1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tampon Hidraulic motor (suporti motor) la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lucian190, 10 Feb 2011.

  1. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Buna,am si eu o problema,in mers,doar in mers, schimatorul de viteze nu sta fix. Se misca la orice groapa sau denivelare. Sa fie din suportu de la cutie sau suportii de la motor,sau ambii?dar am citit ca suportii de la motor au senzori si ar trebui sa imi apara eroare in bord daca ar fii defecti,dar eu nu am nici o eroare.
    Multumesc!
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sau suportul de la cutie, sau cel din fata motorului.
    Daca citeai topicul vedeai ca nu e obligatoriu sa dea eroare pe tester.
     
    silvio apreciază asta.
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    razvan84., suportii de la motor nu au senzori ci electrovalve de control a tariei lor. Deci, dupa cum a spus audi66, trebuie sa verifici fizic toti suportii.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cei ce doriti sa schimbati suportul/tamponul cutiei manuale sau automate (in unele cazuri este acelasi), cumparati Lemforder.
    Obligatoriu schimbati si cele 4 piulite si 2 suruburi de prindere. Nu stiu cat de bine se vede poza unde este polizata sigla Audi, dar are toate inscriptiile pe el, inclusiv cel de culoare Green Yellow etc.
    Deci OE nu vine pe BOGE, Vaico, etc. cum se vehiculeaza pe internet, ci pe Lemforder.

    O sa revin si cu poze/detalii la suportii de motor OE.
     
    Aurel G apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si pozele promise cu suportii motor OE impreuna cu suruburile aferente pentru a nu avea vreo surpriza de surub blocat/rupt la montaj.
    O sa revin si cu poze de la suportii vechi cand o sa ii dau jos de pe masina.

    N-au incaput toate pozele intr-un singur post.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  7. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Daca tot a venit vorba, acum o luna am schimbat si eu preventiv, toti suportii de motor, cutie de viteze si esapament. Totul pe original, in afara de cei de la cutie (Lemforder = OE). Rezultatul, spre marea mea surpriza, a fost senzational, in sensul ca s-au redus foarte mult vibratiile si zgomotul(care oricum erau mici) si s-a imbunatatit foarte mult calitatea perceputa a schimbarilor treptelor de viteza ale cutiei. Recomand tuturor celor cu masini care au o varsta sau ceva km, sa faca acest lucru. In timp, cel putin suportii de motor, chiar daca nu pierd lichid, se taseaza si devin mai rigizi. Motorul meu, de exemplu, era lasat cu aproape 5-6 mm (masurati la suportul anticuplu),fata de normal (unde sta acum) desi suportii aratau foarte bine si nu aveau defect electric.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din cauza asta se cumpara tot timpul si suruburi la orice piesa schimbata.
     
  9. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Si eu am schimbat suportii de la motor.Dar nu Lemforder .Nu eram de fata,cand mecanicul i-a schimbat.Vibreaza rau masina.Nu vibra asa nici cu cei vechi.O sa cumpar alti suporti. E imposibil sa vibreze asa rau......distributie nou, kit ambreaj nou, cred ca a gresit ceva cand a montat.Dar ce? La motor 2.0se schimba usor suporti....Se simnte vibrati mai mult pe Partea stanga ...la 2000de turati vibreaza mai tare.

    Sent from my PRO 5 using Tapatalk
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu exista suporti motor Lemforder pentru A6 3.0 TDI. Daca despre masina asta vorbesti, vad ca ai 2 trecute in profil.
    Daca ti-a pus niste mizerii de suporti, e normal comportamentul. Suportii se schimba doar pe OE.
     
  11. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Vorbesc de motor 2.0tdi.

    Eu am am cumparat tampoanele de pe ebay Germania, marca Febi.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai daca ai fi citit inainte sa cumperi review-uri despre tampoanele Febi ai fi vazut ca multa lume se plang de ele deoarece sunt foarte rigide.
     
  13. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    silvio, daca tii la calitate si la confort, trebuie sa cumperi tampoane de motor OE, iar la cutie poti cumpara si Lemforder.
     
  14. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Am fos la reprezentanta audi aici la Milano si costa 356 Euro cele doua tampoane de motor. Mi se par foarte scumpe. Le caut pe original in Germania. Sunt fara cuvinte
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La acelasi pret o sa le gasesti. +-20€.
     
  16. Norby

    Norby 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI BRE 2007
    Imi scrieti va rog codurile la suporti motor si cel de la cutia manula, ma bate gandul sa le scimb pe toate. Motor 2.0 BRE Multumesc
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    4F0 199 379 BK - suport motor stanga
    4F0 199 382 BK - suport motor dreapta
    4F0 399 151 AM - suport cutie viteze
     
    DrLexic apreciază asta.
  18. Norby

    Norby 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI BRE 2007
    Salut, am cautat tampon cutie de la Lemforder, si apar 2 coduri si mai apare ca si sunt pt cutii automate. codurile sunt: 29963 01 si 29964 01. Acum care e ok? Am vazut ca lumea recomanda tampoane stg/dr doar pe original, febi fiind rigide, dar ati auzit ceva de topran? Au codurile : 111 432-dreapta si 114 407 -stanga. VA multumesc
     
    Ultima editare: 1 Apr 2017
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  20. diohao07 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F 2.0 TDI 103 kW BRE
    De ceva timp am simtit un mic zgomot ( destul de infundat) pe partea stanga a masinii, la trecerile peste obstacole mici. Am urcat masina pe o rampa si am observat ca bucsa suportului motor de pe partea stanga este deteriorata ( o parte chiar rupta - vedeti in poza).
    Vreau sa o schimb. Intrebarea mea este: aceasta bucsa se poate schimba separat pe acest suport sau trebuie schimbat tot suportul cu totul? Multumesc anticipat!
     

Distribuie pagina asta