1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie Allroad A6 C6 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C6 (2006 - 2011)' creată de kuku, 31 Mai 2010.

  1. roby200487

    roby200487 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C6, 2.7, 2007
    Am pulverizat cu apa cu sapun, dar nici un semn :), perna are protectie(si e noua), la fitting e ok. O sa incerc azi sa verifc tot traseul de la blocul de valve pana la perna. Cred ca pe traseu e totusi ceva sau blcul de valve! Perna as excludeo din moment ce are doar 1-2 luni.(DEsi m-as fi bucuart sa fie ea, ca e in garantie :))

    REvin cu updates indata ce aflu ceva.
     
  2. roby200487

    roby200487 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C6, 2.7, 2007
    Stiti cumva daca e nevoie sa demontez bara fata pentru a ajunge la blcul de valve si/sau compresor, sau e de ajuns pe la carenajul rotii fata. A mai facut ceinva aceasta operatiune? ;)
     
  3. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Daca vrei sa ajungi acolo fara chin da bara jos
     
  4. roby200487

    roby200487 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C6, 2.7, 2007
    Am gasit 2 pzoe, le pun aici caz in care v-a mai fi cienva interesat.

    Momentan eu am treaba la blcul de valve sa vad daca nu scapa acolo, si sa fac un test la traseu si la perna spate!
     
  5. roby200487

    roby200487 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C6, 2.7, 2007
    Mic update, nu scapa nici pe la blocul de valve, am virat stanga, am desfacut 2 suruburi la carenaj, si imediat am avut acces la el. AM pulverizat apa cu spun, dar nici un semn. Azi tot pe acolo o sa verific traseul si perna dreapta spate, adica partea care se lasa. REvin cu updates.
     
  6. roby200487

    roby200487 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C6, 2.7, 2007
    Update: AM umflat instalatia si perna care se lasa, desfacand idn repartitorul de valve. Am atasat o reductie si o valva de masina.
    !Atentie aveti nevoie de un comrpesor sa bage minim 8-10 bari, ideal vreo 14-15. Abea s-a ridicat masina la 8.5, dar am reusit sa depistez ca problema mea este ori perna noua, ori conducta pana la perna!
    Azi voi referifica imbinarea furtunului cu perna, si tot traseul daca nu e ciupit sau ceva. Daca totul e ok, inseaman ca perna trebuie sa o trimit inapoi i garantie.
    Posibil sa tina doar 2 luni o perna?
     
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Orice este posibil
    Si eu cand o gaseam jos eram ferm convins ca este de la furtune ...
     
  8. roby200487

    roby200487 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C6, 2.7, 2007
    Update: Asadar am luat un furtun de 4 cu o reductie, am umflat perna, si surpriza se lasa. Deci perna noua AIrtek se lasa dupa nici 2 luni de folosire!!!!
    Vor sa ma tina 10 zile cu masina pe dreapta pana fac ei verificari etc. ;(

    Mi se pare cam anormal!
     
  9. roby200487

    roby200487 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C6, 2.7, 2007
    Am vb cu baietii si imi schimba perna fara sa stau 10 zile. Imi trimtie direct cu colet la schimb.
     
  10. roby200487

    roby200487 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C6, 2.7, 2007
    A sosit perna totul este ok.

    Am sesizat, daca las masina pe Dyanamic, cand pornesc masina ramne cateva secunde becul verde de suspensie aprins, dupa cateva urmariri a suspensiei am constatat ca se calibreaza ceva pe fata, se ridica apoi se lasa. Stiti cumva care e treaba? E nromal? Nu am mai folsoti masina pe Dynamic (ma refer ca sa opresc si sa pornesc motorul pe acest mod)
     
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Vezi cu vcds ce coduri de eroare iti apar.
    In caz normal nu ar trebui sa iti faci griji daca totul este pe verde :thumbs-up:
    Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema desi ti-am spus de la inceput unde este buba
    Drive it safe :salute:
     
  12. roby200487

    roby200487 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C6, 2.7, 2007
    NU am coduri de eroare. Am facut si Output tests, dar totul e ok. O s amai investighezx dupa ce o scot de la service, ca "dubistii" nu au oglinzi, si acuma i zgariata dintrun capat in altu pe ambele parti :(
     
  13. roby200487

    roby200487 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C6, 2.7, 2007
    ACum umblu cu masina pe Confort, dar catodeta gasesc fata mai sus decat in general. Apoi cnad pornesc masina se lasa la normal. Aveti idee de unde provin aceste "leveling" -uri?
     
  14. flo wiw

    flo wiw 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audi q7 4.2 tdi 2007 audi a6 c6 allroad 3.0 tdi asb
    Salut,
    Am schimbat si eu o perna dreapta fata mai demult si am observat ca masina imi ramane in diferite pozitii cand o opresc. Ori pe stanga ramane inclinta, ori pe dreapta. Nu apare nici o eroare pe tester. Vad ca te-ai lovit de problemele acestea. Poti sa imi dai si mie niste sfaturi ? Mersi
     
  15. roby200487

    roby200487 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C6, 2.7, 2007
    Se pare ca inca nu ai dat masina ;). Trebuie sa faci o adaptare a suspensiei cu vag comul. Da un semn si putem face cand am si eu vreme.
     
  16. Herman Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2016
    Locație:
    Augsburg
    Masina:
    Audi A6 C6 Allroad
    In primul rand SALUTARI !!!

    De aproximativ un an sunt fericitul posesor al unui Audi A6 C6 Allroad 3.0 TDI . Masina este ireprosabila DAR , intr-o dimineata , acum aproximativ o saptamana , m-am urcat in masina cu gandul de a pleca la munca si aruncand o privire in bord , cei doi martori de la presiunea in perne respectiv cel portocaliu si cel verde erau aprinse si palpaiau intermitent . Am coborat din masina si aruncand o privire observ ca partea din fata a masini este coborata foarte mult ( pur si simplu nu mai puteam sa virez ). In tot acest timp masina era pe treapta AUTOMATIK . Am schimbat treapta pe DINAMIK si masina a inceput sa isi recapete nivelul si a ramas acolo . Uneori cand opresc motorul cade dinou fata dar alteori nu iar cand pornesc motorul ( masina fiind la nivel ) si stationez aproximativ 3 , 4 minute se aprind martorii dinou si cade fata . In timpul rulajului nu se modifica nivelul masinii . M-am gandit la verianta de a fi sparta o perna sau de a fi stricat compresorul dar avand in vedera ca masina se si ridica nu doar coborea , am exclus aceste variante .
    Si inca un aspect care trebuie mentionat : pernele de aer de pe fata au fost schimbate ( original AUDI aduse din Germania ) iar mecanicul nu a putut configura bine computerul dupa schimbare . Am fost avertizat ca ar putea aparea aceasta eroare .

    Unii spun ca trebe doar calibrata . Eu nu stiu ce sa cred !!!

    Astept sugestii si pareri !!!

    Va multumesc mult !!
     
  17. irlandezu

    irlandezu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Sogndal ( Norvegia)
    Masina:
    Audi A6 allroad C6 4F, Model 2008, 2.7 tdi cod motor BPP
    Bună seara colegi. De o luna de zile am următoarea problema: s-au aprins martorii de la suspensia pneumatica cel galben și cel verde. Am fost la service auto, pus vcds și au găsit asta: 2646 plauzibil implauzibil semnal , conform poza.
    Mașina nu am găsit-o lăsată pe vreo parte niciodata. Cei de la service auto zis ca ei cred ca este vorba de senzorul de control al inaltimii care se afla pe partea stânga spate a mașinii To ei au zis ca, compresorul funcționează, pornește când pornesc mașina funcționează câteva secunde după care se oprește.
    Mașina sta lăsată pe fata, am probleme la virare, am comandat senzorul respectiv, sper sa fie ala. Ce ma enervează este ca nu reușesc sa îmi găsească la sigur problema. Ei cred ca este senzorul. Sper ca cineva cu experienta sa își dea cu părerea și în cazul meu. A6 allroad C6 4F, 2007, 2.7 tdi cod motor BPP. Dețin mașină de 3 ani în care nu a cerut decât consumabile și rulmenții pe față. Am cumpărat-o cu 90 mii km rulati, de la reprezentanță Audi din orașul meu de unde am avut și un an garanție . Acum are 167.000 km în bord.
    Cu respect,
    Rusu Mihai Dorian.

    20170117_150028.jpg
     
    Ultima editare: 17 Ian 2017
  18. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Fa un scan cu software de diagnoza dedicat Vag, eroarea aceea nu ne spune nimic, e clar ca e ceva legat de suspensie, insa atat. Ai sters-o cel putin si sa verifici mai tarziu daca a aparut din nou?
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Feb 2017
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  20. HappyFeet 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0, 2007
    Salut, Silviu ma numesc, sunt din Bucuresti și sunt proaspăt posesor de Audi A6 Allroad C6. L-am folosit o luna fără nicio problema. De ieri când am fost la vulcanizare și am uitat sa îl pun în jacking mode nu ii mai dau de cap suspensiei. Este lăsată la maxim pe fata și spate, nu am acces la nicio setare din MMI și la bord îmi apar cele doua erori. Am încercat o adaptare a suspensiei dar după ce citește canalul 1 de exemplu, da o eroare și nu mai pot merge mai departe. Ma poate ajuta cineva cu un sfat sau cu o reparație?
    Multumesc!

    Asa arata opțiunile în MMI. Dacă încerc sa fac adaptare îmi apare și eroarea 02646 -plausibility of level control System. Oare s-a stricat modulul?
     

Distribuie pagina asta