1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie si Perne de Aer la Allroad A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de hai-hui, 9 Ian 2008.

  1. Bad_joke 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2020
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 all road 2003
    Mulțumesc. Am sa incerc
     
  2. Bad_joke 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2020
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 all road 2003
    Salut si hristos a înviat. Am si eu o problema la compresor cu ridicarea pernelor: nu face undeva contact. Daca ma bag sub masina si misc pe la firele compresorului incepe sa functioneze. Ma puteti ajuta care ar putea fi problema ? Mulțumesc
     
  3. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 CGLC,2013,A4 2015,2.0,CNHA
    Pai desfa mufa si vezi ca la minus este inverzit. Curata, da cu spray contact si incearca daca merge, mai mult nu se poate. Daca nu, mergi la meserias si platesti de 10 ori lectia asta.
     
  4. adrian.dobreanu

    adrian.dobreanu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2020
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A6 allroad 2.5 2001 180CP
    Salutare,
    Am nevoie de o părere, poate mă poate ajuta cineva. Am un Audi A6 C5 2001 Allroad 2.5 180 CP și mi s-a lăsat suspensia pe partea șoferului la nivel minim și nu se mai ridică. Am fost la tester și dă două erori: perna de aer sau modulul. Am fost la un mecanic pentru a verifica perna de aer însă se pare că e bună, furtunul care umflă perna e bun. Poate fi modulul ? Atașez aici diagnoza. Mulțumesc.

    DDDA0F16-E3B2-4D6D-9EEA-40C8FC0416CF.jpeg
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai citit nimci din acest topic. Cine ti-a facut diagnoza trebuia sa iti spuna si cum rezolvai problema. Ambele erori sunt electrice. La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
     
    LupuGalben apreciază asta.
  6. adrian.dobreanu

    adrian.dobreanu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2020
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A6 allroad 2.5 2001 180CP
    La un electrician auto am fost, în service specializat. În plus, prima dată am mers la Reprezentanță fiindcă mă gândeam că îmi vor da un verdict corect însă sunt niște nesimțiți care știu doar sa tragă bani. Iar electricianul a spus că trebuie să merg la mecanic să verifice perna apoi dacă e in regulă perna, problema ar fi modulul. Am citit și topicul, aproape tot....
     
  7. mcucerzan

    mcucerzan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 c5 allroad 2.5 tdi ake 2002
    Salut,
    De câteva luni am un a6 c5 allroad 2.5 tdi 180 căluți din 2002 cu doar 180000 de km la bord, reali. Detin istoricul mașinii. Ma rog nu asta este important, ca toată lumea am o problema cu suspensia pneumatica. Mi se lasă partea față in decurs de 12 ore, partea spate sta neclintita. Pana aici toate bune și frumoase și aproape clar pernele pe fata trebuie schimbate ținând cont de vechimea lor(2012) ambele. Se lasă doar pe treapta 2, pe 3 rămâne pe poziții săptămâni la rand. Nu folosesc masina foarte des. Întrebarea la voi este cat de repede ar trebui sa schimb pernele? Este posibil sa le mai folosesc câteva săptămâni și sa le schimb după sărbători?

    Nu am ajuns încă la un test cu mașina.

    Am citit mare parte din topic :)
     
    Ultima editare: 4 Dec 2020
  8. val_catalyn

    val_catalyn 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi a6 c5 allroad 2.5tdi 2004 passat 1.9 tdi 131 cp 2001
    Salutari,
    De vreo 3 saptamani am probleme la suspensie la masina din profil (Allroad C5 2.5 2004): nu se mai ridica pe nici un nivel, ramane pe L1. Daca incerc sa o ridic imi palpaie becul ca si cum s-ar ridica si pe urma se opreste si mi se aprinde in bord masina cu sageata si atat. Pierderi de aer nu am deloc. Zilele trecute in mers am constatat ca becul de la L1 impreuna cu butonul de coborare palpaie, am oprit masina s-a oprit din palpait, am pornit si iar la fel a inceput. La o diagnoza nu am putut ajunge fiind perioada sarbatorilor plus ca nu oricine poate sa intre pe sistemul masinii (avand o problema de comunicatie asa mi s-a zis). La ce ar trebui sa ma uit pana una alta pana ajung la un tester. Am citit pe forum dar nu am gasit ceva asemanator sau poate am sarit peste un mesaj.
    Multumesc.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ce rost are sa ne dam cu parerea aiurea ?
    Sunt o multime de lucruri de verificat “la ghici”.
    Pune-o pe tester.
     
  10. val_catalyn

    val_catalyn 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi a6 c5 allroad 2.5tdi 2004 passat 1.9 tdi 131 cp 2001
    Revin cu problema mea. Am reusit sa o pun pe tester si mi-a dat (nu mai tin minte codul de eroare) nivel prea jos. Dupa indelungi cautari am gasit un fir rupt (era cel de semnal pentru autoleveling faruri). Dupa ce am lipit firul si-a revenit si suspensia dar si autolevelingul(decand am masina el nu a functionat), dar dupa 3 zile iarasi aceeasi problema, nu mai merge suspensia, s-a lasat (intai stanga spate pe urma tot spatele).
    Avand un senzor de rezerva l-am schimbat dar aceeasi problema (spatele este lasat cu totul). Pun iarasi pe tester da eroarea 01400-suspension level control.
    Ii zic celui cu diagnoza sa se uite si la compresor, cand se uita compresorul baga 5.53 si urca temperatura.
    Am zis ca e gata compresorul ca nu are poate suficienta putere sa o ridice. Am bagat masina in curte pana caut alt compresor. Astazi am zis sa ii dau o cheie sa mai incarc un pic bateria (nu am mai pornit-o de cateva zile). Dau sa o ridic si ce sa vezi, se ridica si coboara fara probleme (de ridicat dureaza unpic cam mult dar se ridica). Nu stiu ce sa mai fac ? Sa incerc sa schimb compresorul sau macar sa ii reconditionez ? Nu gasesc prin zona Suceava pe cineva care sa se priceapa la suspensi asta.
     
  11. cusmanm

    cusmanm 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C5 2.4 quattro an 2003
    Salut,
    Mașina A6 C5 allroad din 2001, motor AKE.... SE RIDICA PERNELE CU MAȘINA STATIONATA!
    A mai experimentat cineva fenomenul? Vreo idee despre care poate fi problema?
    De f multe ori, se aude cum iasa/eliberează aer, parcata/oprita fiind, atunci când ești aproape de ea.

    Mașina a fost parcata, încuiată. După două zile, când am pornit, era pe treapta 3 la suspensie...vizibil ridicata. Am coborât la treapta 1. După alte aproape doua zile, din nou, de data asta la treapta 2 era ridicata....

    Mulțumesc!
     

Distribuie pagina asta