1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie pneumatica/aer la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de VVV, 25 Aug 2007.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    In fiecare topic. :)
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Pai chiar in urma cu 2-3 pagini am pus coduri, etc.
    Pentru ce ? Sa puna aceleasi intrebari over and over ...
     
  3. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    Nu inteleg de ce ai trece pe suspensie clasica daca ai optiunea asta din fabrica... Totul se repara cu costuri mici zic eu si te bucuri in continuare de beneficiile ei. Ca sa faci trecerea la o suspensie normala te ajung doar piesele peste 3000 lei + manopera. O perna sparta pe fata se repara cu 850 lei in Bucuresti sau 150EUR in Sofia. Un amortizor se repara cu 650 lei la Vasile Gusuleac in Bucuresti (cauta pe google, omul e bun) sau 170 Euro in Sofia. Oricum ar fi, scapi lejer pentru ce iti ofera suspensia.. Eu zic sa va mai interesati, mai ales ca la o masina cu multe optiuni trebuiesc codate toate sistemele si tot s-ar putea sa nu reusesti sa faci functionale unele din ele. Succes.

    P.S.:
    In Sofia poti repara la http://airtech-bg.com/ sau www.smatic.net (la care recomand doar perne, nu si amortizoare, mie mi-a aparut fenomenul de cavitatie dupa o perioada si le duc la Vasile Gusuleac). Despre airtech-bg am auzit de bine, mai ales ca o firma din bucuresti (www.airmatic.ro) lucreaza cu ei.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Da, calumea.

    Le repari la X dupa care te duci sa le reconditionezi la Y si uite asa stai numai cu masina demontata, prin service-uri si cautand o firma/persoana capabila sa reconditioneze un amortizor/perna.
    Dupa ce le faci, crezi ca ai rezolvat totul, surpriza, dupa 6 luni aceeasi problema si ia-o iar de la capat.

    Toate astea costa timp, bani si nervi.
     
  5. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    E absolut corect ce zici, si eu am tot pneumatica, si nu stiu ce voi face in momentul in care voi avea probleme... Dar pe de alta parte, cand ai toate tipurile de suspensie la dispozitie, nu prea iti mai vine sa treci la clasica...
     
  6. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    Pernele se reconditioneaza foarte usor si repede si la costuri reduse. La amortizoare este alta poveste, si intr-adevar, nu prea se baga lumea sau da chix. Dar prefer sa platesc o fractiune din valoarea unui amortizor nou. De exemplu, pe spate va trebui sa scot din buzunar aproximativ 2000 Euro atunci cand vor trebui inlocuite. Pe fata dublezi suma, deoarece nu exista amortizor separat. Eu o sa fac lucrarea si la Vasile Gusuleac (banii de la SMATIC ii primesc inapoi pentru reparatia amortizoarelor) si o sa revin cu impresii.
     
    Murariu Bogdan apreciază asta.
  7. Gabyquatro77 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2019
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi a6 2.7 quatro
    Salut,
    Este normal ca, compresorul sa pornească de fiecare dată când pornești si functioneaza circa 20 secunde ?
     
  8. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    Salut,
    La mine nu face asa. Fi atent cand pornesti masina daca nu cumva baga aer in vreo perna. Poti verifica mai ales cand e intuneric, o lasi cu farurile la cativa metri de un zid si te uiti la fascicolul luminos. Daca se ridica masina putin, inseamna ca ai un por intr-o perna.
     
  9. alexDMA

    alexDMA 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2018
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 C7 Allroad BITDI CVUA, V6, Diesel 320cp
    La mine se ridica pe fata 2 3 cm daca o las cateva zile. Observ daca ma uit prin parbriz la un punct fix ca se ridica.
    Oricum daca nu o gasesti pe burta e ok. Problemele la perne apar mai des in sezonul rece.
     
  10. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    A mea, daca o opresc pe una dintre extreme - lift sau dynamic - se duce singura la un punct de mijloc, iar cand o pornesc umfla sau desumfla pernele. Dar nici atunci nu aud compresorul, poate doar daca as fi afara din masina sa il aud, dar din masina nu l-am auzit niciodata. Sau poate nu stiu sa il recunosc...
     
  11. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    La mine daca o las pe lift, asa sta. Pe dynamic am observat ca imi apare masina verde in bord cand pornesc motorul, dar nu am fost niciodata atent sa vad daca coboara. @alexDMA la fel imi facea si mie, pana s-a dus perna de tot. Poate ar fi bine sa o tii sub observatie :p
     
  12. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Sigur coboara, nu poate sa ramana perna umflata maxim sau dezumflata maxim, cel mai probabil isi ia damage total daca ramane asa. Nu de alta, dar cine stie cat o tii tu oprita - o ora, doua, sau 3 saptamani
     
  13. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Hai ca mi-a venit si mie randul :arco: asa am gasit-o dimineata. Am pornit-o, nu aveam eroare in bord dar mi se aprinsese masina verde pe coborat, am lasat-o sa termine, am setat pe lift, apoi de dynamic, apoi pe comfort si nu a dat nicio eroare si s-a ridicat/coborat fara probleme. Imi este destul de clar ca perna are un por, o sa vad pana maine dimineata cum mai e, mi-e teama sa ies cu ea, cine stie ce gropita iau si raman pe drumuri.
    Deci, airtech.bg? :banghead:
     
  14. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    Nu e neaparat por in perna, dar e probabil. Ai posibilitatea sa lasi masina in garaj la noapte sau intr-un loc cu temperatura mai mare de 5 grade? Astfel poti verifica daca se lasa din cauza frigului sau nu. Pentru reconditionare perne (doar perne, nu amortizoare), poti contacta baietii de la csg auto din Bucuresti. Costa 850 lei pe fata, pe spate nu stiu sincer, dar cred ca este mai ieftin.
     
  15. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Din pacate nu am niciun garaj unde sa o las. Foarte frig nu a fost, nu prea cred ca fie de la asta.
    Tipii de la CSG sunt de incredere? 850 de lei pe fata e costul pe bucata, banuiesc, nu?
     
  16. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    850 lei bucata pe fata, da. Eu personal nu am reparat la ei nimic, dar un prieten de al meu a reconditionat 2 perne pe fata acum 2 ani si totul este ok de atunci. Nu ai vreun mall cu parcare subterana sa o lasi peste noapte?
     
  17. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Am mall foarte aproape, dar nu o pot lasa peste noapte, blocheaza roti tampitii...
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Indiferent cat de frig este afara nu are voie sa se lase perna. Trebuie sa desfaci si sa faci verificari la perna. Bafta.
     
  19. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Exact... O sa incerc sa iau legatura cu cei de la csg. Multam, va tin la curent
     
  20. COSAND 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2018
    Locație:
    Franta / Ploiesti - Romania
    Masina:
    AUDI A6C6 2.7TDI QUATTRO
    Salut baieti,

    Am eroare care se vede in atasament. Probabil este problema de cabluri sau de senzor. Daca, credeti ca este altceva astept pareri.

    20191228_163205.jpg
     

Distribuie pagina asta