1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie Pneumatica - Perne Aer - Retrofit ulterior AAS (Adaptive Air Suspension) la Audi A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Aln, 15 Iul 2014.

  1. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Salut baieti. audi66 imi poti explica te rog ce inseamna jack mode?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Jack mode iti blocheaza suspensia pe setarea curenta atunci cand ridici masina pe cric sau pe elevator.
    In caz contrar, compresorul va lucra continuu umfland pernele la maxim pentru a isi face auto-leveling-ul.
    Cu masina pe cric/elevator rotile tot se vor lasa, dar Jack Mode pune in stand-by sistemul electric astfel incat sa senzorii nu mai reactioneaza ca si cum ai fi cu una sau mai multe roti in groapa, practic iti anuleaza sistemul de auto-leveling.
     
    Iasmin90 și MarianMaxx apreciază asta.
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    audi66 nu doar asta, masina are contactul luat senzorii si compresorul nu functioneaza atunci. De fapt blocheaza pernele sa nu se intinda roata la maxim. In caz contrat risti sa intinzi un fir si apar probleme in sistemul electric, probleme care dau batai de cap inclusiv unui electrician specializat. Cititi manualul si servisati masina corespunzator.
     
  4. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    Salut . In seara asta mi a aparut din senin air suspension fault (un indicator galben) sincer nu stiu de la ce ar putea fi , ca nici gropi n am luat , nici n am ridicat masina de curand pe elevator sau ceva de genul . Ciudat e ca apare la 3-4 minute dupa fiecare pornire . Are cineva vreo idee ?
    Multumesc
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Faci o scanare si postezi erorile.
    Avertizarea aia poate sa iti apara din x cauze.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Exact obișnuiți-va de fiecare data sa încercați sa postați codul de eroare citit cu un tester de diagnoza, ca este vorba de VCDS, KTS sau orice altceva.
    Mașinile au evoluat un martor aprins în bord conține zeci de coduri de defect
    @razvanpro precum și alții a trecut vremea când se repara o masina de meseriaș fără o testare

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  7. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    Revin cu poza de la scanare. Masina despre care vorbesc este un audi A6 C7 2012, 2.0 tdi manuala cu perne de aer. :(
    O am de 8000 de km si am mers cu ea chiar cu grija adica n am luat gauri sau te miri ce alte chestii ce ar fi putut determina aparitia aceste defectiuni .
    Am atasat si o poza cu masina (am impresia ca sta putin mai ridicata acum,posibil sa fie doar parerea mea )
    Va multumesc pt ajutor
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Sep 2016
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai scrie clar in eroare, undeva instalatia nu este etansa.
     
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Verifica cum spune și @audi66 instalația, furtunele, în spate la repartitor și mai apoi spre compresor
    Probabil o fisura
    Masina cade la pământ peste noapte? Sau în decursul a câteva zile?

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Cătălin APOSTOL apreciază asta.
  10. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    Acum sunt cu ea in verificari . Nu se lasa deloc. Functia raise si lower functioneaza perfect fata spate . Problema e senzorul din bord. Aseara la ora 23 mi-a aparut si azi am venit deja cu ea. Masina se comporta normal
    Ciudat e ca la fiecare pornire a masini eroarea nu apare , apare dupa 2-3 km .
     
    Ultima editare: 9 Sep 2016
  11. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    In urma unei scanari la reprezentanta Audi am descoperit ca nu exista nici o scurgere de presiune (leak detected).
     
  12. LAURENTE

    LAURENTE 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Porsche Panamera 4s 2.9 biturbo
    Salut ! Am observat ca daca las mașina pe dynamic, dimineata când plec cu ea, daca trec peste vreo denivelare se aude un scârțâit la roata stânga fata. După câțiva km nu se mai aude. La ultima revizie la reprezentanta au zis ca nu sunt probleme la suspensie. A mai pățit cineva ? Sa fie de la perne ? Sau vreo bucsa ?


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Sau un brat sau o bieleta stabilizatoare. Suspensia pneumatică nu iti va scârțâi cum poate o perna sa producă un scârțâit :)

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Mitiy apreciază asta.
  14. Ladislau 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Astra, 1.6 16v, 2001
    Am si eu intrebare mai stupida, suspensia pe aer are o viata limitate ca si nr de KM sau ca si nr de gropi luate :).
    Am gasit o masina la 140.000 KM reali cu suspesie pe aer si alte dotari care este putin peste cat as fi confortabil sa platesc pe ea si as vrea sa stiu daca exista ceva cifra la care cedeaza suspensia, de exemplu "este stiu ca la 160.000KM suspensia trebuie schimbata si costa 1000 EUR" sau cum ti norocul.
    As vrea ca macar jumate de an sa nu mai bag bani in masina.
     
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @Ladislau cum îți este norocul ți-ai răspuns singur
    Nu poate nimeni sa iti garanteze un nr de km după care va ceda
    Poate ceda și de noua daca lovești o groapa puternic
    Este o componenta făcută cu cauciuc, și este element de uzura
    E ca și cum ai merge cu masina și nu ai vrea sa se toceasca anvelopele, plăcuțele discurile etc...

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Ultima editare: 7 Ian 2017
  16. Ladislau 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Astra, 1.6 16v, 2001
    Atunci e ok, asta speram sa aud.
    Mi frica sa dau 28000 EUR pe masina sa aflu cand ma intorc in tara ca mai trebuie sa bag 3000EUR in ea in piese,
    Si asa inmatriculare+asigurare+impozit ma ajunge la 1000 EUR minim.
     
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Primul simptom va fi ca se lasa peste noapte, o vei vedea cu partea ce va ceda pe pământ sa zic asa...
    In prima instanta la câteva zile, după care poate și după o staționare de 2 - 3 ore după care face poc și te lasa în drum

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Ultima editare: 7 Ian 2017
  18. 80LUD

    80LUD 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI Quattro Automatic Gearbox 245HP
    Bună am și eu o posibilă problemă poate a mai întâmpinat cineva aceasta situație și m-a poate ajuta cu o soluție. După o vizita la vulcanizare pt a echilibra rotile am observat ca mașina este foarte rigida indiferent de modul selectat ( confort , auto , dinamic ). Am verificat sa nu fie in modul "Jack mode" și nu este , suspensia pare sa funcționeze Ok, mașina se ridica in modul Reise și coboară , nu se lasă peste noapte sau in Weekend dacă nu o folosesc ! Am fost la reprezentanta Audi și nu au găsit nici o eroare ! Cu toate acestea am impresia ca telescoapele par blocate, la fiecare denivelare mică am impresia ca se rupe toată mașina ! Am mai întâlnit cineva aceasta situație ??? Mulțumesc !!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  19. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Stiu ca pare un raspuns de copii, dar presiunea in pneuri este cea normala? Ma gandesc ca poate au gresit cei de la vulcanizare si au bagat mult peste. Eu asa am patit cand am cumparat masina. Aveam impresia ca merg cu o caruta atata de rigida mi se parea si problema sa dovedit a fi doar o presiune prea ridicata.
     
  20. suciuadrian71 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2016
    Locație:
    deva
    Masina:
    a6 c7
    Eu stiu si alta varianta,inainte sa o pui pe elevator ai debifat optiunea din meniu ca sa dezactivezi suspensia ca sa nu ramana rotile in gol? poate colegii stiu mai multe!
     

Distribuie pagina asta