1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Toba / Esapament - sistemul de evacuare - Modificare/Inlocuire cu Evacuare Dubla la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de ayan_cox, 2 Oct 2011.

  1. RaducuA4

    RaducuA4 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI BPW 2006
    Salut. Ma ajuta cineva și pe mine cu un cod de fusta de s4?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    8E0 807 521 M 1RR
     
  3. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Salut baieti, a mai schimbat cineva tubu flexibil la modelele 2.0 diesel?
    Lucrez in domeniu vanzari piese auto si vb cu mai multi mecanici si mi-au zis daca vreau sa schimb acel tub fexibil sa nu schimb doar acel tub care se poate schimba prin sudare deoarece nu va tine asa de mult. Nu se poate suda exact in pozitia in care trebuie si un pic tot va sta fortat si foarte repede se va arde si se va duce din cauza zmuciturilor de la motor.
    Cineva care a schimbat, ce a pus si cat la tinut?
    Acel tub impreuna cu teava respectiva pe original costa scump, mai este de la BOSAL dar nu are acea intaritura cum are cel original, ma refer la cel original are o spirala care practic intareste tot tubul flexibil.
    Cineva daca imi poate da un sfat cum sa procedez mai bine.
    Cum ati proceda?
    Ce-mi recomandati?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa montezi unul original indiferent cat costa. Ce ti s-a spus este perfect adevarat. Nu inteleg cum s-a rupt = fisurat pentru ca eu am sub observatie mai multe masini A4 B7 unele si cu peste 600.000 km la bord si nici unul, dar nici unul nu are sau nu a avut racordul flexibil rupt ca asa se numeste nu tub cum ai spus tu. Bafta.
     
  5. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Da, ai dreptate se numeste racord flexibil. Problema la mine nu e ca este rupt racordul ci simt in cabina ca intra monoxid in masina, ca daca zic fum, exagerez. Dar simt ca intra ceva in cabina. O sa mai investighez.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai un mare fel de a rastalmaci cuvintele. :)
     
  7. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Da, ai dreptate, cand ma pun sa-mi scriu necazurile apoi nu mai termin. :sos: 20180118_130656.jpg 20180118_130651.jpg
    Dar problema pe care am ajut provenea de la tubu flexibil, am ales sa pun teava cu tot cu tubu flexibil.
    Apoi acuma nu ma mai lungesc .... :)
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Undeva cred ca ai o problema, ori la suportii motor, ori la cei de la esapament.
    Cred ca a vibrat destul de intens ca sa ajunga in starea asta.
     
  9. Bucuresteanu george

    Bucuresteanu george 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi a4 b7 2007
    Salut,
    M-ar interesa si pe mine sa imi schimb evacuarea la A4-ul meu B7 sedan 2.0 BPW si nu stiu ce sa aleg. Ma gandeam sa ii pun o evacuare dubla de la un 3.0 sau 1.8t sau 2.0 dar nu stiu daca se potriveste sau sa ii elimin toba finala sa ii pun teava de inox si pe stanga si pe dreapta. Ce ma sfatuiti sa fac ?
     
  10. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Se potriveste cea de la 1.8T, chiar si de pe cabrio.
    Daca nu ai quattro iti trebe asta: http://www.clubaudi.ro/threads/toba...cuare-dubla-la-a4-b7.26470/page-4#post-657204
    Daca ai quattro, iti trebuie una ca asta: http://www.clubaudi.ro/threads/toba...cuare-dubla-la-a4-b7.26470/page-4#post-701644

    Daca vrei si protectiile suplimetare, mai scoti niste bani, extrem de greu de gasit in stare buna la dezmembrari si nimeni nu trimite in tara ca se indoaie repede. Noi sunt scumpe.

    BPW-ul e zgomotos, mai pui si teava de inox...o sa ai un UTA600....
     
  11. Bucuresteanu george

    Bucuresteanu george 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi a4 b7 2007
    Am inteles multumesc frumos, dar s'ar potri si o evacuare de la un b6 la mine??
     
  12. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Da, de la B6 sau B7.
     
  13. Mihai-andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2018
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI,2007
    Salut,se potrivesc niste finale de a4 2.0 tfsi pe un a4 2.0 tdi?
    Afecteaza cu ceva,se aude vre-o diferenta?
    Multumesc
     
  14. nony_tripon

    nony_tripon 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2016
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi ,2.0 TFSI, (BGB),2007
    Coduri piese pentru protectie termo toba partea dreaptă și la rezervor. Poate are cineva nevoie si nu stie. :)

    20180724_153720.jpg 20180724_153733.jpg
     
  15. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    De cateva luni imi vibreaza toba la ralanti... de vibreaza si in interior in masina in spate , initial credeam ca imi vibreaza ceva lucruri de prin portbagaj, azi am verificat si tot se auzea in partea tobei, cand ma uit afara toba vibreaza, daca pun mana sau piciorul pe ea e liniste totala si nu mai misca.
    Exista ceva suporti care se pot schimba ? Ma puteti ajuta cu niste coduri ? Cati sunt ? Ca i-as schimba. MS
     
  16. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Si la voi vibreaza un pic toba in spate cand e la ralanti ? As dori niste pareri la postarea de mai sus, ca sa nu dau banii degeaba piese si manopera :)
     
  17. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Presupun ca ai cea cu o singura toba? Si daca da, unde exact atinge? Are cam 5 puncte de prindere....
     
  18. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Nu am gasit decat aceasta imagine ca sa pot explica mai bine. La finala, teava dreapta vibreaza un pic mai tare de imi da senzatia ca atinge bara, in special cand motorul e mai rece si merge mai "greoi". Cand sunt in masina simt o vibratie in spate, initial credeam ca am ceva prin portbagaj, apoi ca suportul de la numar nu e fixat bine si intra in rezonanta, insa din intamplare am iesit afara si dupa ce am verificat tot, cand am tinut de partea aia deja era liniste totala.
    Cand e motorul cald parca nu se mai aude asa tare, e o vibratie cu, care pot sa traiesc, insa imi place sa stiu ca nu se aude nimic, cred ca face asa de cateva luni insa nu am dat importanta. Si numai la ralanti se aude. Cand face mai tare si e motorul rece, daca apas putin pedala e liniste complet.
    Suportii motor sunt buni ca i-am verificat, motorul nu are joc, doar finala de la toba se misca un pic.
    De asta am intrebat daca si la voi face asa, ca sa nu dau vreo 100 lei aiurea pe cele 3 bucsi sau cum se numesc.
    Daca am timp saptamana asta o sa o ridic si o sa vad daca nu s-a desfacut ceva surub pentru ca mecanicii au elevatoarele pline, iar daca totul pare a fi in regula atunci comand cele 3 bucati si merg la mecanic sa le schimbe.
    Am mai vazut acest simptom pe vwforum la ceva passat-uri si tot cam asa s-au rezolvat. O sa revin cu feedback.
     
  19. necsbv

    necsbv 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7/ 1.9 Tdi 2008
    Salut, am citit tot thread-ul , dar pentru siguranta mea vreau sa fiu sigur ceea ce achizitionez.
    Sunt detinatorul unui audi a4 b7 1.9 si doresc o evacuare dubla.Am inteles ca pentru aceasta operatiune este nevoie de o evacuare fie de la un model 1.8/2.0 T fie 3.0.tdi . Am spus si eu problema la un specialist si mi-a spus ca nu ar fi indicat sa imi pun de 3.0 fiindca imi poate afecta masina. Revin acum la subiectul initial. Am gasit o evacuare de 1.8 t de pe un a4 cabrio cu tot cu prinderi, izolatii ignifuge si panouri de protectie. pe langa aceste lucruri mai am nevoie de ceva? evacuarea de 1.8/2.0 T este ok:?

    Va multumesc anticipat!!
     
  20. gabytza1112 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2012
    Locație:
    MURES
    Masina:
    a4 b6 1.9TDI 11.2002
    Salut! Se modifica cu ceva sunetul daca pun pe un 1.9tdi bke evacuare de 2.0tfsi?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta