1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Temptation: Black A4 B6 avant, 1.9TDI AVF 2003

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de ovidiutm, 29 Aug 2012.

  1. PurAlex

    PurAlex 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant Quattro 2002 , 2.5 TDI swap cu 1.9 TDI .
    Curand imi e gata audi-ul cu transplant de la 2.5 la 1.9 tdi si atunci trebuie neaparat sa ne intalnim sa vad si eu , live , ce pot îmbunătății la B6-le meu .
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Multumesc Gabi. ;)
    Cornel, ba da - am micsorat ritmul cu care am facut modificarile. :)
    Alex, bani si timp sa ai, restul se face! :icon_thumright:
     
  3. PurAlex

    PurAlex 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant Quattro 2002 , 2.5 TDI swap cu 1.9 TDI .
    Imi fac personal Ovidiu . Cu timpul e rau . Pe moment astept sa imi ansambleze motorul inapoi ( tatamiu ) si mai ramane de pus sus . Dupa vin la tine sa vedem ce putem face legat de putere .
     
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    On topic: Pune poze cu masina si cu interiorul. :)))
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cosmin, mai am de lucru la interior.
    Dar revin cu poze despre inca un upgrade.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  6. Adyzuu

    Adyzuu 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B9 Avant, 2.0TDI 190hp, DETA, S-tronic.
    Legat de problema cu arcurile Eibach, pot sa-ti sugerez o rezolvare, asta daca nu cumva stii deja despre aceasta metoda, informatia am descoperit-o in timp ce studiam problema pentru masina mea. Problema de inaltime pentru suspensia fata cu arcurile Eibach la B6 am vazut ca s-a mai rezolvat prin inlocuirea talerelor amotizoarelor fata(daca acestea sunt cele standard/OEM) cu unele pentru modelul A4 B5(tot pentru modelul de amortizor standard/OEM, acesta ar fi codul piesei:8d0412103b), astfel se pare ca a coborat fata astfel incat sa arate simetric. In cazul in care doresti mai multe detalii poti sa dai un search: B5 lower spring perches on B6.
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da, multumesc de idee si cod, stiam de treaba asta insa nu cred ca un taler poate face diferenta atat de sesizabila cat sa para fata la aceeasi inaltime cu spatele.
    Si, eu as cauta solutii de ridicat spatele, nu de coborat fata care mi se pare perfecta asa cum e acum.
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Inainte ai avut suspensie standard pe masina? Nu de alta dar..

    - pe suspensie standard spatele e putin mai ridicat

    Vad ca ai spus ca si pe Eibach iti sta lasat de spate.. well am suspensia originala, sport si la fel imi sta, lasat de spate. Probabil voi lua distantiere sa le montez. Voi verifica si amortizoarele, ultima data erau ok. Mi-am zis ca atunci cand va fi gata suspensia, voi pune arcuri Bilstein/Eibach si amortizoare Bilstein. Daca totul e ok, nu are sens sa o inlocuiesc.. inca sunt multumit de prestatia acesteia.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Am cumparat masina cu suspesia originala si normala (deci nu sport). Era lasata de spate. Masina fara carlig - ala l-am montat eu ulterior.
    Apoi am montat amortizoare noi Sachs cu arcuri noi Eibach. Tot lasata de spate.
    Apoi am dat jos amortizoarele Sachs (foarte nemultumit de ele) si le-am inlocuit cu amortizoarele rosii (cele sport) insa doar cele de pe fata. Bineinteles, in combinatie cu arcurile Eibach. Tot asa a ramas de spate...
    M-am oprit aici pentru ca am inceput alte proiecte.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Dupa aproape 4 ani de pauza, am zis sa mai aduc la viata topicul asta, mai ales ca am primit un filmulet ce e realizat in 2017 insa care abia acum a fost editat, in care apare masina mea si a colegului musicdok.
    Desi masina nu mai arata la fel, am zis sa il impartasesc cu voi.:

     
    anarchy, AlexPTB, Legend și alți 4 apreciază asta.

Distribuie pagina asta