1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie Pneumatica - Perne Aer - Retrofit ulterior AAS (Adaptive Air Suspension) la Audi A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Aln, 15 Iul 2014.

  1. 80LUD

    80LUD 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI Quattro Automatic Gearbox 245HP
    Presiunea am verificat-o, era Ok acum chiar am lăsat sub presiunea normala pentru a nu scutura.
    Referitor la debifat opțiunea pentru dezactivarea suspensiei nu pot sa garantez, persona pe care am trimis-o cu mașina la vulcanizare am instruit-o pentru a dezactiva suspensia / a activa "Jack Mode" si acesta susține ca a procedat cum a fost instruit.

    Știe cineva dacă se poate face update la softul pt suspensia pneumatica / adaptiva ? M-a gândeam ca poate fii o soluție la aceasta problema. Suspensia este foarte rigida și nu își modifica comportamentul când sunt schimbate modurile confort /auto / dinamic.
     
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Tu vorbești serios?
    Cum ai instruit persoana sa dezactiveze pernele??


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. 80LUD

    80LUD 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI Quattro Automatic Gearbox 245HP
    Scuze poate exprimarea a fost eronart, m-am referit la faptul ca i-am arătat cum trebuie activata opțiunea din meniul setări atunci când ridicam mașina pe elevator sau cric.
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @80LUD daca asa i-ai explicat si persoanei nu te mira pentru ca e cu totul altfel operatiunea de blocare a pernelor pe A6 C7
    Daca pe platforma precedenta C6 era ''jacking mode'' aici avem simplu ''Air susp. : wheel change '' ON cand doresti sa o blochezi off in conditii normale
    [​IMG]

    Un update de soft nu va rezolva nimic in cazul tau

    Hai sa le luam intr-o ordine logica si sa incepem cu lucrurile simple

    1) Ce dimensiuni ai avut inainte de schimbarea rotilor ?
    de ex daca treci de la 18 inch spre 20 masina se va schimba dramatic practic vei simtii fiecare denivelare si nici pernele si mama confortului nu te va mai satisface ca o janta cu balon mare de dimensiuni mai mici

    2) Ai spus ca ai verificat presiunea in PNEURI , dar ce presiune a fost facuta ?
    la jantele de iarna pe 18 eu am recomandat 2.2 - 2.3 pe vara cu R20 2.7 - 2.9 daca o respect cu strictete vara imi vor clantanii dintii astfel ca pe vara eu unul merg nu mai mult de 2.4 fata si spate

    3) Problema cu amortizorul o verifici simplu facand un test de amortizoare - nu cred ca se putea strica dintr-o data el te lasa in timp si da semne de uzura, scursuri, uzuri neuniforme ale anvelopelor ( asa zisele creste pe calea de rulare ) , instabilitate pe viraje, zgomot sau bataie in mers samd
     
    Ultima editare: 11 Mar 2017
    NonoGe apreciază asta.
  5. 80LUD

    80LUD 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI Quattro Automatic Gearbox 245HP
    Mulțumesc de răspuns.
    Se pare ca am o problema cu exprimarea. Folosind expresia Jack mode făceam referire la " Air suspension weel change " si au procedat așa cum ai descris și tu.
    1. Rotile nu au fost schimbate doar echilibrare, sunt doar de 17
    2. Presiunea era 2.5 fata și 2.3 spate , acum au 2.2 fata cu 2 spate
    3. La Autoworld reprezentanta audi spun ca nu se văd curse. Nu am probleme de instabilitate din contra fiind așa mai rigida sta bine in curbe, nu sunt urme de uzura neuniforma la anvelope .
     
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Intre modurile comfort și dinamic se modifica garda la sol?
    Dacă da atunci nu mai rămâne decât sa faci un test de amortizoare.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. 80LUD

    80LUD 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI Quattro Automatic Gearbox 245HP
    O sa verific ! Mulțumesc !!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. daniel cosar

    daniel cosar 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Izegem
    Masina:
    AUDI A8 D3, 3.0, 2008
    Salutare tuturor. Caut sa cumpar un A6 4G si am o nelamurire si poate ma ajuta careva care stie.
    Daca masina are Audi Drive Select inseamna ca are automat si suspensii pneumatice?
    Ms de ajutor.
     
  9. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Nu. In coltul din stanga sus al mmi-ului trebuie sa apara scris "Raise" si astfel stii ca are pneumatica.
     
  10. daniel cosar

    daniel cosar 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Izegem
    Masina:
    AUDI A8 D3, 3.0, 2008
    Ok. Ms de raspuns.
     
    80LUD apreciază asta.
  11. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Salut

    Eu de ceva vreme ma documentez pentru retrofitul AAS pentru un audi A6 C7 facelift.
    In primul rand, diferente foarte mari intre facelift si non facelift nu sunt pe partea de AAS, doar ca pe facelift sunt alte computere adiacente (bcm1, mib, lane, ACC).

    Asa ca, hai sa fac un rezumat de piese necesare pentru toata lumea:

    1) cablaj si furtune. Aici eu am gasit un kit complet, asa ca nu stiu sa dau inca coduri de mufe. Pentru furtune exista kit-uri de reparatie de la audi.

    2) Amortizoare si perne:

    perne spate:
    4G0616001T - back left
    4G0616002T - back right

    Amortizoare spate:
    2x 4G0616031AC - aceleasi coduri pentru st+dr. (FACELIFT)
    sau
    2x 4G0616031L - non FL

    Amortizoare fata:
    2x 4G0616039AD - st+dr


    3) Compresor: 4G0616005C/D ... depinde de anul de fabricatie
    4) Rezervor de aer 4G0616203B
    5) protectie pentru compresor 4G0616105B
    6) unitatea de valve 4H0616013
    7) cover for air valve unit: 4G0860381
    8) Wabco computer: 4G0907553B (other letters at the end are ok also) (G for FL)
    9) leveling sensors:

    4H0941285G - left front
    4H0941286G - right front

    4H0941309C - left back
    4H0941310C - right back

    Atentie!
    Aceasta lista este posibil sa nu fie completa. Eu nu imi asum raspunderea pentru ce intampinati/stricati.
    Pentru AllRoad sunt alte coduri la perne/amortizoare.

    Eu in momentul de fata sunt in dubiu cu coding-ul pentru facelift deoarece pe BCM1 nu exista coding helper.
    Daca are cineva un A6 4G > 2015 cu dotarile: acc/lane/side/mib/perne poate imi da si mie un dump de scan.

    Spor
     
  12. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Ca si update
    Se pare ca pe puntea fata apare o diferenta la barea stabilizatoare (este mai groasa la masinile cu AAS).
    Asa ca adaugam pe lista:
    - bara stabilizatoare - 4G0411309E
    - bielete - 4M0411317
    - bucse bara stabilizatoare - 8K0411327B
    - furca amortizor (aici trebuie vazut cod pentru ca eu le am de la set direct)

    Eu la bielete am avut noroc (au venit amortizoarele cu ele), la fel si cu furcile de la amortizoare.

    Mai revin cu update-uri pe parcurs.
     
    John99561 și Cata_ADC apreciază asta.
  13. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
  14. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Retrofit executat cu success.
    Mentiuni de instalare:

    1) trebuie sa ai toate piesele :))
    2) dupa ce pui pernele pe masina nu o lasi pe burta. Trebuie sa o tii pe elevator ca sa sustii greutatea masinii.
    3) Incarcarea cu aer se face cu ea pe elevator.
    4) se fac 2 adaptari online (SVM cu VIN de la o masina care are perne) si e urma se face basic settings cu VAS-ul pe perne.

    Pentru partea software:
    1) se codeaza ABS-ul. Aici cand o sa aflu ce trebuie facut o sa scriu si eu :)
    2) se codeaza centrala electrica. Aici e cu dus si intors. Trebuie dezactivat bit-ul cu leveling-ul vechi si activate pernele + amortizoarele magnetice in ADS.
    La FL totul e mult mai complicat. Eu am folosit coding-ul de la un A6 Allroad 2016 si l-am "personalizat" pe masina mea. Cred ca inca imi mai lipseste ceva deci este WIP
    3) se codeaza Lane assist ca sa stie de perne
    4) se codeaza 5F ca sa stie de perne
    5) se codeaza modulul wabco si se face basic settings pe el cu VAS-ul.
    6) se face basic settings pe xenon (pasul asta se face dupa perne ca sa se stie nivelul).
    7) se codeaza instrumentele pentru perne


    Idea e ca majoritatea modulelor care trebuiesc codate urla dupa "incorrect coding" (exceptie 09 care doar urla ca nu mai are senzorul vechi + lane care este mai nepasator ... ).

    Eu sper sa am scris pe intelesul tuturor ce am facut.

    In cazul meu va trebui sa refac basic settings pentru ca am impresia ca nu era drept terenul unde am facut initial.

    Spor la treaba
     
    Cristian Dinache, Marco_audi, paul14 și alți 5 apreciază asta.
  15. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Mentiune. Pentru masina FL aveti nevoie de calculator Wabco cu G in coada si SVM de la o masina FL cu perne :).

    Enjoy. Eu consider ca am facut retrofitul cu success. Mai raman cu codarea de pe ABS dar acolo va trebui sa aflu modul de calcul al coding-ului ca sa il pot face.

    Toate bune
     
    Marco_audi și Mitiy apreciază asta.
  16. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Bravo! Pe viitor as vrea sa fac si eu retrofitul asta e bine ca exista precedent:arco:
     
  17. simionres 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2.4 quattro 2002 - bdv
    Salut,
    Am un A6 4G 2012 motor CDUC și am următoarea problema la perne: dacă merg cu mașina pe individual o găsesc dimineața lăsată pe spate, se lasă suspensia, dacă merg pe economic nu se lasă, dacă blochez suspensia nu se lasă, se lasă doar dacă merg pe individual. In mers imi apare eroare de suspensie ca este mașina lasata. Ce credeți ca poate sa fie ? Multumesc
     
  18. Nefuziroza 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2013
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006, BPW
    Buna ziua,
    O dată la câteva zile găsesc mașina lăsată tare pe spate (mai tare pe stânga spate), iar, după pornirea motorului, se ridică la nivelul normal.
    Aveți idee ce ar putea fi?
    Vă mulțumesc mult!
    Audi A6, C7, 3.0 TDI, Quattro, Kombi, Perne de aer.
     
  19. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    E sparta o respectiva perna da aer si pierde presiune.
     
  20. Nefuziroza 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2013
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006, BPW
    Am înlocuit perna de aer stânga spate și blocul de valve. Trebuie făcută vreo calibrare/altă operatiune după aceste înlocuiri sau pur și simplu se schimbă piesele și atât?
    Mulțumesc!
     

Distribuie pagina asta