1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie cu Perne de Aer la Audi Allroad A6 C5

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de hai-hui, 9 Ian 2008.

  1. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Sunt ok eu am generația 2 pe mașină e un pic mai rigida si cu protecțiile alea e un pic mai ok
     
  2. Lucian Bochis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A6 ALLROAD 2.5 TDI 2001
    Buna.
    Am reuisit intr-un final sa schimb pernele pe spate Arnott generatia veche fara protectie. Am pus totul la loc exact cum au fost la cele vechi mentionez telescoapele au ramas cele vechi am pus conducta de aer ce iasa din telescop pe exterior adica inspre roata cealalta in interior cum a fost la cele vechi. Toate bune si frumoase pana am lasat masina jos cand am pornito ce sa vezi nu se ridica de loc . Am bagato pe o rampa m-am bagat sub ea si am inceput sa verific fiecare conducta bloc valve si compresor. Ce am observat este ca compresorul baga 30 de secunde dupa care se opreste iar porneste si tot asa circa 4-5 min dupa care nu mai porneste de loc iar in bord mi se aprinde becul portocaliu cu masina si nivelul ca si cum apare cand blochezi suspensia si incepe prima linie de la nivel sa palpaie si aia e. Nu mai pot face nimica. Blocul de valve si compesorul l-am schimbat in februarie posibil cum am avut problema cu perna de spate dreapta si o tot gaseam jos dimineata iar cand porneam baga compresorul pana il lua calduriele sa se fi dus compresorul ?
    Daca ati mai intalnit careva si ma puteti ajuta cu niste sfaturi . Multunesc
     
  3. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Fa o diagnoza. Înainte de a face operațiunea asta ai blocat pernele ?
     
  4. Lucian Bochis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A6 ALLROAD 2.5 TDI 2001
    Da le-am blocat oricum ea ststea de spate culcata si nu se ridica dar cand am bagato pe rampa si am dat cum apa si sapun am observat cat de tare sufla perna dreapta spate . Compresorul nu are un sistem de siguranta cand se supra incalzeste sa se opreasca ?
     
  5. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Ba da are un senzor care măsoară temperatura. Deci tu ai pierdere de aer pe la perne, nu ai montat corect pernele. O-ringurile le-ai schimbat ?
     
  6. Lucian Bochis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A6 ALLROAD 2.5 TDI 2001
    Pai la alea vechi avea pierderi de aer la astea acuma nu cred sa am ca nu se umfla nu pot sa-mi dau seama . Da am schimta O-ringurile ce au venit la pernele noi si alea de la conducte dar nu pot sa vad daca scapa ca nu baga compresorul sa le umfle ! Se tot opreste din 30 in 30 de secunde dupa care dupa 4-5 min se opreste definitiv . Dar ma gnadeam acuma daca am pus bine telescoapele in perne .
     
  7. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Nu are importanta cum ai pus conductele în perne ca același principiu are pe una intra aer de la compresor si pe una iese din perna în telescop chiar dacă le inversezi. Fa o diagnoza poate ai o eroare. Normal trebuia sa se ridice după montaj
     
  8. Lucian Bochis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A6 ALLROAD 2.5 TDI 2001
    Mai ceva vream sa te intreb cand bagi telescopul in perna are niste canale si trebe invartit 90 de grade sa ajunga indrept cu conducta de la tel. Aia e singura chestie cand montezi telescopul pe perna ?
     
  9. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Da ala e ca un sistem de strângere (ca Si dopul de la o sticla de apa ). Tu ai demontat bratul de la roata când ai montat perna ?
     
  10. Lucian Bochis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A6 ALLROAD 2.5 TDI 2001
    Da bratul de jos din fuzeta . Pai ?
     
  11. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Da e ok. Fa o diagnoza poate ai vreo eroare .
     
  12. Lucian Bochis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A6 ALLROAD 2.5 TDI 2001
  13. Lucian Bochis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A6 ALLROAD 2.5 TDI 2001
    Salut

    Intr-un final am reusit sa imi fac azi o diagnoza daca poate cineva sa ma ajute sau are idee ce inseamna sau cine a mai intalnit problema asta. Mentionez ca mi-am schimbat doar pernele pe spate atata .
     
  14. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    vezi ce presiune ai in sistem si daca atunci cand porneste compresorul creste, daca nu creste si pernele sunt ok, as verifica compresorul si blocul, sa nu piarda pe acolo aer. Am mai vazut si compresor crapat pentru ca a mers pana s-a incalzit atat de tare incat a facut implozie. El are un senzor de T care da semnal de oprire la un anumit prag, undeva in jur de 125C, dar poate relay-ul sa ramana blocat si nu il mai opreste si atunci crapa. Verifica compresorul sa nu aiba pierderi, pe asta il banuiesc daca in rest zici ca e totul ok.
     
  15. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Verifica compresorul cum a zis si mik15 s-ar putea sa fie slabit. El fiind slabit ajungea la temp înaltă si îl întrerupea sistemul. Este kit de reparatie pe el nu Stiu cat costa dar eu de pe eBay din Anglia l-am luat cu 30£. Numai bine
     
  16. Lucian Bochis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A6 ALLROAD 2.5 TDI 2001
    Va mutumesc. Ramne sa-l verific maine si revin cu ce am depistat. Problema e ca am scos masina din hala si e asa joasa ca imi loveste cand virez ceva pe sub ea.
     
  17. Lory28 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 Allroad c5 2.5 tdi automat
    Buna ziua! Am o problema similară la perna fata dreapta, pierd aer pe la valva respectiva sau cum se numește.Daca o strâng mai tare e posibil sa remedieze problema sau trebuie sa schimb valva cu totul ?
     
  18. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Daca pierzi sigur pe la ea ai posibil sa fie O-ringul de vina. Nu cred ca reusesti sa rezolvi daca strangi mai tare. Trebuie sa deafaci si sa inlocuiesti O- ringul de pe conducta. Numai bine
     
  19. Lory28 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 Allroad c5 2.5 tdi automat
    Mulțumesc ! Unde pot găsi oringul respectiv de cumpărat ?sau ce cod are ? O seara buna !
     
  20. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    La magazin de piese auto. Cod piesa nu stiu. Eu cand le-am schimbat am luat O-ringul vechi de pe perna si am avut model. Numai bine
     

Distribuie pagina asta