1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - directie - tren rulare - planetare - rulmenti la Audi A5 (B8)

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de jaguarxkr, 9 Iun 2013.

  1. andrey.mih25 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A5, 3.o TDI, 2009
    Pe cine ar trebui sa "ascult" acum ? Reprezentanta sau service-ul la care am fost ulterior ? Daca ar fi sa le schimb, sa iau piese originale sau de origine ? Ce marci mi-ati recomanda sa cumpar ? De la ce producatori ? Multumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te iei dupa cine vrei, cine ti-a inspirat mai multa incredere. Parerea mea ar fi sa mai faci o verificare la alt service sa vezi ce zic si ei.
    Ca marci ... pe original vin TRW si Lemforder, eu numai Lemforder am pus si sunt foarte multumit.
    Daca la reprezentanta le ceri brate originale, acestea vor veni pe Lemforder cu sigla Audi. Daca cumperi tu de la orice magazin piese Lemforder, vor avea sigla Audi razuita la polizor, dar vor fi aceleasi piese.
     
  3. andrey.mih25 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A5, 3.o TDI, 2009
    Bine, m-ai atasez o poza cu o lista de preturi si piese, daca poti sa imi spui daca sunt ok. Pe partea de amortizoare mi-au recomandat astia ceva de la SACHS iar pe partea de brate SWAG. LEMFORDER mi-au dat doar decat pivotul si bieletele.. Ai putea sa imi recomanzi vreun site de unde as putea cumpara pe LEMFORDER sau TRW bratele ? Sunt din Iasi. Multumesc.
     
    Ultima editare: 27 Mar 2014
  4. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    De amortizoare iti pot confirma ca sunt ok, recent am schimbat amortizoarele la a5 si sunt OEM sachs. Pe mine m-au costat cca 500 lei bucata, am vazut ca ale tale sunt la jumatate de pret, sunt tot OEM?
     
  5. andrey.mih25 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A5, 3.o TDI, 2009
    La ce te referi daca sunt tot OEM ? Un site cu punct de distributie si in Iasi mi-au facut o oferta pe SACHS, la mine inca nu le-am dat jos sa vad daca sunt OEM sau nu, cred ca la tine tu ai reglaj si din masina a suspensiei gen CONFORT AUTO INDIVIDUAL, eu nu am aceasta functie, la mine cica se regleaza in functie de acceleratie..
     
  6. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Cred ca la ce tereferi tu sunt cu suspensie pneumatica. Eu am cumparat amortizoare originale audi si au venit pe SACHS cu sigla audi pe ele, adica dedicate. Se poate ca cele pe care le-ai comandat tu sa nu fie dedicate audi dar sa se potriveasca, poate de aici si pretul mai mic.
     
  7. andrey.mih25 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A5, 3.o TDI, 2009
    Aa, sunt aceeasi treaba cu ale tale, numai ca au sigla de la audi polizata :D, inca nu le-am cumparat, vreau sa iau odata cu amortizoarele si bratele si tot si sa vad de unde le gasesc, cum a spus si un coleg de al nostru mai sus, ele vin pe original Lemforder sau alte marci, cum sunt si ale tale SACHS numai ca diferenta dintre ce as comanda eu si alea originale ale tale e ca au in plus sigla audi in rest sunt la fel, numai ca mai ieftine ca are polizata sigla audi :D
     
  8. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Se poate sa fie adevarat, insa din cate stiu eu nu e vorba de sigla polizata ci de inexistenta ei. Diferenta ar fi ca cele OEM sunt fabricate didicat pentru audi iar celelalte sunt si pentru alte auto compatibile. Din punct de vedere calitativ nu stiu daca exista sau nu o diferenta in modalitatea in care sunt produse, cert este ca sunt compatibile cu audi. Oricum diferenta de pret este destul de mare, dubla.
     
  9. andrey.mih25 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A5, 3.o TDI, 2009
    Eu unul nu am sa dau dublu pentru niste drumuri de *****, mai degraba le schimb de doua ori cat dau ca si cum pe un set original, nu cred ca o sa existe vreo diferenta, e acelasi producator doar, tot aceeasi firma numai ca poate vorba ta, sunt pentru mai multe marci compatibile, dar tu crezi ca alea de la reprezentanta daca ar fi sa le iei nu ai putea sa le pui si pe alta masina care e compatibila cu ea ? Eu cred ca da.
     
  10. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Ba da, reprezentantele sunt pentru cei care au masina in garantie, preturile practicate sunt duble fata de pretul pietei si asta nu ar fi neaparat o problema daca serviciile nu ar lasa atat de mult de dorit. Eu i-am prins de doua ori ca sunt hoti si unii foarte prosti. Dupa ce montezi amortizoarele fa un test cu ele vezi ce procent iti dau, ale mele erau la peste 95% pe tester cand erau noi
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mar 2014
  11. andrey.mih25 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A5, 3.o TDI, 2009
    Da, buna idee, nu m-am mai gandit la asta, am sa fac un test. Sper sa gasesc acum si bratele ca sa le comand si sa ma duc sa le schimb.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mar 2014
  12. deepradu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2011
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A5 Sportback , 2.0 TDI , 125kw , 2010
    Salut,
    Eu am avut un golf 5 gti si la fel imi facea cand viram pe loc. Eu am schimbat rulmentii din flansele care vin deasupra telescoapelor. Acum nu stiu daca si la audi A5 au astfel de rulmenti. Am vazut mai sus ca ai schimbat flansele cu totul, la service-ul care ai fost ti-au dat flansele vechi inapoi si cu telscoapele ? ca stii cum e, uneori se fac ca schimba anumite piese dar de fapt nu fac asta.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Mai 2014
  13. Danielwq 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2015
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi a5 facelift , 2.0 tdi , 2012
    Probleme in timpul mersului .

    Salut , am o problema la un audi a5 facelift , in timpul mersului la viteze de 40-50 se misca ca si o barca , la viteze mai mari se comporta normal, as dori niste sfaturi de la ce ar putea provenii ..
    Vreau sa mentionez ca am schimbat cauciucurile de 3 saptamani , iar acum 2 saptamani am avut o pana , inlocuind cauciucul cu pricina acasa fara a mai merge la un service din cauza distantei . M-am gandit ca nu e echilibrat .. Astept niste pareri , multumesc
     
  14. claudiugiura 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2015
    Locație:
    hunedoara
    Masina:
    audi A5 1.8tfsi 2012
    cloncanit stanga fata

    Salut
    Am cumparat recent un audi a5 si am o problema cu un cloncanit stanga fata in viraje la parcari si cateodata si la plecari de pe loc .La viteza gen 30-40 ora in curbe nu bate nimic .Am fost la service o verificat planetare brate nimic ..habar nu au ...daca o mai avut cineva problema asta si ma poate ajuta si pe mine cu un raspuns. Ms
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bieletele au fost verificate ? Bucsele bratelor au fost verificate minutios pentru a nu prezenta crapaturi ? Bucsele de la bara stabilizatoare si cele antiruliu ? Flansa amortizor ? Recomandat este sa faci verificarea atat pe elevator cat si pe groapa, cand bratele/bucsele sunt solicitate.
     
  16. claudiugiura 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2015
    Locație:
    hunedoara
    Masina:
    audi A5 1.8tfsi 2012
    O ridicato pe elevator o verificat tot . Cum iti dai seama de flansa amortizor daca e stricata?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe elevator rotile nu sunt solicitate, nu se vad crapaturile bucselor cum se vad pe groapa.
    Flansele trebuiesc demontate pentru o evaluare corecta, sunt destul de ieftine.
     
  18. claudiugiura 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2015
    Locație:
    hunedoara
    Masina:
    audi A5 1.8tfsi 2012
    Ok mersi .revin dupa ce verific flansa.
     
  19. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Va salut, a revenit cloncanitul pe partea drepata fata...Dracu' stie de unde provine acel zgomot, deja simt ca imi iau campii. Am sa fac o scurta prezentare si va rog sa veniti cu segestii/pareri. Acum 1 an am avut acelasi cloncanit pe fata dreapta, dupa ce am schimbat toate cele 4 amortizoare acesta a disparut. In iarna asta a aparut din nou, am schimbat din nou amortizorul fata dreapta iar zgomotul a disparut pentru cca. o saptamana, dupa care a reaparut, motiv pentru care am schimbat cam tot ce era de schimbat pe partea dreapta fata mai putin flansa care e o fieratanie destul de mare si destul de scumpa (probabil o sa spuneti toti ca e flansa fiind singura pe care nu am schimbat-o, dar nu as vrea sa va pripiti).......Nu am reusit sa-mi dau seama nici eu de la ce provine acel cloncanit cae se manifesta cu precadere la denivelari mici, pe piatra cubica si la trecerea peste linia de tramvai , nici mecanicii pe care i-am vizitat degeaba printre care midocar, audi porsche nord si vest, la service, etc... E o nebuloasa sincer....HELPPPPP!!!
     
  20. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    @jaguarxkr cu articulatiile de la bratele inferioare cum stai? Eu abia dupa juma de an am rezolvat, aveam articulatia de la bratul mare slabita(pe partea stanga). Abia cand a inceput sa se auda foarte des a fost posibil sa ii dau de capat. Inainte de asta am fost pe la vreo 3 serviceuri si nimeni nu putea gasi problema.
     

Distribuie pagina asta