit noi, A4 b6 2.0i ALT. Se gasesc doar febi, meyle si alte mizerii. Varianta dezmembrari de pe b7 ca sa fie mai noi ,este o solutie ? Si arata cam asa
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pozele pe care le-ai atasat NU se vede daca ai senzor pe tamponul hidraulic = suportul hidraulic = hidrolagar motor, cel din stanga.
    Daca ai senzor codurile sunt astea atasate - provin de la masina mea din profil si au mai fost mentionate aici in acest topic: adica mesajul #140 din pagina 7 sau mesajul #214 din pagina 11 precum si in alte topicuri (de exemplu in aria A4 B7):

    8E0199379BF Suporti motor / tampon hidraulic stanga cu senzor la A4 B7

    8E0199382AG Suporti motor / tampon hidraulic dreapta fara senzor la A4 B7

    Daca NU ai senzor ceri codurile, in topicul dedicat codurilor, pe baza seriei de sasiu a masinii pe care o ai. Bafta.
     
    marius_bv apreciază asta.
  12. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Mersi de raspuns Cristi, pozele puse sunt cu suportii gasiti la dezmembrari si provin de pe b7 1.8T, dar sunt la fel ca pe b6 2.0i si sunt simpli, fara senzor ambii
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se foarte gasesc la orice reprezentanta sau magazin de piese auto ce poate aduce piese de origine pe comanda.
    Ba chiar poti lua aftermarket, Lemforder sau Corteco, fiind in stoc la multe magazine de piese online.

    8E0 199 379 BG - stanga
    8E0 199 382 AH - dreapta
     
  14. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Ok, mersi mult de info. Toate cele bune
     
  15. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Stie cineva ce diferenta este intre cel de stanga si dreapta in afara de cod ? Ambii sunt la fel ca forma, fara senzori ambii. Cel de dreapta are o protectie demontabila in plus care se poate muta. Un sfat de la cei ce i-au dat jos si studiat, nu pe poze, ar fi util
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai mai sus te plangeai ca nu mai gasesti suporti noi OE.
    De ce nu ii pui macar noi dar AM ?
    Gen Sasic, Corteco, Lemforder. 3 producatori care fabrica foarte multe repere pentru grupul VAG si nu numai.
     
  17. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Era doar o intrebare mai sus. Am gasit in final si noi originali dupa codurile de mai sus date. Prefer originali in stare buna decat noi AM din mai multe motive. Poza pusa e cu ce am gasit la dezmembrari, sa nu ma certi prea tare acum. Nu dau 2000 lei pe 2 suporti noi originali si nici 1000 lei pe Lemforder contrafacut scris cu pixul sau febi nou care e mai prost decat unul original uzat gata spart
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu te cert dar nu stiu ce intelegeti voi prin “din dezmembrari dar in stare buna” cand e vorba de un tampon motor vechi de vreo 21-22 de ani (ca pe acolo se invarte varsta B6-lui). Cred ca nici pentru reciclat nu mai sunt buni la anii aia.

    P.S Din nou, nu stiu de unde ai scos cei 1000 ron pentru Lemforder.

    upload_2024-3-25_23-5-53.jpeg
     
  19. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Teoretic da, practic nu. Un suport uzat, imbatranit se vede si cu ochiul liber. Am vazut lemforder nou cu provenienta dubioasa, foarte moale de nou care a tinut nici mai mult nici mai putin de 1 an si era in stare mai proasta decat unul original de 20 ani care inca isi facea treaba. Acum o sa zici ca are garantie , dar asta e ca: prinde orbul scoate-i ochii la noi. Oferta primita pe Lemforder a fost de la service, deoarece la magazine nu prea au in oferta lemforder. Lemforderul pt masini vechi e peste 90% contrafacut, nu mai este lemforderul de acum 10 ani. Pe multe piese am vazut polizate si siglele LMO nu numai sigla de original cum era inainte, plus embleme noi, materiale diferite, calitati diferite (ma refer la brate de exemplu ). Toti recomanda febi, meyle care sunt cei mai buni dintre cei prosti probabil. Legat de corteco, e mai ieftin de 4 ori ca originalul ceea ce imi da cu virgula. Nu vreau sa schimb suportii la 1-2 ani.....
     
    Ultima editare: 26 Mar 2024
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Corteco este producator oficial pentru VAG, PSA, GM, BMW si inca alte 3-4 branduri.
    In cutiile Lemforder nu gasesti intotdeauna Lemforder.
    Pentru a acoperi o plaja cat mai mare de produse, au in cutiile lor produse Corteco si nu numai, pentru anumite repere GM de exemplu.

    Daca tu nu ai un tampon nou langa acel tampon din dezmembrari, nu o sa iti dai tu seama vizual niciodata cat de tasat este.
    Ca arata bine cauciucul si nu este rupt, nu pun in dubiu, dar asta nu inseamna ca acel tampon este bun.

    Dar, pana la urma banii tai, masina ta, intretine-o dupa bunul plac.
     

Distribuie pagina asta