1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - directie - tren rulare - planetare - rulmenti la Audi A5 (B8)

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de jaguarxkr, 9 Iun 2013.

  1. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Va salut, de cateva zile se aude un zgomot, un huruit, in mers. Am verificat rulmentii rotilor si nu de aici vine zgomotul. De unde credeti ca ar putea proveni?
     
  2. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Am schimbat cauciucurile care erau de iarna insa fara succes, zgomotul persista

    Cateva detalii referitoare la zgomotul produs.
    Zgomotul a aparut in urma cu 2 saptamanii, din cate stiu a fost schimbata o bieleta pe partea dreapta fata a masini in urma cu 3 saptamanii.
    Am fost la un mecanic care dupa ce a mers cu masina 2 minute a zis 100% rulmentul de pe partea stanga fata ca se aude.
    Cand rulez cu 40-50 km la ora incepe sa se auda, cand virez stanga zgomotul se accentueaza iar cand virez dreapta se diminueaza.
    Mecanicul a spus ca avand in vedere ca la viraj stanga se accentueaza atunci e rulmentul stanga fata. Am cumparat rulmentul l-am schimbat iar zgomotul inca persista. Am fost sfatuit sa schimb cauciucurile care erau de iarna, motiv pentru care am cumparat un nou set de jante + cauciucuri de vara, insa zgomotul este acelasi si la fel.
    Chiar nu stiu ce sa fac...nu am timp sa ma duc acum la reprezentanta Audi si sa dau alti bani avand in vedere ca mecanicul mi-a schimbat rulmentul degeaba si pentru asta a primit bani, asa ca m-am gandit ca el sa rezolve problema fiindca vina ii apartine intrucat i-am propus sa o ridicam pe rampa si sa ne asiguram ca zgomotul este produs de acel rulment ca nu cumva sa il schimbe degeaba. Si drept urmare l-a schimbat fix degeaba.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Iun 2013
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu cred ca a schimbat rulmentul de pe partea care era bun. Daca huruie la viraj spre stanga, atunci rulmentul care trebuie schimbat e cel de pe partea dreapta si invers. Daca mecanicul tau nu stia asta, acum sa-l schimbe pe banii lui pe cel cu probleme, in speta cel de pe dreapta la masina ta.
     
  4. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    da, ulterior am citit si eu si pare sa ai mare dreptate, de obicei cand se aude pe viraj, in partea opusa e buba. Eu nu ma pricep la mecanica insa cred ca ai perfecta dreptate. Ma enerveaza foarte tare situatia fiindca m-am invoit de la servici, am stat o zi intreaga langa el sa schimbe rulmentul ca au intarziat cei de la care il comandase cu livrarea, iar cand am plecat, dupa 6 ore de stat in service, facea la fel. Ai idee care sunt simptomele si cum pot identifica care rulment din dreapta este? Fata sau spate? reiterez ca zgomotul se aude incepad cu 40 -50 km la orala si se acutizeaza la virajul spre stanga
     
    Cata123456 apreciază asta.
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca huruitul creste odata cu viteza si concomitent cu inceperea/continuarea virajului spre stanga, atunci rulmentul fata dreapta este vinovat. Cel de pe spate se poate verifica cu masina pe cric/elevator, se invarte de roata cu putere sa faca cateva rotatii iar daca e rulmentul cu probleme trebuie sa se auda acel huruit.
     
  6. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    multumesc mult, deci am sa-i spun sa schimbe dreapta fata.
     
  7. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Va salut, in ultima perioada desi nu am luat o groapa mai sanatoasa, am observat ca masina a inceput sa draga usor dreapta, motiv pentru care m-am programat la o geometrie. Ajuns la service, cei care s-au ocupat mi-au spus ca nu iese geometria, ca masina ar fi stramba dar nu au stiut sa imi explice exact care este problema, doar ca s-ar rezolva prin inlocuirea de piese, insa din nou nu mi-au spus ce fel de piese. Rezultatele geometriei le gasiti in atasament, daca cineva poate interpreta acele rezultate sa-mi indice cam unde ar fi problema, pe ce parte sau eu stiu...orice informatie imi este utila. Multumesc
     
  8. dany35 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2013
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A5 2010
    Probleme de stabilitate

    Am achizitionat de curand un A5 2.0 TDI, 170 CP, manuala, prima inmatriculare 07.2010, si am o groaza de nelamuriri, asta avand in vedere ca este si prima mea masina de Doamne-ajuta. Simt ca la o viteza de app.100 km/h, mai mult sau mai putin, in momentul cand schimb treapta de viteza, si accelerez din nou, pierd pentru un moment controlul directiei. Se simte ca si cum ar ramane rotile fata in aer, si pentru moment nu mai ai controlul volanului. E o senzatie destul de neplacuta! A mai intalnit cineva aceeasi situatie?
     
  9. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Va salut, de ceva vreme am un cloncanit la roata dreapta fata si nu reusesc sa identific sursa zgomotului. Am fost la PBV in urma cu 2 saptamani, cu o alta problema dar inainte sa ridic masina le-am spus sa verifice si sa-mi spuna ce anume cloncane la roata. Raspunsul lor a fost foarte evaziv, in prima faza au spus ca nu are nimic masina ca mi se pare mie, iar apoi ca nu mai au timp sa iasa cu ea in test fiindca se facuse deja ora 18.00 si isi terminau programul. Mentionez ca acel cloncanit se aude foarte pronuntat pe drumuri pavate (piatra cubica) dar si la trecerea peste linia de tramvai. Orice sugestie e bine venita pana ajung cu ea in service. Multumesc
     
  10. mircea0xm

    mircea0xm 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Mihăileşti
    Masina:
    Audi Q7 2018
    Jaguarxkr , bieletele de directie, bieletele antiruliu si bucsile de la bara stabilizatoare-aceste piese uzate produc acel zgomot. Eu le-am schimbat pe toate, dar s-ar putea la tine sa nu fie toate uzate.
     
  11. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Multumesc pentru sugestie. Imi poti spune la ce pret te-a dus toata operatiunea?
    PS. mi-a aparut si un sunet ca un pocnet in volan cand virez dreapta stanga, nu apare de fiecare data, sa aiba oare legaturu cu articulatia or mai degraba ceva la coloana de directie? Daca trag volanul mai inspre mine sunetul este mult mai pronuntat.
     
  12. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    revin cu noutati, am fost la service si a fost verificata toata articulatia pe partea dreapta insa nu a putut fi identificat acel cloncanit, averificat si caseta de directie si nu are joc deci nu cred sa fie caseta cauza. Singura suspiciune a ramas asupra amortizorului asa ca am facut un test de amortizoare, rezultatele fiind urmatoarele:
    dreapta fata 69% stanga fata 78% stanga spate 77% dreapta spate 78%.
    In mod evident cel din dreapta fata este mult mai uzat si ar putea sa cauzeze acel cloncanit chiar flansa acestuia.
    Avand in vedere rezultatele testului, mecanicul mi-a recomandat schimbarea tuturor amortizoarelor, credeti ca la uzura pe care o au, conform testului facut pe un aparat hofmann, este necesara schimbarea amortizoarelor? Ma gandesc ca in afara de cel care are 68%, restul sunt inca bune fiind aproape de 80%....ce parere aveti?
     
  13. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Eu zic sa stai deocamdata linistit cu amortizoarele daca nu sunt curse si nu se vad urme de ulei pe ele...
    Nu cred ca amortizoarele fac vreun zgomot vreodata, singura chestie e suspensia barca atunci cand amortizoarele sunt duse.

    Zgomotul vine de la un pivot/rotula bucsa.

    am fost si eu la reprezentanta Midocar cu babusca mea pentru inlocuirea in garantie a bobinelor de inductie.

    La inspectia de rigoare mi-au atras atentia ca am uzura la discurile fata si la placute... come on doar nu e masina luata din showroom, e o masina care merge pe strazi...
    In ideea in care nu esti mecanic si nu te pricepi cei de la reprezentanta ar face orice sa te mai stoarca de bani ... masina merge in continuare de 4 luni de zile si probabil ca ma mai tin placutele inca vreo 10.000 de km iar discurile mai tin inca un set de placute...
     
  14. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Zgomotul nu ar putea proveni decat din flansa de amortizor sau caseta de directie, restul a fost verificat la doua serviceuri diferite si nu au nici un fel de joc.
    Si eu am semne de intrebare ce-i drept cu privire la amortizoarele de pe spate pe care nu le-as schimba totusi, pacat ca am lansat deja comanda dar am sa incerc sa anulez cele doua de pe spate
     
  15. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Revin cu noutati, problema cu cloncanitul s-a rezolvat dupa schimbarea amortizoarelor + flanse, insa a ramas acel pocnet in volan.
    Am observat ca la cald se manifesta mai accentuat, nu sunt 100% singur insa dupa parcurgerea unui numar de cca. 200 km a inceput sa pocneasca succesiv in viraje, lucru care nu se intampla cand masina era rece. Am sa fac un video in care sper sa captez cat mai clar zgomotul produs.
     
    Ultima editare: 8 Oct 2013
  16. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Aici am facut un filmulet sa auziti exact zgomotul pe care il produce. Dimineata cand e frig si plec cu masina proape ca nu se aude, insa imdeidat ce merg cca. 5 km incepe sa se auda din ce in ce mai accentuat. Orice sugestie e binevenita!

    https://www.youtube.com/watch?v=ihJrqbb3Zzc
     
  17. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    nimeni nici o sugestie pentru pocnetul din volan? Am postast un filmulet mai sus
     
  18. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    Articulatia, coloana de directie sau caseta de directie. Pe astea zici insa ca le-ai verificat si ca sunt bune.

    In alta ordine de idei.. nu cred ca pana acum nu ai incercat cumva sa incerci sa aflii daca este intern (din masina) sau extern (din caseta de directie).

    Din video se aude ca si cum ar venii din afara.
     
  19. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Din masina se aude mai pronuntat
     
  20. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    La multi ani tuturor!! Nici pana astazi nu am reusit sa imi dau seama de la ce vine acel zgomot, prezentat cu 4 posturi mai sus. Astept pareri va rog!
     

Distribuie pagina asta