1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie si Perne de Aer la Allroad A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de hai-hui, 9 Ian 2008.

  1. Lucian Bochis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A6 ALLROAD 2.5 TDI 2001
    Bun seara.

    Dupa cum am zis ca revin cu rezultatul tot n-am rezolvat nimica. :((( Am schimbat si compresorul mi-am luat compresorul nou in speranta ca o sa reusesc sa-l schimb miercuri sa profit de mini vacanta asta prelungita insa nu am avut noroc. Am montat totul cum zice in carte cand am lasat masina jos si am pornito compresorul nu porneste ( compresorul nou ). Azi am reusit sa fac iar o diagnoza si spre uimirea mea alte coduri de eroare . Daca puteti careva sa mai imi dati ceva ideei sau ati mai intalnit problema asta .
    - 01575 control switched off
    - 01437 control position not learned 35-00
    - 01400 suspension level control 11-00 control limit not reached
     
  2. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Poate nu ai montat ceva corect. Puteai sa cumperi doar kit de reparare compresor ieseai mai ieftin. Sigur nu perde pe undeva pernele ca toate codurile de eroare duc la pierderi de aer din sisistem. Numai bine
     
  3. Lucian Bochis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A6 ALLROAD 2.5 TDI 2001
    Pai problema e ca nu prea am cum sa le verific. Daca nu se umfla de loc pernele ca sa imi dau seama daca pierde sau nu, deoarece compresorul nu baga de loc nici macar nu porneste .
     
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
  5. Lucian Bochis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A6 ALLROAD 2.5 TDI 2001
    Am primit un releu impreuna cu compresorul l-am pus sus si tot nu mergea dupa care am montat napoi releul vechi. Adevarul e ca siguranta nici nu stiu unde este sa o verific. Am observat ca daca vrea sa faca calibrarea a putut sa porneasca compresorul dar nu sau umflat pernele dupa care ii dadea codurile ce le-am mentionat mai sus. Iar cu masina nu ma pot deplasa loveste bara stabilizare cum e culcata de tot in bratul mare ce tine telescopul. Am vb cu cineva si o sa treaca maine pe la mine sa vedem ce reuseste. Daca nu ultima varianta o duc pe slep la reprezentanta pt ca chiar nu mai stiu ce sa-i fac. Mentionez perne noi spate , compresor nou , si blocul de valve nu are 3 luni . Iar cu pernele fata nu am avut nici o problema nu mi sau lasat de loc si le-am si verificat nu demult cand inca statea bine si asa am observat ca spatele amandoua faceau pori calumea . Deci nu mai stiu ce sa-i fac :(
     
  6. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ridic-o pe capre sau pe ceva gen ca sa poti verifica si senzorii de nivel si pernele spate. Daca la procedura de calibrare porneste inseamna ca e ok compresorul, depinde si cat timp merge, dar daca porneste si apoi se opreste o face pentru ca ai pierdere in sistem undeva si nu face presiune, se supraincalzeste si il opreste. Siguranta ar trebui sa fie una de 40Amp si e sub panoul de sub volan, nu am desfacut la C5, dar din ce am gasit pe forumurile din US. Mai poti face o chestie, alimenteaza compresorul pe direct de la o baterie si vezi daca baga presiune in sistem, verifici cu vcds-ul si in acelasi timp verifica si pernele spate daca pierd aer. Nu-l lasa mai mult de 1 minut sa mearga pe direct, risti sa il frigi. Undeva cred ai o pierdere masiva de presiune, dar fara sa o ridici pe capre nu rezolvi nimic.
     
  7. Lucian Bochis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A6 ALLROAD 2.5 TDI 2001
    Culmea compresorul a pornit cand a vrut sa o calibreze adica ia dar el dar eu dupa ce am schimbat compresorul am lasat-o putin pe elevator ca si cum ar fi la nivelul doi sa o ajut dar nu se auzea de loc compresorul sa porneasca . Am posibilitate sa o ridic si sa ma uit pe sub ea dar trebe sa vad de ce nu porneste decat daca ii da el din diagnoza . Incerc maine sa vad sper sa nu-l fi ars si pe asta nou .
     
  8. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Blocul de valve lai verificat?pernele pe fata iti stau in continu umflate ? Sau acuma e pe burta toata ?
     
  9. Lucian Bochis 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A6 ALLROAD 2.5 TDI 2001
    Salutare
    Am rezolvat problema intr-un final. Adevarul e ca din vina mea nu am reusit sa bag bine telescopul in perna. Mie mi s-a parut ca a intrat, nu am verificat cand a fost perna cu telescopul demontat si de aici problema: sufla foarte tare intre telescop si perna si atunci incepeau erorile si problemele
    Intr-un final am demontat tot si le-am remontat sus iar rezultatele au inceput sa apara adica totul functioneaza perfect. Mi-am si calibrat-o singur, totul e ata acuma la ea. Va multumesc pentru sfaturi si indrumari !
     
  10. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ma bucur ca ai rezolvat, sa te bucuri acum de ea cat mai mult timp fara probleme! :)
     
  11. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut,
    Intr-un final ai gasit problema, foarte bine si sa o stapanesti sanatos. Numai bine
     
  12. FlorinP87

    FlorinP87 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Stubaital
    Masina:
    Audi A6 C5 Allroad
    Salutare tuturor Allroad-istilor.
    De o saptamana am intrat in posesia unui Allroad, pe care vreau sa il salvez de la Remat. Masina achizitionat-o de la primul proprietar, care isi doarea sa o duca la casat pentru ca pernele fata nu se mai ridica.
    Detaliile sunt urmatoarele: totul pe masina este cum a venit masina din fabrica, doar compresorul a fost schimbat in urma cu 3 ani. Problema este ca in vcds nu apare nici o eroare legate de suspensie, compresorul functioneaza,are undeva peste 11.5 bar (sau atmosfere, nu am fost atent la unitate de masura). Masina e in stadiul, cu botul pe labe. Fata este cazuta de tot, doar spatele sta ridicat. In bord se afla in nivelul 1 si masina incearca sa urce la nivelul 2, dar nimic... (specific ca stau intr-o zona montana, temperatura medie -2 - 0 grade C)
    Va rog daca se poate sa ma ajutati cu o parere , care ar fi ordinea in rezolvarea problemei. Blocul cu valve, senzori de nivel,conducte,perne, compresor...
     
  13. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    prima data verifica pernele pe fata, conexiunile pe fata la perne, probabil pierde masiv pe acolo, de asta nici nu se ridica.
     
  14. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    In seara asta am patito ai eu pe vremea asta capricioasa. Ma urc in masina dau sa pornesc masina cade de bot pe L1 spatele cocoţat pe L3. Mam speriat un pic opresc porornesc ea nimic dau sa ridic nu se ridica. Bun zic in bord nimic aprins pun diagnoza fara erori. Si am inceput sa caut de la cantarul din dreapta misc de fire masina incepe sa se ridice/ coboare se regla dar pe stanga spate statea cocotata, misc si de ala cand ma uit un fir a ramas fara izolatie pe el :asskicking:. Maine ma apuc de treaba. Probabil de la zapada gheata si apa in mufe a intrat apa. Numai bine !
     
  15. Izabella 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audi a6 allroad, 2.5, 2004
    Buna am si eu o problema acum 3 luni am schimbat toate cele 4 amortizoare si de atunci se lasa masina pe spate, am observat ca perna de aer spate dreapta elimina aerul, acum am decis sa schimb perna dar vreu sa schimb si cea stanga , ce parere aveti sa iau de pe ebay din germania? Am vazut ca se pot si repara in bucuresti... a incercat cineva? Multumesc
     
  16. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Cumpara nou.
     
  17. Izabella 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audi a6 allroad, 2.5, 2004
    pe ebay sunt noi dar nu stiu cat sunt de bune brandul vevor ...?
     
  18. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Daca vrei ceva calitate pune arnott
     
  19. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    Buna seara. Cine ar putea sa ma indrume, cum sa verific daca sunt buni senzorii de nivel ? Problema este ca am cel putin unul defect, deoarece nici farurile nu isi mai fac testul la pornire ( jos - sus ), dar nu stiu care anume. Se poate vedea pe vag com care anume este defect ( defecti ) ? Ca un rezumat, a explodat perna spate dreapta la semafor, iar acum masina nu se mai ridica deloc. Un mecanic a spus ca ar trebui pusa intrebarea de ce a explodat. Tot el a raspuns ca probabil un senzor de nivel este dus si nu a mai putut citi informatia , iar in perna s-a bagat aer pana a facut boooom. Este posibil ? Daca da, cum verific senzorii sa vad care anume este defect ? Multumesc anticipat celor ce ma pot indruma spre rezolvarea problemei.
     
  20. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Nu are cum de la senzori sa faca boom. Daca sunt decalibrati masina nu mai sta dreapta ( in cazul tau perna dreapta spate daca exploda din cauza senzorului se cocota in sus de dreapta spate). Daca sunt defecti apar la diagnoza, calibrarea o faci tu cu vagcomul sa mai discutat. Sar putea sa ai pierderi de aer verifica sistemul. Numai bn
     

Distribuie pagina asta