1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie Pneumatica - Perne Aer - Retrofit ulterior AAS (Adaptive Air Suspension) la Audi A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Aln, 15 Iul 2014.

  1. Flr96666 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2020
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6, 3.0 tdi 2015/7
    Salut,
    Stie cineva daca la la suspensia pneumatica fata, amortizoarele pe fata se schimba cu tot cu perna sau se pot inlocui si separat ?
    Din ce am vazut amortizorul este in perna, nu ca cele de pe spate care sunt separate.
     
  2. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Salut,
    Am facut si eu acest retrofit si acum ma lupt cu codarea. Problema este coadarea online, masina mea fiind fara AAS din fabrica, nu vrea sa codeze.
    Am citit aici ca uni membrii ai forumului au reusit cu succes codarea prin cred ca am inteles corect "preluare vin de la alta masina " daca poate sa mi explice cineva cum fac asta raman dator.
    Toate cele bune.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai de ce sa codezi online ?
    Da-mi un VIN de la o masina cu AAS si incerc sa iti fac rost de codare.

    Preferabil motorizarea si platforma masinii tale (non-facelift/facelift).
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  4. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Salut,
    Mersi pentru ajutor. Nu gasesc VIN de limuzina am un singur prieten cu Audi A6 4G pe suspensie pneumatica dar este avant WAUZZZ4G4CN137472
    Masina mea este un A6 4G din 2012 ianuarie cu motor 3.0 tdi cod CLAB cutie multitronic NKP limuzina WAUZZZ4G9CN049260
     
  5. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Salut,
    Revin cu un update. Pentru cei interesati sa faca acest retrofit pe partea de codare aveti nevoie de ODIS Engineering si fisierul necesar modulului instalat.
    Dupa parametrizarea cu XML-ul necesar (se gasesc destule pe net) se face codarea cu ODIS normal basic seting.
    Sper ca informatia sa va fie de folos.
     
  6. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salutare dragi colegi,
    La masina din profil un Audi A6 C7 an 2013 avand in vedere ca ambele amortizoare pe spate troncaneau, iar constatarea mi-a confirmat ca sunt curse, am comandat si schimbat ambele amortizoare. Suspensia masinii este pneumatica cu amortizoare electromagnetice. Toate (aproape) bune si frumoase, problema e ca dupa inlocuire am eroare pe suspensie:

    Address 34: Level Control Labels: 4G0-907-553.clb
    Control Module Part Number: 4G0 907 553 F HW: 4G0 907 553 F
    Component and/or Version: LUFE-DAEMPFER H18 0782
    Software Coding: 008003
    Work Shop Code: WSC 02391 785 00200
    ASAM Dataset: EV_AirSuspe 003024 (AU57)
    ROD: EV_AirSuspe_VW51.rod
    VCID: 2E53BBBF71174CF4A1-807A
    2 Faults Found:

    37131 - Valve for Damping Adjustment Rear Right
    C1043 13 [009] - Open Circuit
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 5
    Reset counter: 71
    Mileage: 283727 km
    Date: 2022.03.29
    Time: 10:30:10

    37147 - Valve for Damping Adjustment Rear Right
    C1043 13 [008] - Open Circuit
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 110
    Mileage: 283722 km
    Date: 2022.03.29
    Time: 10:02:22

    Am vorbit deja cu cei de la care am cumparat amortizoarele, ieri mi-au pus amortizor de schimb la curier, dar as vrea, pentru linistea mea, sa verific si mufa/cablul din masina (desi am curatat mufa cand am conectat-o, suflata bine cu aer, spray contacte). Ma poate ajuta cineva cu o schema, unde sa gasesc celalalt capat al mufei amortizorului ? Vreau sa stiu ca nu sunt probleme pe fir, desi cu amortizoarele vechi nu aveam nicio eroare. Din cate am inteles, valva respectiva este N339 (respectiv N338, N337, N336 pentru celelalte amortizoare). Orice informatii referitoare la aceasta mufa este binevenita - tensiune de alimentare, etc., orice ma poate ajuta sa diagnostichez corect problema.
    Chiar asa, avand in vedere ca este vorba de un singur amortizor, aveti idee de ce am 2 coduri de eroare?
    Multumesc!
     
  7. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut,
    Revin cu update - am montat amortizorul trimis, totul merge perfect acum. Nu era de la nicio mufa, se pare ca el era cu problema. Oricum, sunt placut impresionat de experienta cu vanzatorul. Daca aveti nevoie de referinte ma puteti intreba, ii fac reclama doar prin prisma experientei mele cu el de pana acum.
     
  8. Utzu14 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2019
    Locație:
    Lindenberg im Allgau, Deustchland
    Masina:
    A4,2.0 tdi CR,2011

    Intreabarea asta am pus o si eu. In general pe fata cad amortizoarele si bucsele cu bieletele de la bara de torsiune din cauza trepidatiilor dese din pernele de aer. Precizez ca locuiesc in Germania. Masina mea A6 C7 4G Allroad 2013 cumparata de la reprezentanta Audi de aici la 90.000 de km iar acum la 180.000 km, in bord, sunt terminate toate cele 4 amortizoare fata/spate asta fara a merge pe drumuri denivelate. Inca nu am primit nici eu un raspuns daca se gasesc amortizoarele electronice fara perna de aer fata (perna de aer se gaseste in comert fara amortizor)
     
  9. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Salut.
    La masina din profil un A6 C7 4G Quattro, suspensie pneumatica, am probleme cu un amortizor dreapta spate (troncane).
    Se poate reconditiona, merita sau singura solutie viabila e unul nou ? Nu e vorba de cost, dar daca un kit de reconditionare sau unul reconditionat isi face treaba la fel de bine, de ce nu ? :)
    Multumesc.
     
  10. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, ai mai mult variante - nou OE, reconditionat mai cu staif (pret mai mare) sau mai fara staif (mai ieftin, aceeasi marfa). Eu am folosit ultima metoda, sunt destul de multumit pana acum, nu vad ce ar face celelalte in plus...
     

Distribuie pagina asta