1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tampon Hidraulic motor (suporti motor) la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lucian190, 10 Feb 2011.

  1. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Am gasit si eu ocazia demontarii motorului , suportul rupt pe partea dreapta pe care il voi inlocui maine si care am fost nevoit sa-l achizitionez de la reprezentanta , costul reperului este de 731 lei ... voi reveni cu poze :)

    Am uitat sa precizez ca suportul motorului este cel de pe partea dreapta si este cel care are ulei sub presiune in mijlocului lui si senzor de capacitate. voi face astazi poze cu el.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Dec 2014
  2. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    dupa cum am promis am revenit cu poze despre suportul rupt la motor 3.0 TDI
     
  3. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    poze suport motor nou

    suport nou si cod suport
     
  4. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Deci nu stie nimeni, ce rol are senzorul ce se afla pe tamponul motorului?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Senzorul ala te avertizeaza doar pe VCDS ca lichidul din tampon nu mai exista si bobina din senzor intra in scurt, deci este cazul sa inlocuiesti tamponul hidraulic motor de fapt ambele tampoane pentru ca se inlocuiesc obligatoriu ambele tampoane. Tamponul ala de motor se mai numeste si hidrolager. Senzor la tamponul de motor (pentru ca numai pe tamponul stanga se afla senzor) exista de la A4 B6 in sus.
     
    Tică, boditza și stosh17 apreciază asta.
  6. Cristian B. 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2013
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A6;2.0 TDI,103Kw,140Cp;2008
    Salutare tuturor,
    Trebuie sa schimb tampoanele de la motor. Are cineva idee ce marca sa pun ? Pe la astia pe aici am găsit doar FEBI. Sunt bune ?
    Mulțumesc mult.
     
    BogdanM1977 apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cristian B. cumperi originali sau Lemforder. Bafta
     
  8. Cristian B. 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2013
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A6;2.0 TDI,103Kw,140Cp;2008
    Înapoiații astia de aici nu au decât tamponul din dreapta, ăla fără senzor și nici măcar original, au doar FEBI.DE preturi nu mai zic nimik, cred ca nu sunt normali la creier. Poate mă ajuta cineva cu un loc unde as putea găsi piesele astea originale în Constanța. Mulțumesc mult.

    După ce schimbi tampoanele de la motor trebuie sa făcută codare?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu trebuie facuta nici o codare, trebuie stearsa eroarea in caz ca nu dispare singura.
    Cauta in aria de prestari servicii ca sunt mai multi colegi care vand piese originale si aftermarket.
     
  10. 1ULY

    1ULY 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6 4f, 2.0 tdi, 2007
    are cineva idee daca exista vreo diferenta intre cele doua tampoane inafara ca unul are senzor iar altul nu...?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca nu montezi cu senzor vei ramane cu eroare permanenta la interogarea cu VCDS. In functie de tipul tamponului s-ar putea sa difere si sistemul de prindere adica sa fie diferente intre cele doua la prindere cel din dreapta sa difere la prindere fata de cel din stanga (din cauza senzorului atasat pe unul din tampoane). Sfatul meu este intai sa demontezi si cu piesele in mana sa vezi daca sunt diferente ca sa stii ce comanzi. Bafta.
     
  12. Floryn_b3st 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Dabuleni
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (BLB) 2005
    sal

    De curand am un Audi A6 din 2005 diesel 2.0......ieri am pus testerul ca aveam ceck-ul aprins. Am gasit 2 erori:
    prima este suportul motor(ne-am uitat la el si nu l-am vazut curs, spart sau murdar de ceva, am miscat de motor si sta fix singura data cand se misca este atunci cand il accelerez ceea ce mie mi s-ar parea normal)
    Intrebare: as putea sa ii fac ceva sa sting becul din bord fara sa schimb suportul???
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mufa ai verificat-o sa stea bine la locul ei ?
    Scoate-o si curata cu spray de contacte.
     
  14. Floryn_b3st 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Dabuleni
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (BLB) 2005
    da am curatat-o..... nimic
    nici macar nu se sterge eroarea pe tester o arata permanenta
     
  15. alex_puiulet 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0TDI 170CP CAHA (ACAHAF1) Cutie Manuala - prima inmatric. 29.12.2010
    Salut,
    Ma poate ajuta cineva cu codurile de piese pentru tampoanele motor si cutie ? (sunt vreo 3 sau 4 tampoane parca).
    Am un A6
    WAUZZZ4F3BN047560
    2.0 TDI 125 KW (170 CP)
    Cutie manuala.
    Are o mica-mica trepidatie "in plus" la relanti, abia observabila, iar in mers pe sosea la fiecare obstacol da o mica trepidatie suparatoare pentru coloana. Daca n-as avea probleme cu coloana nici nu mi-as bate capul, insa am hernie de disc si ma intereseaza sa scot trepidatiile in plus. Aparent nu se prea observa, pentru altii, insa la drumuri lungi se aduna in coloana.
    Pe tester nu a aparut nimic.
    Ma bate gandul sa schimb tampoanele motor si cutie. Apoi va spun daca se simte o imbunatatire.
    Ma puteti ajuta cu codurile tampoatelor ?
    Merci,
    Alex
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    4F0 199 382 BG - tampon motor dreapta (≈650 lei OEM)
    4F0 199 379 BK - tampon motor stanga (≈950 lei OEM)
    4F0 199 339 - tampon motor central (≈40 lei OEM)
    4F0 399 151 AM - tampon cutie (≈500 lei OEM)
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Apr 2015
  17. alex_puiulet 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0TDI 170CP CAHA (ACAHAF1) Cutie Manuala - prima inmatric. 29.12.2010
    Merci mult de tot, Audi66 !
    Ma gandesc de mult sa rezolv "zgaltaiala"asta mica. Ma zgaltaie taman de zona lombara joasa, de "nada" cum se zice ... Stiu, e de ras, insa cand suferi de hernie de disc te cam apuca plansul. Pentru cineva sanatos nici nu se simte, decat daca ii spui omului.
    O sa am un drum in Germania peste vreo 2 saptamani, in oraselul Olsberg. Oare mai bine sa caut un service sa rezolv acolo, ce-mi recomanzi ?
    Noroc si drumuri bune !
    Alex
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai pe cineva acolo, ar fi indicat sa iti faca o oferta de preturi/manopera inainte de a ajunge tu acolo, pentru a te putea orienta. S-ar putea sa te apuci singur de urechi. :)
     
  19. alex_puiulet 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0TDI 170CP CAHA (ACAHAF1) Cutie Manuala - prima inmatric. 29.12.2010
    Salut Audi66,

    Te mai rog frumos, poti verifica inca o data codurile pt tampoanele de motor si cutie la A6-le meu ? Am cutie de viteze manuala, iar ultimul cod pare sa fie pentru automata.
    Este un A6 Avant, cu motor 2.0 TDI 125 KW, cutie manuala:
    WAUZZZ4F3BN047560
    Merci mult !!

    Inca un test am facut ieri, destul de interesant:
    - la relanti, cu masina inclinata spre sofer (cu rotile din dreapta pe bordura) se zgaltaie mai tare decat orizontal, oscileaza toata caroseria vizibil. Acum nu poate nimeni sa mai zica "este normal" - un mecanic din zona asa mi-a zis, ca e diesel, ca este normal, acul de la turometru nu se misca la relanti, sta la 900 rpm, motorul merge frumos, asa e zgomotul ei, este NORMAL! ... pt el.
    - cu masina inclinata spre dreapta (cu rotile din stanga pe bordura) se comporta chiar mai bine decat orizontal, trepideaza si mai putin.

    E cam clar ca sunt suportii de motor dusi, nu-i asa ? - cel putin suportii, dar s-ar putea si articulatii de roti si bucse, nu-i asa ? - ma gandesc la cauciucuri deformate care au stricat poate chiar mai multe ...

    Multam fain! Si drumuri bune!
    Alexandru
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cine ti-a zis ca ultimul cod este ptr. automata ?

    Ti-am atasat poza din ETKA. Scoate-le la imprimanta si arata-i-le mecanicului.

    Ai suportii dusi, masina nu trebuie sa trepideze inclinata.
     
    Ultima editare: 14 Feb 2015

Distribuie pagina asta