1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Taietura si/sau galma laterala in anvelopa

Discuție în 'Jante / Anvelope' creată de eminence, 30 Noi 2009.

  1. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Am luat acum o luna din dezmembrari doua cauciucuri de iarna Nokian, in stare perfecta, zici ca-s noi. Acum doua ore m-am dus sa mi le pun pe jante, dar surpriza. Zice tipul de la vulcanizare ca un cauciuc e inutilizabil, ca are o taietura pe partea laterala, cam de 1 cm (poate mai putin). Imi vine greu a crede, cum nu se poate vulcaniza asa o taietura mica? Pacat ca nu pot pune poza, am cautat din greu taietura dar n-am mai gasit-o, va dati seama cum sa o fi gasit cand am cumparat cauciucurile. E practic invizibila. Oare sa incerc altundeva sa o vulcanizez? Am sanse? Cauciucurile arata de-ti vine sa plangi langa ele, sunt ca noi, mare pacat.
     
  2. black sheep

    black sheep Banned

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    England
    Masina:
    A4 2.0 TFSI S-LINE & A2 ~ MB Aclass 170CDI~Subaru Legacy 2.0L 4WD
    daca taietura/intepatura este aproape de janta,NU se vulcanizeaza
     
    szergiu apreciază asta.
  3. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    nu stiu cat e de aproape... Nici n-o mai gasesc, atata e de mica, de-aia mor de ciuda. Dar de ce nu se vulcanizeaza daca e aproape de janta?
     
  4. black sheep

    black sheep Banned

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    England
    Masina:
    A4 2.0 TFSI S-LINE & A2 ~ MB Aclass 170CDI~Subaru Legacy 2.0L 4WD
    am taiat un cauciuc la A2(pe fata) intr-o bordura
    Am fost la 4 vulcanizari toti acelasi raspuns NU SE POATE FACE NIMIC!!!
    si chiar daca s-ar putea NU este SAFE
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eminence nu insista. NU SE VULCANIZEAZA PE LATERAL si cine o face este un om fara minte.

    Teoretic si practic ai putea pune un petic la rece asa cum se face la pana (doar cand este pe calea de rulare a anvelopei) dar practic cand vei urca prima bordura sau vei da in gropa tensiunea cauciucului care este maxima pe lateralul lui (de aia si apar galme acolo cand dam in sine de tramvai sau gropi) i-ti va arunca peticul imediat si risti sa faca expozie instantaneu.

    Asa m-am incapatanat si eu pana am facut pana fara sa faca explozie si de atunci m-am invatat minte si taietura era de ordinul a 5 mm adica foarte mica.

    Cauciucul ala i-ati adio de la el si cumpara altul.

    O seara buna
     
    Ultima editare: 30 Noi 2009
  6. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Atunci ma duc sa il dau de cap tipului care mi l-a vandut. Oare sa i le dau pe amandoua inapoi sau e ok daca gasesc unul cu profil asemanator? pe spate le pun, pe fata am doua noi.
     
  7. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Sa nu mai vorbim de presunea la care este supus lateralul la rulajul cu viteze mari in curbe ...
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pastreaza-le chiar daca ramai fara unul vei gasi cu siguranta inca unul la fel. Nokian sunt cauciucuri foarte bune de iarna.
    Daca nu dute si da-le pe amandoua inapoi (asta daca le mai primeste) si vezi ce gasesti la schimba. Bafta

    O seara buna
     
    Ultima editare: 30 Noi 2009
  9. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Nu te nelinişti. Am un vecin căruia-i cam place să braveze. Acum vreo trei ani i-am arătat o tăietură pe flanc de vreo 3 cm, de care nu ştia (se vedea că era relativ recentă). A mutat roata de pe faţă, pe spate, dar n-a renunţat la ea. A mers cu ea aşa până s-au uzat, şi le-a schimbat fără să se-ntâmple nimic.
    Dacă e aproape de marginea jenţii, acolo anvelopa este considerabil mai groasă şi nu cred că vor fi probleme.
     
  10. Bilutza03 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2013
    Locație:
    karlsruhe germania
    Masina:
    a4 b6 2000 cc 2004
    Salut! Am întors pe loc in fata unei intrări nu m-am încadrat corect si am dat cu roata in bordura( 12-14cm) si jeanta mi-a tăiat cauciucul exact unde se unesc , problema e ca e cam adâncă nervura e aproape tăiată complet! Întrebarea e mai se poate circula asa sau nu ? Ms anticipat
     
  11. Florin4251 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4
    Buna ziua, se mai poate circula cu masina in conditii de siguranta pentru cateva zile pana am posibilitatea sa cumpar alta anvelopa?
     
  12. bobalex18

    bobalex18 Platinum Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B6, 1.9 TDI, multitronic 2004; A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    99% fara griji.
     
  13. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
    Eu de 2 sezoane am asa o ciupitura si ma tine anvelopa. Cred ca am facut cu ea asa vreo 40k kilometri. Nu e un sfat, nu cred ca e ok pentru siguranta, dar asa ca idee, raspuns la intrebare. Bine, am runflat si stiu ca au flancurile intarite.
     
  14. Flo1980

    Flo1980 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    Sal,
    Tocmai ce am vazut o umflatura cauciuc dr fata, probabil luat o bordura ... trebuie inlocuit nu ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Exact. Galma aia este un pericol de explozie.
     

Distribuie pagina asta