1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tempomat / Cruise Control la A6 C6 - montare ulterioara - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de iksxl, 23 Sep 2007.

  1. Mazilu Cristi

    Mazilu Cristi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2019
    Locație:
    Slobozia Jud Ialomita
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi (BLB)
    La masina din pprofil un Audi A6 C6 am montat tempomat cu blocul de manete plus spira. Am codat-o cum trebuie în engine și la steering wheel și tot nu funcționează maneta tempomat. Am fost la un meseriaș mi-a pus tester-ul. Maneta lucrează dar mie în momentul când vreau sa activez tempomat-ul nu functioneza si nici nu apare in ceasuri. Eu când am cumpărat mașina avea ceasurile schimbate și nu sunt sincronizate. Oare acestea sa fie problema ? Sau ce problema sa fie pentru ca m-am saturat de cate sute de lei am dat la meseriași și nici unul nu mi-a făcut ce trebuie. Va rog ajutați.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu inteleg de ce nu respectati niste lucruri simple. Cand nu te pricepi mergi al profesionisti. Cand nu ai asemenea profesionisti pe langa tine este asa de greu sa ajungi la Bucuresti ? Iti meriti soarta pentru ce patesti la masina. Nu ai respectat sau nu s-a respectat procedura de cablare si lucru pentru montat si codat maneta pentru tempomat. In al doilea rand daca ai avut ceasurile schimbate nu are nici o legatura cu instalarea tempomatului. In al treilea rand nu mai aduce in discutie alte probleme legata de cu totul altceva in afara titlului topicului pentru ca oricum mesajele sunt sterse = editate fara explicatii (acum am fost indulgent si ai primit explicatii). Daca nu stii sa citesti o diagrama din ELSA degeaba ti se explica tie ce ai de facut.
     
  3. Mazilu Cristi

    Mazilu Cristi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2019
    Locație:
    Slobozia Jud Ialomita
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi (BLB)
    Îmi cer scuze pentru ca nu am postat ce trebuie și unde trebuie. Crede-ma ca am respectat toți pașii exact ce au scris colegii în topic aici. Nu cred ca sunt singurul care și-a făcut singur operațiunea aceasta de instalare tempomat. Are vreo influenta switch-ul de la peda frână sau ambreiaj ? Mi-a spus cineva ca influențează functionarea tempomatului.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, are foarte mare importanta switch-ul de la ambreiaj si frana. Dar dupa cum intrebi imi pare rau sa iti spun ca nu "le ai". Daca ai fi stiut ce ai avea de facut ai fi vazut in blocurile de masura din VCDS ca switch-ul este defect si cum controlai swith-ul, asta dupa ce eroarea era deja stocata.
     
  5. Mazilu Cristi

    Mazilu Cristi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2019
    Locație:
    Slobozia Jud Ialomita
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi (BLB)
    Am crezut ca rezolv ceva aici. Am ajuns la capătul răbdării cu tempomatul. Fac naveta des câte 5-600 km și chiar am nevoie.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    @Mazilu Cristi Ai tras si firul “buclucas” ? Sa nu ma intrebi care, asta denota ca nu ai citit tot topicul.

    Cum adica ceasurile nu sunt sincronizate ?
    Nu e nevoie de nici o sincronizare la inlocuirea IC-ului, ci doar scos CP si ajustat km (daca doresti).
     
  7. Mazilu Cristi

    Mazilu Cristi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2019
    Locație:
    Slobozia Jud Ialomita
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi (BLB)
    Firul l.am tras de la mufă neagra pin 5 la mufă alba pin 10. inclusiv codarea pe engine și al. Steering wheel.
     
  8. Mazilu Cristi

    Mazilu Cristi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2019
    Locație:
    Slobozia Jud Ialomita
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi (BLB)
    În sfârșit am reușit dar ... degeaba. După ce am lăsat mașina câteva ore m-am dus din nou hotărât am dat o tură cu ea și ce credeti ? functiona tempomatul. Singura chestie este ca m-am bucurat câteva minute ca iar a început calvarul. Îmi da pe tester eroarea P1847 și mai apare ceva legata de clapeta de ACC ceva scurtcircuit. Bănuiesc ca asta este marea problemă la tempomat ? Dacă nu functioneaza clapeta de ACC nu functioneaza nici tempomatul ? Sau sa fie altceva, vreun switch ceva.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mazilu, ai un fel alambicat de a te exprima ceva de speriat. Ce clapeta de ACC ? ACC = Adaptive Cruise Control adica tempomat / CC care functioneaza automat adica se tine dupa masina din fata, accelereaza singur masina, incetineste si opreste masina si asa mai departe iar ACC-ul foloseste un radar amplasat in bara fata. Invata termenii uzuali pe care ii foloseste Audi in definirea functiilor folosite de o masina marca Audi. Doar tu stii ce vrei sa spui.

    In plus daca te referi adica ai vrut sa spui ca maneta = clapeta pentru tempomat / CC este defecta asta este altceva si da maneta uneori poate fi defecta iar asta se poate vedea cu VCDS in blocurile de masura. In plus eu nu cred si sunt mai mult ca sigur ca tu nu ai ACC montat si implementat din fabrica pe masina. Ti-am mai spus: invata ce masina conduci, invata termenii exacti si corecti pentru ceea ce vrei sa exprimi asta daca vrei sa fi ajutat aici. Nu te descurci si te depasesc problemele dar nici nu vrei sa intelegi sa ajungi aici la Bucuresti unde pentru o suma modica ti se rezolva toate problemele de catre useri care sunt profesionisti pe partea de electrica la Audi. Tu te incapatanezi sa faci tu singur de capul tau lucruri care te depasesc. Fara suparare.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    @Mazilu Cristi Eroarea P1847 te trimite sa vezi verifici erorile de pe ABS. Ce erori ai acolo ?
    Trebuie sa tragem informatiile cu forta de la tine ?

    Tu nu ai nici un ACC, ai doar CC.
     
  11. Mazilu Cristi

    Mazilu Cristi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2019
    Locație:
    Slobozia Jud Ialomita
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi (BLB)
    Deci sa ma fac înțeles.. Nu am vrut sa spun clapeta de accelerație pentru ca îmi era asa sa nu spune.ti ca postez în aria greșită.. Clapeta de accelerație îmi da scurtcircuit pe ea și astăzi am făcut comanda în 2 zile îmi vine din Polonia. Singura eroare care o mai am este aceasta. NumAi am nimic la abs sau la celelalte. Tempomatul lucrează când vrea el, adică pornesc mașina și merge dacă am oprit mașina și pornesc din nou tempomatul iar nu merge.. Probabil își ia eroare de la clapeta, asta este singura explicație. Dacă eu făceam greșit codarile sau legătură la. Fire acolo nu întra deloc tempomat nu? l.. În blocurile de măsură am verificat maneta și lucrează toate butoanele. Și încă odată îmi cer scuze pentru toate cele întâmplate și pentru exprimarea mea alambicata.
     
  12. Mazilu Cristi

    Mazilu Cristi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2019
    Locație:
    Slobozia Jud Ialomita
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi (BLB)
    După mulți electricieni și service-uri am aflat ca de vina era switch pedala ambreiaj. Trebuie cumpărat doar original, nu luati piesa AM pentru că nu lucrează cum trebuie. Va mulțumesc pentru răbdare și îmi cer scuze încă odată pentru exprimarea mea.
     
    ovidiutm apreciază asta.

Distribuie pagina asta