1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tampon Hidraulic motor (suporti motor) la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lucian190, 10 Feb 2011.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu in ce conditii utilizati masinile.
    Eu am schimbat tampoanele OE la peste 300.000km si asta din cauza ca voiam perfectiunea (le aveam cu senzor pe ambele si inca nu dadeau eroare pe VCDS).
    Bineinteles, am pus tot tampoane OE, nu OEM, nu aftermarket.
    Am vandut masina la 700.000 km si nu dadeau nici un semn de duca (nu erau curse, nu dadeau eroare, nu vibra masina).
    Si iar, nu stiu ce teste ai facut de stii ca un impact (fie el si de 7-10cm) al unui obiect de peste 1500kg nu ar trebui sa rupa un tampon de cauciuc.
    Si iar 2, nu stiu ce teste ai facut de stii cand este mai mare si cand este mai mica energia de impact.

    Maine poimaine dati cu masina in pereti si cautati bare mai rezistente, ca e vina barelor doar.
     
  2. BXR 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4f 2.0 BRE
    Tot pentru perfecţiune au fost schimbate şi primele piese.

    Căderea a fost similară cu o alunecare de pe o bordură mai înaltă, nu a fost o plonjare a maşinii.
    A alunecat pe flancul anvelopei până când a ajuns pe braţul de aluminiu care a avut câteva zgârieturi.
    1,6t ar fi fost dacă întreaga greutate a maşinii ar fi acţionat asupra braţului respectiv. Acolo au acţionat lent câteva sute de kilograme.

    Momentan voi cumpără un alt tampon original şi îl voi diseca pe cel vechi pentru a vedea ce s-a întâmplat la interior.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E alegerea cea mai buna.
     
  4. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Suportii (tampoanele) motorului se pot strica din multe cauze iar accelerării bruște și frânarea brusca are un impact la fel asupra suportilor și nu numai. Suportii motor pentru audi A6 3.0 tdi an 2010 costa in reprezentanta Audi in Italia 525 euro bucata. Am schimbat cu ceva timp în urma. Eu știam ca suportii motor,audi pina în 2012 erau facuti de ZF..Lemforder. Azi am înlocuit suporți motor la un A6 C6 din 2009. Italianul nu a vrut sa cumpere originali, a spus ca sunt prea scumpi si a cumpărat suporți marca Meyle. Cel din stânga 180 Euro bucata. I-am spus o sa se simnta vibrațiile motorului dar am rămas foarte surprins pentru ca nu avea nici un fel de vibrație. Nici în mers și nici în ralanti. Nu stiu cât vor fi de rezistenți în timp. El i-a cumpărat la îndrumarea unui prieten ce lucrează la o reprezentantă Audi. Eu am mai inlocuit suporti diverse mărci de 40-100 de euro dar toți vibrau rău.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tampoanele motor OE sunt fabricate de AVON.
     

Distribuie pagina asta