1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - directie - sau tren de rulare - la A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de alincelfin, 8 Mai 2010.

  1. 50RIN 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2017
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A4,1.9, 2007
    Sincer, acestea au ramas ultimele chestii sa le verific! Merci!
     
  2. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Salut @Cristi ,

    Cum arata cele 2 "tampoane la punte fata"? Le am si eu pe motor BKE si cutie GYA?

    Sunt in plus fata de urmatoarele?
    - tampon fata motor/antirasturnare
    - tampon stanga motor (cu senzor)
    - tampon dreapta motor
    - bucse jug motor (x4 buc)
    - tampon cutie

    Nu reusesc sa gasesc poze cu ele sau vreo referinta de orice fel.
    Faceam planul de bataie pentru la anul si vreau sa fac o lista de piese completa. Apoi sa vad daca au loc pe langa distributie si bratele de suspensie si directie.

    Multumesc anticipat.
     
  3. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Salutare,

    Am cautat bieleta de directie pentru A4-ul meu B7 si am vazut ca exista 2 optiuni de la TRW (in cazul alegerii mele), in functie de restrictiile producatorului (ZF vs KOYO).
    Am citit ca ZF au corpul din aluminiu iar KOYO din otel/alt metal (casetele de directie). Dimensiunile filetului si ale lungimii sunt aceleasi.
    Singurul motiv ce justifica restrictia ar fi acela ca infiletand aluminiu pe fier (sau viceversa), partile ajung sa se sudeze in timp.

    Intrebarea care imi vine in minte este: Cum imi dau seama daca am caseta ZF pe masina sau KOYO (fabricatie: Decembrie 2004 in cartea masinii)? Se poate deduce din seria de sasiu?
    Desfacutul piesei actuale inaintea schimbarii nu-l pot lua in considerare pentru ca ar insemna sa stau cu masina in service doua zile. Ideea lasatului peste noapte nu imi surade nici ea.

    Multumesc anticipat.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai alta solutie. Ca sa afli ce caseta ai, trebuie demontata si asta nu face nimeni. Nu rezulta de nicaieri marca pentru ca eticheta de obicei este atasata in partea superioara a casetei si nu este vizibila. Nu mai cumparati piese fara sa demontati inainte. Asta este. Astepti pana iti vine piesa corecta pe baza a ceea ce ai montat acum pe masina, daca piesa este cea din fabrica.
     
    remix apreciază asta.
  5. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    @remix de ce nu cumperi ambele variante si dupa demontare montezi ce doresti, piesele ramase le faci retur.Totusi vorbim de bielete...~120 ron.

    L.E. sfatul meu este sa verifici/schimbi si capetele de bara odata cu bieletele.

    Bafta
     
    Ultima editare: 14 Mar 2019
    remix apreciază asta.
  6. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Multumesc pentru raspunsuri amandurora!

    E o idee buna sa iau ambele variante si sa fac retur la ce nu-mi trebuie.
    Capetele de bara sigur le voi cumpara.

    Acum nu stiu pana unde sa merg cu revizia asta... am plecat cu gandul de a inlocui kitul de brate ale suspensiei (cele 12, sau 14 daca insumez si bieletele de directie), din cauza a 2-3 bucse, si am ajuns sa pun pe lista pana si amortizoarele fata cu tot cu flanse si kitul de praf format din burduf si tampon (am inteles ca bratele duse strica amortizoarele si invers).

    Ca sa definitivez lista, ma gandesc acum sa fac un test profi al amortizoarelor sa vad daca le includ sau nu. Imi poate recomanda cineva un service cu stand in Bucuresti unde pot face asta (fie aici sau prin PM)?
     
  7. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Totul depinde de tine, cat vrei sa investesti in masina, cat vrei sa mai rulezi cu ea...etc
    Am trecut prin aceeasi experianta recent, eu am ales sa schimb tot kit-ul de brate(era cel din fabrica pe masina), nu aveam "batai" enervante de brate duse dar se vedeau clar bucsele de la stabilizatori coapte, putin joc in pivoti la 2-3 brate..si de aici dezicia.
    Atentie, ca jocul in pivoti nu se depisteaza asa usor...se vede cel mai bine cand bratele sunt date jos.Pe masina si bucsele par Ok..dar cu bratele in mana situatia este alta.

    daca amortizoarele nu sunt scurse, nu simti ca au probleme eu nu le-as schimba, sunt colegi care spun ca automat ar trebui schimbate...acuma depinde de fiecare in parte..dar cel mai sigur un test te va face sa iei decizia corecta.
    De asemenea daca esti absolut sigur ca ai doar 2-3 bucse problematice nu are rost sa schimb tot kit-ul, ori schimbi bucsele ori doar acele brate.

    daca vrei sa mergi pe TRW urmareste ce am scris eu aici:http://www.clubaudi.ro/threads/kit-...achizitie-coduri-si-recomandari.17602/page-13

    Bafta
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cum a scris colegul @K3nT pivotii nu-ti dai seama cat sunt de in regula pe masina. Iti dai seama ca au un joc doar daca sunt in ultimul hal.

    Daca ai timp si posibilitatea, demonteaza bratele, vezi ce si cum. Daca pivotii sunt ok, poti cautat bucse (Lemforder / OE) si sa le inlocuiesti. Unde e cazul, schimbi piesa cu totul. Dar asta inseamna sa-ti demontezi bratele azi, verifici, comanzi azi, sa-ti vina maine, sa le montezi maine. Timp in care un elevator va fi blocat si nu stiu cati ar fi de acord cu asta :).
     
    remix apreciază asta.
  9. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Masina vreau sa o mai tin vreo 2-3 ani iar apoi cine stie, poate ca ramane in familie.

    Avand in vedere diagnosticarea dificila a multilinkului si faptul ca cealalta optiune presupune blocarea unui elevator (dar cel mai important ca nu doresc sa o las niciunde peste noapte), ramane optiunea schimbarii intregului kit de 14 brate.
    In privinta amortizoarelor sper sa ma conving weekendul acesta daca se poate. Am gasit o statie ITP in Dristor care ma ajuta cu verificarea. Ele nu sunt curse si nici masina nu e barca (vedem insa si rezultatul oficial).

    Ramane sa mai citesc si eu despre TRW si bratele cu "L", tot de la AKarma vroiam sa iau si eu. Indiferent de ce voi cumpara, la inlocuire, daca voi avea brate originale bune le voi pastra, urmand sa returnez piesele nefolosite.
    Multumesc pentru sfaturi! :hi:
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La lucrarea care o ai niciun mecanic adevarat nu iti face schimbul ala intr-o zi. Cine face asta este ahtiat dupa bani si nu face treaba de calitate, este vai mama lui. Nu se lucreza pe repede inainte si nu trebuie sa te cramponezi cu lasatul masinii peste noapte sau cate zile are nevoie mecanicul pentru schimb/inlocuire. Aveti un cosmar voi cu mecanicii dar si voi sunteti de vina pentru ca fortati mana si nota, va grabiti. Nu se face asa treaba. Se face incet, cu rabdare si dureaza cat dureaza. Daca trebuie scoase suruburi cu flacara sau taiate brate sau iese surbul cu tot cu filet ia sa vezi tu cum se complica treaba.
     
  11. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Inteleg punctul tau de vedere si nu este exclus sa se ajunga aici, insa nu as vrea sa plec de la premisa asta din start.

    Ce vreau de fapt este sa pot fi de fata. Cunosc riscul sudarii bratelor in atata timp dar pentru linistea mea, doresc sa am convingerea ca nu s-a fortat sau ciocanit excesiv, lovit sau scapat ceva accidental pe vopsea. Daca se intampla accidente as vrea sa stiu de ele macar sa le pot remedia.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este diferenta intra a sta langa masina si "a lasa" masina la mecanic asa cum ai spus tu. In plus la cine ai fost si a facut ce ai mentionat este o maimuta, nu mecanic. Bafta
     
  13. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    @remix , acuma sincer, tu daca ai fi mecanic ti-ar face placere sa stea cineva sa iti sufle in ceafa ore in sir ?
    Service-urile care se respecta te invita frumos in sala de asteptare, unde au TV si vezi ce se lucreaza in service, la final te invita sa vezi lucrarea....daca nu ai ce face stai tu ore in sir cu ochi pe TV .
    Nu ai ce cauta in zona de lucru/langa masina dpdv al normelor de protectia muncii!
    Inteleg temerea ta vis a vis de mecanici, dar daca nu ai incredere mergi la alt service sau faci masina la un mecanic care lucreaza dupa program, are service acasa...etc.

    P.S. nu mai fi asa "prapastios" si gandeste pozitiv, ia exemplu celor care lasa Panamera la spalatoria din coltul strazi si vin sa o ridice dupa 2-3 ore :)

    Bafta
     
  14. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Am zis service la modul general. Nu am zis ca nu as alege pe cineva care lucreaza independent de exemplu, cum sunt destui buni aici pe forum.
    In mod sigur nu as merge la un service unde nu as putea sa vad ce se face la masina (cu sau fara "vitrina").

    Fiecare alege dupa cum doreste.
    Pana acum am vazut destule, de la lichid de frana lasat sa musteasca pe caroserie, la "mecanici" care polizeaza coatingul de pe discurile de frana (nu as vrea sa detaliez).

    Cel cu Panamera probabil isi permite sa o schimbe mai repede ca mine. Cred ca Panamera aia e mai "fier" pentru respectivul decat este masina mea pentru mine.
     
  15. addry 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4, 2.0TFSI , 2006
    Salut baieti, poate cineva a mai patit: La un a4 b7 2.0tfsi, toata mecanica fata verificata, este in stare f buna, de cca 1 luna, dupa cca 30minute de rulat, pe caldura, a aparut o bataie pe partea fata stg si dr, bataie, ce se transmite in volan. Am schimbat amortizoarele fata, o saptamana a fost limiste, dar dupa o saptamana a aparut aceeasi bataie. Se simte in special la miscarea rotii pe verticala, o simt si la limitatoarele din vopsea de pe autostrada.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca o simti in volan este din ansamblul cap bara, bieleta de directie (nu confunda cu anti-ruliu) si/sau caseta.
     
  17. addry 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4, 2.0TFSI , 2006
    O sa merg sa le verific. Pe stanga au foat schimbate in primavara, iar pe dreapta au fost verificate cand am schimbat amortizoarele. Ciudat este ca daca afara este rece, pot merge cu masina linistit, oricat, nu se aude nimic. Intr-o zi ploioasa nu am avut absolut nici macar o bataie.
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Recomandare: capetele de bara si bieletele de directie sa se schimbe pe ambele parti(chiar daca pe cealalta parte pare buna, e posibil sa cedeze in 1000km), si obligatoriu refacuta geometria.
     
    AlexPTB apreciază asta.
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
  20. CataHRC

    CataHRC 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B7 2.7 Tdi BPP 2008
    Salutare. De curând am achiziționat toate brațele pe față și mă pregătesc să le schimb. Am optat pentru Lemforder, kit complet. Bucșele pentru bara stabilizatoare le-am luat separat, nu sunt in kit. Ar mai trebui ai altceva? Ce părere aveți ?
     

Distribuie pagina asta