1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - directie - tren rulare - planetare - rulmenti la Audi A5 (B8)

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de jaguarxkr, 9 Iun 2013.

  1. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Ce riscuri exista daca as incerca sa pornesc masina pe elevator? Imi imaginez ca nu e tocmai ok sa ruleze cu rotile in aer (nici nu stiu daca e posibil). Si pozitia rotilor se schimba, prb intra abs sau esr? Intrebarea e daca se poate strica ceva (masina e quattro).

    Mersi
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se intampla absolut nimic. Porneste-o linistit.
     
  3. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Nu am putut sa o accelerez decat pana la 20kmh ...dupa aia pedala de frana se apasa singura si scoate niste sunete ciudate ....
    Oricum, al treilea mecanic care a mers cu masina si nu a gasit cauza. El zice ca e o bataie in articulatii sau ca e rulmentul de pe dreapta. A verificat toate articulatiile....nu gasit nimic...apoi a invartit de roti si spune ca e rulmentul dreapta fata. Desi i am zis ca sunetul e acelasi si la viraje plus ca exista acea bataie care se simte in podeaua din dreapta. Nu isi asuma schimbarea rulmentului gratuit daca nu dispare bataia. Cica sa astept pana pe 3 ianuarie sa vina seful de service....
    Nu a vrut sa verifice si alte lucruri (gen tampoane, cutii, cardan) pt ca nu e de acolo problema (zice el).
    Programare la reprezentanta am pe 7 ianuarie...poate gasesc pe cineva capabil pana atunci...

    Serviceul la care am fost e Auto Leader din 23 August...
     
    Ultima editare: 27 Dec 2018
  4. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Al patrulea mecanic vizitat astazi spune ca ar fi planetara de pe dreapta. Din ce am vazut si eu, are un joc un pic mai mare decat cea din stanga dar nu cand impingi si tragi planetara (cum am citit ca se verifica aici) ci cand tragi de ea in sus si in jos. Se aude si un tacanit (pe ambele parti cand tragi sus-jos) .... asta nu stiu daca e normal. Mecanicul ala zicea ca e normal sa aiba un pic de joc cand tragi sus-jos nu cand impingi si tragi de ea .... dar la roata din dreapta e o idee mai pronuntat (zice el ca s-ar misca cu tot cu flansa). Urcata pe elevator; la standul ITP (pe groapa gen) jocul este fix la fel, fara nicio diferenta.
    Oare poate sa dea bataia asta (simtita mai mult in dreapta-podea) + sunet - o planetara? La accelerare (de pe loc sau nu) masina nu vibreaza, miscat volanul pe loc, nu se aude. Zgomotul e constant indiferent ce as face cu masina peste 50kmh. ...
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Planetara se verifica de joc atat radial cat si axial, un mic joc este permis. Oricum, daca jocul era asa mare incat problema ta sa fie din planetara, aveai trepidatii in accelerare si niste sunete foarte ciudate la viteze mici prin gropi si/sau denivelari.
     
  6. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Mersi...
    Da, asta seara a inceput huruitul. De la 30 kmh incepe un huruit insotit si de zgomotul de dinainte. Vedem unde gasesc sa-l schimb zilele astea ..... Revin.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Rulmentul clar ...
     
  8. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Schimbat rulment azi, nu se mai aude huruitul dar a ramas bataia aia mai mult in dreapta. A schimbat si uleiul la grup fata-spate, era mult sub nivel si pe fata uleiul era negru. Nu era span. Uleiul in cutie era ok, a fost schimbat acum 12k km. Brate, bucsi, planetare ok
    Mecanicul a zis ca bataia e din grup, a comandat rulmentul, luni il schimba.Revin.
     
  9. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Problema rezolvata prin schimbarea rulmentului din grup.
    Postez in aria aferenta. mersi!
     
  10. WRB 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5, 2009 3.0 TDI
    Salutare,

    Am si eu o problema, in mers cand depasesc viteza de 40 km/h se aude ca si cum ar porni un ventilator. Ideea este ca acest sunet este legat de viteza de rulare. Am incercat sa o las pe liber si sunetul are aceiasi intensitate.

    Din ce am citit pe forum sumetul este de la rulmenti.

    Intrebarea mea este daca din descriere pare ca ar fi de la rulmenti si daca da mai am o intrebare, recomandati sa pun originali sau aftermarket.

    Robert
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu iti recomand sa mergi la un elevator si dupa ce faci verificari si desfaci cumperi ce ai nevoie. Despre ce rulmenti montezi la masina este scris pe forum de zeci de ori. Orice ai alege, AM (SNR, FAG sau SKF) sau OE, care sunt aceeasi marca enumerata anterior, nu este problema.
     
  12. WRB 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5, 2009 3.0 TDI
    Multumesc frumos @Cristi pentru raspuns.
     
  13. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Salutare prieteni,

    Ma confrunt si eu cu o problema legata de amortizoare. Mai exact, ieri am inlocuit amortizoarele de pe spate cu unele noi marca Bilstein B4.

    Intr-adevar, amortizoarele vechi Sachs nu mai functionau deloc ( apasai pe ele si nu isi mai facea cursa normala) dar acuma in mers la viteze de peste 80-100 km/h, spatele masinii parca topaie. Se simte ca si cum ar fi fi spatele prea usor si devine saltaret.
    Nu stiu cum sa descriu mai bine situatia, dar poate s-a mai confruntat cineva cu o astfel de situatie si poate exista si o rezolvare sau explicatie logica.

    Chiar daca este de ras, m-am gandit sa incerc cu 1 sac de ciment in portbagaj o perioada de timp ( varianta clasica de pe vremuri, insa totusi tin sa cred ca s-a mai evoluat)

    Tin sa precizez ca masina nu are optiunea de confort, etc. Iar arcurile sunt cele standard (negre)

    Multumesc!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Amortizoarele cand le-ai comandat le-ai luat conform specificatiile suspensie pe care o ai ? Nu se cumpara orice fel de amortizoare ci sunt dedicate special conform suspensie.
     
  15. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Salut Cristi,

    Da, le-am comandat conform suspensiei actuale.
    Le-am comandat dupa seria de sasiu si oricum erau doar 2 tipuri. Mai exact pentru suspensie sport si cele pentru masini cu suspensie standard ( cum este cazul si la a mea).
    Atasez si printuri cu amortizoarele comandate.
    Screenshot_20190218_105951_com.android.chrome.jpg Screenshot_20190218_110042_com.android.chrome.jpg

    Multumesc!
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dar de ce de la epiesa si nu de la un magazin de piese auto la care puteai face retur pentru ca evident ce ai comandat tu nu este pentru masina ta ? De ce cautati sa cumparati de la niste panarame de magazine ?
     
  17. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Salut Cristi,

    De ce spui ca nu este potrivit pentru masina ceea ce am comandat ? In afara de firma ( se recomanda Sachs) eu am vrut Bilstein B4 la recomandarea mai multor colegi de pe forum pentru a mai castiga putin confort.

    Astept cu interes raspuns si ti-as fi recunoscator daca mi-ai putea detalia putin. Iar daca am gresit, le voi returna. Dar astea le-am gasit pe la toate magazinele de piese auto cu exceptia catorva service-uri unde mi-au zis ca doar Sachs apar dupa serie. Multumesc.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Marius! apreciază asta.
  19. Marius!

    Marius! 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A5 , 2.0 177 cp, 2013
    Salut. Am inteles, voi posta Vin-ul si revin cu detalii. Mutumesc frumos de help.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca sa iti raspund pe scurt intotdeauna amortizoarele din gama sport (ce ai cumparat tu) sunt altfel construite fata de cele "normale". Trebuie sa cumperi gama normale de la Sachs, Boge sau Kayaba echivalent cu seria ta de sasiu.
     
    Marius! apreciază asta.

Distribuie pagina asta