1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - directie - sau tren de rulare - la Q5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi Q5' creată de bejan cosmin, 23 Dec 2015.

  1. bejan cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2014
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    audi q5, 2.0 tdi, 2009
    Salut.
    Am un audi Q5 din 2009, 170cp, 2.0 tdi, si când pun masina in miscare pana la max 20km/h atunci când virez dreapta se aude un scartait"chitait" la volan foarte tare cateodata. Nu e de la anvelope, se aude exact in coloana volan.
    Stie cineva ce ar putea fi?
    Multumesc!
     
  2. CMarius 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2016
    Locație:
    Călăraşi
    Masina:
    Q5
    bejan cosmin Salut
    Am aceeasi problema, ai rezolvat-o cumva, ai aflat de unde vine?
    Merci
     
  3. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Si eu am aceeasi problema , in special la plecarea de pe loc ,cand iau viraj maxim dreapta/stânga, se aude că si cum roțile din față nu ar face cursă rotund ci ca si cum spatele ar împinge/trage forțat fata , un sunet de cauciuc "târâit" , sa nu mai zic ca in momentul cand merg pe drum întins e cam "sensibila" la direcție sau nu stiu cum sa definesc Asta ptr ca daca sunt denivelari sau chiar si daca calc marcajelor longitudinale imi trage volanul dupa partea cu care calcă roata respectiva. Deci ceva soluții ? Multumesc
     
  4. WetFinger

    WetFinger 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2019
    Locație:
    Hațeg
    Masina:
    Audi Q5
    Va rog sa ma ajutati cu aceasta problema care a inceput cu un tacanit iar acum face ca toti dracii precizez ca face doar dimineata si sau la temperaturi mai ridicate afara

     
  5. djz

    djz 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Q3 2013 2.0
    Salutare!
    La al meu q5 2010 , cu suspensie s-line, jante r20, peste 90-100kmh la denivelari parca "ma leagana" stanga dreapta.. iar la viteza ceva mai mare e o senzatie mare de nesiguranta..
    Am facut ceva verificari cum ar fi: test amortizoare (la o statie itp, eficienta 80%), verificat articulatii si toate sunt in regula (bratele superioare fata inlocuite toate in ruma cu 2-3mii km),verificat jantele+echilibrat..
    Ce recomandari aveti in acest caz? nu as vrea sa ma apuc de schimbat fel de fel de componente fara rost..

    Multumesc
     

Distribuie pagina asta